Ik ga erop letten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Wat zien Tatum haar benen er raar uit
Tot nu toe is ze dat steeds niet gelukt bij dit programma.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:38 schreef Chai het volgende:
Ja urgentie is het probleem
Zou wat zijn als je daarmee voorrang zou krijgen, al die tokkies raken dan zwanger om een sociale huurwoning te bemachtigen
Vet handigquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:39 schreef Chai het volgende:
Haha ze gebruikt haar tieten weer als telefoon bijzettafel
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:41 schreef Chai het volgende:
Familie zit gewoon de hele dag thuis een beetje te roken
Eigen huis tochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:41 schreef Chai het volgende:
Familie zit gewoon de hele dag thuis een beetje te roken
Iddquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:41 schreef xcachet het volgende:
Dat wijf heeft een grote mond met d'r "ja wat"
Denk dat dat ‘stug’ wel meevalt, dit soort verhalen blijken altijd slordig pilgebruik te zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar gewoon stug door slikken zonder maatregelen.
Oh, ze was er niet heel goed in. Maar ze deed d'r best.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Denk dat dat ‘stug’ wel meevalt, dit soort verhalen blijken altijd slordig pilgebruik te zijn.
Een te lichte pil bestaat niet als het gaat om bescherming tegen zwangerschap. Een te lichte pil kan voor doorbraakbloedingen zorgen maar beschermd dus net zo goed. Het kan alleen wel zo zijn dat andere medicijnen een negatieve werking hebben op de pil, waardoor een lichte pil niet goed genoeg beschermd. Maar dat zou de apotheek of huisarts moeten opmerken.
Knap dat Tatum dat er uit heeft gekregen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:42 schreef Leandra het volgende:
Oh, ze was ook niet heel goed in de pil slikken
Als ze net zo hard haar best doet met de pil als haar zus dan is die ook binnen no time zwanger.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor zover we weten nog niet, maar die is 14 dus ze heeft nog even.
Bussen waren Utrechts vgmquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:44 schreef Postbus100 het volgende:
Waar woont dit stel? Is dat gezegd?
Ja, daar zijn ze nu. Maar wonen ze daar ook? Ik meen namelijk Amersfoort te herkennen, maar weet het niet zeker (en kijk nog maar kort)quote:
Oh shoot.... dan moet ik straks even terugkijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze nu. Maar wonen ze daar ook? Ik meen namelijk Amersfoort te herkennen, maar weet het niet zeker (en kijk nog maar kort)
Die vlogger?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |