quote:Free to keep when you get it before 19 Jun @ 7:00pm. Some limitations apply. (?)
POLYGONEER is an arcade reflex based game. You should defend yourself from polygonal enemies that come from all sides, hitting them with the right color shot, one miss and its the end.
quote:Commander Lilith & the Fight for Sanctuary will be available for free to all owners of Borderlands 2 and Borderlands: The Handsome Collection until July 8 at 06:59:59 UTC (11:59:59 PDT). Requires Borderlands 2 or Borderlands: The Handsome Collection to play.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steep
Extreme Wintersports game van Ubisoft te vergeef tot 22 mei
Op de E3 is aangekondigd dat men deze week (t/m 16 juni) de Japan Map in de in-game store gratis kan aanschaffen (normaal ¤19,99)quote:How can you get the Japan Map?
It's very simple! You can get the Japan Map for free by launching the game and visiting the in-game store. There you will find a brand new Japan Ticket, priced at 0 Steep credits. Click on it and you will get permanent access to the Japan Map, for free, forever.
This promotion is available on all platforms (PC, Xbox One and PS4).
By getting the Japan Map you will obtain full access to all its content, including:
4 new regions: DAISETSUZAN, HAKUBA, ZAO, SAPPORO
26 Challenges and 10 Feats
4 Mountain Stories
4 Snowparks
86 points of interest
Bron
Dat moet je dan eigenlijk 13 juni om 19.00 posten.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Enter the Gungeon graties op de Epic Game Store vanaf 13 juni om 19:00.
Ik had het juist gepost, omdat ik het anders vergeet te posten..quote:Op woensdag 12 juni 2019 16:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat moet je dan eigenlijk 13 juni om 19.00 posten.
Ik vergeet dit .
Wow sick!! Het is dat ik de game al heb, maar dit is een magische game.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als onderdeel van de GoG Summer festival geven ze Toonstruck gratis* weg.
* 48 uur beschikbaar
quote:Free to keep when you get it before 24 Jun @ 7:00pm. Some limitations apply. (?)
Kabounce™ is the multiplayer pinball sport game where you are the ball. Experience fast-paced online arena combat, rack up combos and points and score to win. Take the action offline with single player time-attack parkour modes!
Graag!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
Kan er ook een topic gemaakt worden puur voor die crapstore? Ik bedoel ik ga toch nooit een free game daar downloaden( en ik hoop met mij vele anderen ), maar een nieuwsitem elke maand is toch voldoende? Moet dat dan hier ook nog gepost worden
Zeker alleen de laatste 8 posts gaan allemaal over de EGS.. ik ben meer op zoek naar gratis games op platformen zoals GOG, Humble etc. Maar dat ben ik persoonlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Graag!![]()
Ik zie die nieuwsitems per definitie toch niet, en heb wel dit topic in myAT. Die ene post per week ofzo is toch niet zo erg?
Voel je vrij om een nieuw topic aan te maken, hier kan gewoon gratis shizzle gepost worden ongeacht om welke storefront het gaat (gehaat of niet). Uitzonderingen zijn abonnementsgebonden 'gratis' games als PS Plus en XBLG.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
Kan er ook een topic gemaakt worden puur voor die crapstore? Ik bedoel ik ga toch nooit een free game daar downloaden( en ik hoop met mij vele anderen ), maar een nieuwsitem elke maand is toch voldoende? Moet dat dan hier ook nog gepost worden
zet dan ook een linkje hier naar de store toe.. nu link je naar een pagina waar niet naar de store wordt gelinkt, onhandig en heel irritantquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:21 schreef 2dope het volgende:
This War of Mine en Moonlighter gratis op EGS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |