Ja he, ik vind dat ook altijd wel een dingetje. Zit altijd even met mn oren te "klapperen" als ik dat hoor.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:48 schreef DKUp het volgende:
Tegen je vader u zeggen. Komt altijd zo lekker afstandelijk over.
Ik vind die hele familie irritantquote:Op maandag 19 februari 2018 21:27 schreef zoem het volgende:
Die Senna lijkt me zo'n irritant wijsneusje.
Met beide eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:45 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Ik vind die hele familie irritant
Haha ja ik ook hoor, blijf wel kijken. Moet toch wat te zeuren houden.quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:28 schreef AMCA het volgende:
Ik vind ze tot nu toe eigenlijk allemaal vrij vervelend en irritant. Maar goed, we zijn pas net begonnen en iets anders is er ook niet echt op tv op maandagavond, dus ik geef het nog wel een kans.
SPOILER: Over de aflevering van maandagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:16 schreef FredvZ het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat de vrouw van Ocke de neiging heeft om het laatste woord van Ocke te herhalen?Die Ocke en zijn vrouw lijken zich wel superieur te voelen tov de lokale bevolking.SPOILER: Over de aflevering van maandagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachen omdat de winkelbediendes niet snappen dat je 12 cent bijlegt om eenvoudiger te betalen en wisselgeld terug te krijgen. Dat ze niet bedenken dat hun kinderen van hetzelfde onderwijs zullen genieten.![]()
Constateren dat bijna al het speelgoed in de winkel goedkoop Chinees plastic is, terwijl de lokale bevolking geen centen heeft voor luxe en kwalitatief speelgoed.![]()
En dan nog die kerel die zijn huis al bijna klaar heeft. Is niet te spreken over de installatiewijze van de kozijnen en kijkt minachtend lijkt het wel, op de mannen neer die dat komen doen. Opnieuw dat superieursgevoel present.![]()
Ook lekker dat hij veel naar zijn hand wil zetten en die familie van Berkel (?) mag dokken zonder teveel inspraak te hebben.En hoe hij zijn toekomstbeeld met zijn buren schets is nogal koeltjes en niet realistisch. En die van Berkels ook maar denken wel even de douche en wasmachine te mogen gebruiken.
![]()
Ik snap niet waarom die mensen daar naar toe zijn gegaan, zeker met zulke kleine kinderen. Dan ga je toch mooi naar Spanje, Portugal of Italie?
Dat moet je toch niet willen? Al helemaal niet vanwege de kleine kinderen die ze hebben. Tot nu toe is die jonge kerel met zijn jonge vrouw en twee of drie kinderen het leukste. Dat gezin dat met Ocke en zijn vrouw aan de containers wil bedoel ik.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:10 schreef E.T. het volgende:
ik denk dat de amusementswaarde van dit jaar gaat zitten in de burenruzies en uiteenspattende toekomstdromen..
Die 'zakelijke' samenwerkingen gaat toch never nooit goed komen... Daar gaat bij alle kampen irritatie ontstaan en voor het amusement is het te hopen dat dat redelijk hoog oploopt. De eerste irritaties ontstaan nu al...
is het voor jou dan geen verspilde moeite om hierover bijna wekelijks te komen klagen?quote:Op zondag 11 maart 2018 19:14 schreef hondonspain het volgende:
Alles in dit programma is nep en geregisseerd, dus ook uitspraken van deelnemers die vaak in de mond worden gelegs, verspillende moeite hierna te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |