abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel maandag 29 januari 2018 @ 19:09:56 #26
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_176823934
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:00 schreef Anne het volgende:
Sowieso heeft die discussie weinig zin. Ik heb gisteren al een iPhone 7 besteld. Dit keer maar wel bij een welbekende gewone winkel :').

Voor de rest heb ik binnen dat jaar ook nooit gezeur gehad qua garantie met onder andere mijn MacBook.

Ik heb nu in ieder geval voor zondag een afspraak staan bij zo’n Genius Bar in Den Haag.. ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn daar. Ik hoop goed, anders heb ik 324km voor Jan met de korte achternaam gereden.

Ik hou jullie op de hoogte.. weinig ervaringen op het internet te vinden hierover. Blijkbaar ben ik een van de weinige die rechtstreeks koopt bij Apple? :D
Nee, ik heb Mn iPhone en Watch ook rechtstreeks bij Apple gekocht, mede vanwege de goede service etc. :Y
  maandag 29 januari 2018 @ 23:54:40 #27
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_176831067
quote:
Sowieso heeft die discussie weinig zin. Ik heb gisteren al een iPhone 7 besteld. Dit keer maar wel bij een welbekende gewone winkel :').

Voor de rest heb ik binnen dat jaar ook nooit gezeur gehad qua garantie met onder andere mijn MacBook.

Ik heb nu in ieder geval voor zondag een afspraak staan bij zo’n Genius Bar in Den Haag.. ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn daar. Ik hoop goed, anders heb ik 324km voor Jan met de korte achternaam gereden.

Ik hou jullie op de hoogte.. weinig ervaringen op het internet te vinden hierover. Blijkbaar ben ik een van de weinige die rechtstreeks koopt bij Apple? :D
Ik heb volgens mij alle Apple producten die ik heb er rechtstreeks gekocht op mijn X na. Ben benieuwd naar je ervaring, ik sta op het punt een nieuwe MBP te bestellen :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_176832735
quote:
Andere landen hebben ook zo'n winkeltje van Apple hoor :D
pi_176835893
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:00 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Andere landen hebben ook zo'n winkeltje van Apple hoor :D
Heb mijn koreaanse macbook ook gewoon in NL laten fixen onder garantie bij een reseller ivm een productie fout. (bijna 5 jaar na aanschaf)

Gaf wel verbaasde gezichten bij de premium reseller... :+ maar was rap geregeld. Overigens was het hier wel gelijk duidelijk dat het om een productiefout ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')