Zou een perfecte uitkomst zijn voor dyslecten bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die naar hoorspelen of luisterboeken luisteren zijn permanent zwakzinnig
Ik vind dit iets heel raars wat je hier zegt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
wowquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Onder studiogelul kan ik prima even naar de plee lopenquote:
Ik juich voor zn vrouwquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Leefregel 1 van het dartswetboek: juch tegen Kim Huybrechts. Dan doen we dat.
Die zal ik maar vast posten hequote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hoop dat Tagliano zijn leuke Kim-gifjes al klaar heeft staan
MaAr HeT iS eEn nEdERlAnDerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:52 schreef bechirti het volgende:
wat een ongelooflijke wanprestatie weer van kapsalon. totaal geen talent die vent
Hier nog op terugkomend: de gewone 0.0 pilsners zijn niks (alhoewel die nieuwe van Heineken bijzonder redelijk is), maar een paar alcoholvrije speciaalbieren zijn wel vreselijk goed. IPA Liberis (zelfs in de AHXL verkrijgbaar), Playground IPA, Brewdogs Nanny State en Kas te Olete Täna Õ Vaba zijn voorbeelden van 0.0-bieren die lekker zijn en ook redelijk goed verkrijgbaar in NLquote:Oh nee dat vind ik smerig. Dan drink ik liever bronwater of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |