feliquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Antiklacht; bijna platinum met GoW3! 🤗
Het zijn de twee moeilijkste, heb ik geen zin in :’)quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
feli
ik game met mijn 31 ook nog steeds
het is ook niet echt een hobby meer
wat doe jij nu dan XDquote:Op woensdag 31 januari 2018 02:24 schreef Oberkullie het volgende:
Volwassen mannen die die fggt emoji gebruiken![]()
Waar hebben ze je ballen gelaten man
Terechte klachtquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Aan de hand van dit topic
KLB / Boiis van in de 20 die nog computerspelletjes spelen.
Het is toch feitelijk hetzelfde?! :’)_
Klacht: mensen die gamen raar vinden
Antiklacht; bijna platinum met GoW3! 🤗
Als dat er niet is, hoop ik op een coulante euthanasieregelingquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af of je in een woon-zorgcentrum in 2070 ofzo. playstation zullen zijn.
Ach ja. Anderen beginnen er later pas mee omdat het in hun jeugd niet bestond.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:53 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die stoppen met gamen, omdat ze denken dat het niet meer bij hun leeftijd past.
Lijkt me wel. Nu liggen die centra toch vol met spelletjes en zaken uit de oude tijd? Van toen de huidige bewoners jong waren? Zoiets verandert gewoon mee he.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af of je in een woon-zorgcentrum in 2070 ofzo. playstation zullen zijn.
Dit.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:53 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die stoppen met gamen, omdat ze denken dat het niet meer bij hun leeftijd past.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |