Rasmus Nissen Kristensen, voor 5 miljoen gekocht uit Denemarken. Nu eerst een halfjaar backup van Veltman en als die in de zomer weggaat mag hij er spelenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die Tagliafico inderdaad. Wie is die RB dan?
Ach volgens mij duurt die transferperiode in Rusland nog langer, kan hij altijd daar nog heen. Al vraag ik me af of ze in Moskou ook broodjes kroket hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach Kramer nog steeds bij onsMaar volgens mij nog bezig met transfer laatste 20 minuten
Jij switcht gewoon wanneer het je uitkomtquote:
Dit hebben ze welquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach volgens mij duurt die transferperiode in Rusland nog langer, kan hij altijd daar nog heen. Al vraag ik me af of ze in Moskou ook broodjes kroket hebben.
Hjb.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij switcht gewoon wanneer het je uitkomt
Drenthe aan de telefoon bij VI toenquote:
Welk potje?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hjb.
Al ben ik dit seizoen wel naar Feyenoord geweest voor het eerst in jaren
Dat was echt briljant jaquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drenthe aan de telefoon bij VI toen
Feyenoord - ADO, ook bekerpotje. Daarom vanavond maar naar AZ gegaan. Het ken niet zo wezen dat ik Feyenoord wel in de beker zie spelen en dan AZ niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk potje?
Laatste keer dat ik er was was die oorwassing tegen Vitesse
Nee, dan word je verguist daarquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO, ook bekerpotje. Daarom vanavond maar naar AZ gegaan. Het ken niet zo wezen dat ik Feyenoord wel in de beker zie spelen en dan AZ niet.
Was jij het die de hele tijd RETTEKETTEKET liep te schreeuwen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO, ook bekerpotje. Daarom vanavond maar naar AZ gegaan. Het ken niet zo wezen dat ik Feyenoord wel in de beker zie spelen en dan AZ niet.
Ik ben een vrouw, JR.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was jij het die de hele tijd RETTEKETTEKET liep te schreeuwen?
Ik zal er morgen een kroketje op etenquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kramer zijn contract ontbonden
Zal je zien dat hij er bij een willekeurige Eredivisieclub zo ineens weer 20 maaktquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal er morgen een kroketje op eten
Ten nagedachtenis aan deze cultheld.
Nee joh, die gaat zand happenquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij er bij een willekeurige Eredivisieclub zo ineens weer 20 maakt
mistborn al besteld?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij er bij een willekeurige Eredivisieclub zo ineens weer 20 maakt
Deed het bij ADO niet eens onaardig.quote:
Jouw vader lijkt me sowieso een erg vermoeiend manquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed het bij ADO niet eens onaardig.
Toen had mijn vader het er de hele tijd over dat Kramer in Oranje moest, vermoeiend was dat ook.
leugenaarquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee doe ik wel in de zomer als ik lekker in de zon kan gaan lezen.
Nja valt ook wel weer mee hoor, hij trollt gewoon ook graag.quote:Op donderdag 1 februari 2018 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw vader lijkt me sowieso een erg vermoeiend man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |