Ja heb inderdaad wel zo'n site over time management ontdekt en daar staan wel interessante artikelen op. Het is ook wel iets waar je actief mee bezig moet blijven inderdaad ja, net als al het andere eigenlijk. En dan hebben anderen soms nog wel tips die dingen gemakkelijker maken. Bedankt iig voor je posts,quote:Op zondag 18 februari 2018 13:22 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen, ik eet niet een week lang hetzelfde. Ik kook een hele dag diverse ingredienten en daar maak ik verschillende gerechten mee. Bv. uien schillen en snijden is niet mijn hobby, dus als ik dat doe dan meteen veel, en die braden en verwerken in verschillende gerechten. Die kunnen bv in de macaroni met oa tomatensaus maar ook bij de stukjes kipfilet samen met zoete ketjap en rijst. En in gehaktballen, in de groentesoep. Paprika klaar maken en dan invriezen, Stamppot zeker in de winter. Veel gerechten smaken overigens veel beter de tweede dag.
Je moet wel de mogelijkheden zien. En daarom zou een boek of vlog of you tube kijken over diverse items misschien toch interessant kunnen zijn. Want wat je weet, dat weet je. Door om je heen te kijken, en door te praten met mensen leer je dingen bij.
Ik geef in het algemeen suggesties, met dan een goed voorbeeld erbij om hetr duidekijk te maken. Die zijn bedoeld om aan je eigen leven en denken aan te passen. Geen bevelen !!
Wat stel je voor dat er moet veranderen?quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het niveau van R&P Anno 2018 mensen!
LeesFoknl en Sadcopter mogen om te beginnen eens ophoepelen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:52 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat stel je voor dat er moet veranderen?
Ik ken er wel meer die op mogen hoepelenquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
LeesFoknl en Sadcopter mogen om te beginnen eens ophoepelen.
Wel tijd voor Fok.nl maar niet voor een relatie? Misschien liggen je prioriteiten anders, want iedereen heeft 24 uren in een dag en 7 dagen in een week.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon echt dat ik er geen tijd voor heb, de 1 is geschikt voor een relatie de ander niet. Maar was gewoon nieuwsgierig hoe hier op gereageerd zou worden, bedankt iig voor de reacties.
Dat is op sport en muziek na mijn prioriteiten lijstje, met nog 1 of 2 andere activiteiten naar keuze. Dan blijft er echt niks over qua tijd hoor. En waarom ik op fok zit daar verbaas ik mij vaak ook over. Het is een verslaving maar vaak niet positief.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Wel tijd voor Fok.nl maar niet voor een relatie? Misschien liggen je prioriteiten anders, want iedereen heeft 24 uren in een dag en 7 dagen in een week.
Waar staan familie, vrienden, sport, werk, kennissen poetsen in huis, boodschappen doen, muziek, tv, pc. enz. in je prioriteitenlijstje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |