Ik verwacht niet veel punten te halen deze ronde.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Huivert Circus Maximus al?
[ afbeelding ]
Sprintersbingo met Ken Vanmarcke.
Ik verwacht toch wel dat Avila z'n Colombiaanse titel wil verdedigenquote:Op maandag 29 januari 2018 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Vooralsnog is het vrij overzichtelijk.
[ afbeelding ]
Morgen gaat Sky's en Hellepie, Hullepie's hoop in bange dagen eindelijk van start.twitter:WoutPoels twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:22:41Tomorrow start of the season @VueltaCV #whereiswout #2018 #teamsky 🎥@therussellellis https://t.co/BX8iw5DENG reageer retweet
Hij gaat knechten voor Vasil heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:31 schreef Wuwwa het volgende:
Morgen gaat Sky's en Hellepie, Hullepie's hoop in bange dagen eindelijk van start.twitter:WoutPoels twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:22:41Tomorrow start of the season @VueltaCV #whereiswout #2018 #teamsky 🎥@therussellellis https://t.co/BX8iw5DENG reageer retweet
GoGoGo Wout
Volgens Servaas staat ie te boek als kopman (vorig jaar 6e).quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gaat knechten voor Vasil heb ik gehoord.
Denk dat je een goede kans maakt inderdaad. Ik heb alleen Kirsch en Gougeard in Bessèges.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Uran op het Colombiaanse WK kon wel eens mijn jackpot worden tegen Chiappucci.
Sicard en B. Planckaert rijden voor me in Valencia.
Gautier en T. Dupont rijden voor me in Besseges.
Brakjovic schroeit al sinds Dauphine 2010 (Never Forget) niet meer. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:10 schreef Steven184 het volgende:
Heeft Brajkovic opeens een team gevonden waar hij gaat schroeien
Herklotz start zelfs niet in Valencia, gelukkig wel nog De La Cruz, hij en Power moeten het gaan opnemen tegen jouw zes mannetjes.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel zes renners in de baan deze keer.
Mezgec 2e, Roelandts 3e en Mclay 4e.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Huivert Circus Maximus al?
[ afbeelding ]
Sprintersbingo met Ken Vanmarcke.
Gelukkig maar, die maxi-mus-sandwich viel tegenquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah die schroeisessie had ik even gemist.
Viel mij mee dat ze beide mochten, gezien trenten en Modolo.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die maxi-mus-sandwich viel tegen
Dan maar hopen op eindwinst van De La Cruz, of gaat me dat niet vooruit helpen tegen je godenteam?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 van Poppel
6 hofstetter
Ik schrijf vast 3 punten bij jongens
Oh Barbin ook nog 7e in Frankrijk. FEEST
Ik heb nu 35 punten ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan maar hopen op eindwinst van De La Cruz, of gaat me dat niet vooruit helpen tegen je godenteam?
Als dat je grootste pijnpunt is, heb je weinig te vrezen dit jaar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Elke keer (en het zal vaak zijn) dat ik Thomas Boudat in een Top 10 tegen kom zal als een trap in mijn ballen voelen.
Die jongen is nu de nummer 1 sprinter voor die ploeg in die miljoenmiljard Franse 1.1 en 2.1 koersen. Had ik er graag bij gehad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als dat je grootste pijnpunt is, heb je weinig te vrezen dit jaar.
Je had 'em gewoon gratis kunnen oppikken in ronde 1 meen ik. Viel me al van je tegen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die jongen is nu de nummer 1 sprinter voor die ploeg in die miljoenmiljard Franse 1.1 en 2.1 koersen. Had ik er graag bij gehad.
quote:Medisch rapport door ploegdokter Joost De Maeseneer
* Pieter Vanspeybrouck: Wonde aan linkerknie, geen hechting nodig. Verder meerdere schaafwonden linker lichaamshelft. Wondverzorging gehad na de etappe. Start donderdag moet mogelijk zijn.
De plekken waren erg duur.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je had 'em gewoon gratis kunnen oppikken in ronde 1 meen ik. Viel me al van je tegen.
Was wel naïef van mij om te denken dat ik die jongen voor een jodenfooi kon ophalenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die jongen is nu de nummer 1 sprinter voor die ploeg in die miljoenmiljard Franse 1.1 en 2.1 koersen. Had ik er graag bij gehad.
Ik had er 10 miljoen op gezet maar ik ging toch voor Narvaez. Omdat het kon.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
LL Cool S was een koopje, achteraf
Ik ben er nog zuur van.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
LL Cool S was een koopje, achteraf
Stom ben je.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had er 10 miljoen op gezet maar ik ging toch voor Narvaez. Omdat het kon.
Als ik puur op kwaliteiten had ingezet had ik ook een ander team gehad.quote:
Je kocht Narvaez terwijl je hem niet eens kende hahaha.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik puur op kwaliteiten had ingezet had ik ook een ander team gehad.
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kocht Narvaez terwijl je hem niet eens kende hahaha.
Ik wilde gewoon wat leuke talentjes in mijn team in plaats van saaie gevestigde namen. Hij is toch een talent?quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, ik wrijf het gewoon even in.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat leuke talentjes in mijn team in plaats van saaie gevestigde namen. Hij is toch een talent?
Ik gun hem ook dit jaar kapotte knieën, meer niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:31 schreef hhh38 het volgende:
Capiot nu al 4e. Die gaat schroeien dit jaar
Ga zo door!quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:30 schreef wimderon het volgende:
Mijn troeven falen grandioos deze ronde.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm hard nodig dit jaarquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik gun hem ook dit jaar kapotte knieën, meer niet.
de kans dat mijn team opeens gek gaat doen is niet grootquote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:31 schreef GotenSSJ het volgende:
3 puntjes, niet al te goed tot nu toe. Ben vooral koning plaats 11-15 in deze speelronde, al 3 renners tot nu toe :p
Maar goed, tegenstander tot nu toe op 0. Hopen dat zijn renners niet ineens gek gaan doen!
Naja, niet meer dan logisch in dit veld.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:22 schreef Max23 het volgende:
Hop hop, als Pedersen nu ook al massasprints gaat winnen
Vuillermoz met een 8ste plek!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
de kans dat mijn team opeens gek gaat doen is niet groot
Wie heeft de puntjes voor je gepakt?
Roglic en Bilbao ook weer in de punten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:24 schreef franklop het volgende:
6e plek Henao in Colombia
Ik schrijf ook stiekem vast 3 punten op
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Roglic en Bilbao ook weer in de punten.
Betonwielrennen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook na deze speelronde slechts 6 tegengoals.
#defensieffietsen
De Puma stond niet op die lijst van Koffieplanter voor morgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Betonwielrennen.
Ik heb zelf 40 punten achterstand, maar ik heb nog vertrouwen in John Darwin Atapuma.
Jij wordt de Van_Poppel van vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook na deze speelronde slechts 6 tegengoals.
#defensieffietsen
Dat denk ik niet. Zodra de WT-koersen achtereen erdoorheen worden gejast, hijs ik de witte vlag.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij wordt de Van_Poppel van vorig jaar.
je hebt best een prima team maar ze hebben allemaal vakantie, denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:06 schreef Columbiafan het volgende:
Op weg naar 0 op 12, wat een afgang.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Puma stond niet op die lijst van Koffieplanter voor morgen.
https://pbs.twimg.com/media/DVIAPGQWAAUmEoR.jpgquote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Linkje? Ik kan het niet vinden.
Hij doet wel mee met de ronde van Columbia volgens mij. Dus ik verwachtte dat hij mee zou doen.
Bedankt. Hopelijk duikt hij toch nog op. Anders is mijn ronde wel verloren.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt. Hopelijk duikt hij toch nog op. Anders is mijn ronde wel verloren.
hehetwitter:mundociclistico twitterde op zondag 04-02-2018 om 13:26:44Darwin Atapuma en la salida #NacionalesMedellin2018 https://t.co/ix8VZYUrbF reageer retweet
+3quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:05 schreef showtimer het volgende:
3 Februari en al 5 keer individuele winst voor mijn jongens
Als ik volgende week niet win met mijn kopman Marcel K. ga ik aan de fles.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je hebt best een prima team maar ze hebben allemaal vakantie, denk ik
Ik heb ook Minali en Carpenter die misschien puntjes gaan sprokkelen in Dubai en ik verwacht ook wel één of twee renners in La Provencequote:Op zondag 4 februari 2018 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Zie dat ik het wel moet opnemen tegen Lollerphilippe in Colombia. Fingers crossed dus dat de Kit z’n zinnen heeft gezet op de rit naar de Hatta dam.
Laporte is niet zo slecht in korte tijdritten, vorig jaar werd die hier in de tijdrit ook al 11equote:Op zondag 4 februari 2018 17:20 schreef wimderon het volgende:
Laporte die een voorsprong van 10 seconden op Chavanel kan verdedigen in een tijdrit, het moet allemaal maar normaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |