ik heb het ook niet gezien, maar ik denk dat het een filmpje was wat ik al van vroegah kenquote:Op zondag 28 januari 2018 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig heb ik gemist wat er stond
Nee t was nt tinky winker die een poeppie laat op popoquote:Op zondag 28 januari 2018 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb het ook niet gezien, maar ik denk dat het een filmpje was wat ik al van vroegah ken
Prima inderdaad.quote:
Ik wil meestal gewoon dat de Nederlander wintquote:Op zondag 28 januari 2018 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, ik wil gewoon een goeie pot darts zien
chanant weerquote:Op zondag 28 januari 2018 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Haha Maijer, die dacht dat ze al verder waren gegaan maar ze lieten slechts wat beelden bij een 2-2 stand zienLekker hoor Marcel!
Vind dat zo'n drol die man. Werd hij niet eens finaal gefileerd door Von Gaal?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Haha Maijer, die dacht dat ze al verder waren gegaan maar ze lieten slechts wat beelden bij een 2-2 stand zienLekker hoor Marcel!
Wie nietquote:Op zondag 28 januari 2018 21:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vind dat zo'n drol die man. Werd hij niet eens finaal gefileerd door Von Gaal?
dat zou ik graag willen terugkijkenquote:Op zondag 28 januari 2018 21:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vind dat zo'n drol die man. Werd hij niet eens finaal gefileerd door Von Gaal?
Die 40 kilo extra is niet zomaar weg.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan gando nou een maand lang last hebben van zijn rug? Fysio + trainen moet veel helpen. En die vetrollen wegtrainen ook.
Moet eens een voorbeeld nemen aan onze skippybal darterquote:Op zondag 28 januari 2018 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die 40 kilo extra is niet zomaar weg.
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Er zijn er drie die voor Gerrie willen bukken?
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2018 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zou ik graag willen terugkijken
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
even wat kaassoufflees in de pan schmeissen
Die is nu aan het mediteren onder genot van een twix en een mars.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
Als dit echt een lange partij gaat worden stijgen de kansen van RvB wel aanzienlijk
Wat een levenquote:Op zondag 28 januari 2018 21:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is nu aan het mediteren onder genot van een twix en een mars.
en een rolletje dextroquote:Op zondag 28 januari 2018 21:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is nu aan het mediteren onder genot van een twix en een mars.
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
er moet zo'n vangmandje onder het bord gehangen worden voor Gandy
VI Oranje was het in ieder geval jaquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Szura het volgende:
Derksen vs Maijer bij het WK (?) is genot
Derksen zijn leven is te kort om nog tegen Maijer te praten, dus hier geloof ik niet veel vanquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Szura het volgende:
Derksen vs Maijer bij het WK (?) is genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |