Vervelend. Beterschapquote:Op maandag 29 januari 2018 18:46 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik ben dus zoooo erg ziek, normaal krijg ik dan heus nog wel dingen gedaan maar ik kan niet eens lopen op mijn wiebelbenen ben echt in mijn hele leven nog niet zo ziek geweest
Beterschapquote:Op maandag 29 januari 2018 18:46 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik ben dus zoooo erg ziek, normaal krijg ik dan heus nog wel dingen gedaan maar ik kan niet eens lopen op mijn wiebelbenen ben echt in mijn hele leven nog niet zo ziek geweest
Totdat hij het krijgt......quote:Op maandag 29 januari 2018 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Eensch met TT
Bwuh.. hier is eindelijk die griep gearriveerd.. Ik voel me dus belabberd..
Maar mn vriend vind dat ik me aanstel en me gewoon een beetje niet lekker voel.. En dat ik dus best de kattenbak kan doen..
Jup... naast het feit dat hij gemiddeld 1 keer per week " hoofdpijn " heeft en niks kan...quote:
Ik had eerst een soortgelijke eend die blij keek.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoonlief (die vandaag de juf niet gebeten heeft, maar de juf wel een tand gegeven heeft) ziet jouw avatar en noemt dat dus "mama in een eendenpak"
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zelfde tekenaar naar ik aanneem? (Ian_Nick).
De juf heeft hem netjes in een papiertje gevouwen en dat dichtgeplakt.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had eerst een soortgelijke eend die blij keek.
En er was ooit een topic waarin een user of meerdere users een paint maakten van je icoon.
En sindsdien heb ik deze.
Als Ian_Nick een user is, dan zou dat kunnen.
Overigens ben ík niet gebeten. Tanden krijg ik ook regelmatig. Ik plak ze dan op een mooie kaart.
quote:Op maandag 29 januari 2018 18:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan jullie wel wat tips geven om van je probleem af te komen![]()
Daar staat hij inderdaad tussen.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De juf heeft hem netjes in een papiertje gevouwen en dat dichtgeplakt.
Hier deel 5; daarin de linkjes naar de eerdere delen, je staat er idd bij in het overzicht:
RLS / Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #5
Yep, ik heb nu alleen de originele niet meer in gebruik, maanvis vroeg of hij niet een minder chagrijnige voor me mocht maken een tijdje geledenquote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar staat hij inderdaad tussen.
In topic 1 aangevraagd![]()
en jij ook![]()
Dat is dan recentelijk geweest. Want ik kan me wel iets herinneren dat die van jou bozer keek.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, ik heb nu alleen de originele niet meer in gebruik, maanvis vroeg of hij niet een minder chagrijnige voor me mocht maken een tijdje geleden
Oh, ik kan me dat nog wel herinneren. Ik had het idee dat iedereen zo'n chagrijnig ding had. En ik vond ze toch lelijkquote:Op maandag 29 januari 2018 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, ik heb nu alleen de originele niet meer in gebruik, maanvis vroeg of hij niet een minder chagrijnige voor me mocht maken een tijdje geleden
Haha, ik dacht al dat het verschil door het formaat op mijn mobiele scherm kwam.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, paar maanden geleden, de originele staat naast die van jou in post #11quote:Op maandag 29 januari 2018 19:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is dan recentelijk geweest. Want ik kan me wel iets herinneren dat die van jou bozer keek.
ergens rond 3:10 is het wat de vos zegtquote:Op maandag 29 januari 2018 19:05 schreef amaranta het volgende:
Mijn zoon was ook mee aan het lezen en vroeg zich af wat een budamdumbum was.
quote:Op maandag 29 januari 2018 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik kan me dat nog wel herinneren. Ik had het idee dat iedereen zo'n chagrijnig ding had. En ik vond ze toch lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |