Mannen in strakke pakjes die elkaar bij het pielemuisje grijpen.quote:
Goed opletten, een boek voor jouquote:
Zee praaa me veel luch.. en een achterlijke R.. en een aardappel in haar keel..quote:
In dat geval zap ik nu weg.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zee praaa me veel luch.. en een achterlijke R.. en een aardappel in haar keel..
Ik zou ook weglopen met zo'n wijf..
zie het probleem ook niet echt neequote:Op woensdag 31 januari 2018 23:44 schreef wuuht het volgende:
JE KAN TOCH GEWOON DE INGREDIENTEN DOOR DE HELFT DOEN
Nee man.. gewoon voor twee man eten..quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:44 schreef wuuht het volgende:
JE KAN TOCH GEWOON DE INGREDIENTEN DOOR DE HELFT DOEN
Vanavond even een Iglo-zakkie omgedraaid.quote:
wellicht op cursus!?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vanavond even een Iglo-zakkie omgedraaid.
Eenquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We zaten in het Tan topic allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
EenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:
twitter:JinekLive twitterde op donderdag 01-02-2018 om 17:53:58Vandaag adviseerde @sodmnl een halvering in de gaswinning, Minister Wiebes beloofde dit advies ‘zo snel mogelijk’ op te volgen en Groningers trokken met trekkers naar Den Haag.Vanavond vertellen @sandrabeckerman en @annemarieheite meer.https://t.co/0g2scrBvrj reageer retweet
Bij Jambers had het op zich wel watquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Zo'n belgisch accent klinkt niet heel stoer.
shut up megquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Zo'n belgisch accent klinkt niet heel stoer.
Jij bent gewoon salty omdat jouw badkamer niet groot genoeg is voor een inloopdouche met Sunshower.quote:
Die mot je wel hebben als je de hele dag naar vee riektquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon salty omdat jouw badkamer niet groot genoeg is voor een inloopdouche met Sunshower.
jij mag zeker trekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |