Was iig gewoon een overtreding.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoezo zuiver geel en dus rood? tering blind hert
Die corner, Malacia en een aanslag op Lozano ongestraft laten. Het niveau is bedroevend. Of hij kan niet beter of hij lijdt aan Kuipvreesquote:
Hij is voor Feyenoord:quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:33 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die corner, Malacia en een aanslag op Lozano ongestraft laten. Het niveau is bedroevend. Of hij kan niet beter of hij lijdt aan Kuipvrees
http://www.sportinvenlo.n(...)iews/pol-van-boekel/quote:De 21-jarige Vierlingsbeker Pol van Boekel kan momenteel onmogelijk een tevreden mens zijn. Niet alleen verloor VVV met 3-0 van Heracles, ook de club waar zijn carrière een aanvang nam, Volharding, degradeerde dit seizoen kansloos uit de hoofdklasse en zijn favoriete ploeg Feyenoord miste de landstitel.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord:
[..]
http://www.sportinvenlo.n(...)iews/pol-van-boekel/
Manmanman. Accepteer nou gewoon eens dat een scheids kut kan fluiten zonder dat hij een club-pyjama van de tegenstander heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord:
[..]
http://www.sportinvenlo.n(...)iews/pol-van-boekel/
Ik vind PSV wel iets beter over het algemeen. Echter kwa spel vind ik PSV verder vrij bedroevend en heel rommelig. Verdedigen, balletje naar iemand met hetzelfde shirt spelen, de bal tussen de palen richten. Het schijnt erg lastig te zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:35 schreef BadderHaring het volgende:
Beetje matig gefloten eerste helft, maar een 1-0 achterstand was wel terecht geweest.
Een voorkeur hebben voor een bepaalde club kan best, ook als scheidsrechter. Denk alleen dat dit onkunde is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Manmanman. Accepteer nou gewoon eens dat een scheids kut kan fluiten zonder dat hij een club-pyjama van de tegenstander heeft.
Wat Kenneth Perez laat zien is wel een ding, dat tempo wanneer 4-5 man van Feyenoord die 16 in sprint is 10x beter dan wat PSV aanvallend laat zien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vind PSV wel iets beter over het algemeen. Echter kwa spel vind ik PSV verder vrij bedroevend en heel rommelig. Verdedigen, balletje naar iemand met hetzelfde shirt spelen, de bal tussen de palen richten. Het schijnt erg lastig te zijn.
Feyenoord heeft gewoon 2 kansen 2 goals.
Ik heb me wel eens beter gevoeld idd.quote:
Ik zou het als je dit soort onmacht tentoonspreidt voorlopig nog niet durven hebben over het kampioenschap.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:57 schreef Merkie het volgende:
Zit zoals vanouds weinig lijn in het spel van PSV. Ergens is het aanstaande kampioenschap misschien wel het slechtst denkbare scenario voor de komende jaren.
hier issiequote:Op woensdag 31 januari 2018 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik smacht naar een aansluitingstreffer.
Gaat wel ff durenquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik smacht naar een aansluitingstreffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |