Netflixen en spelen op social media, niet echt slimquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Klungel die tijdelijk gestopt is met school voor the voice. Foute inschatting denk ik
Oh hebben mensen nu al gestemd dusquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is het cijfer van de stemmers plus het gemiddelde cijfer van de 4 coaches,
Ja maar eerlijk is eerlijk, hoe loop je stage tijdens oefenen en het programmaquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Klungel die tijdelijk gestopt is met school voor the voice. Foute inschatting denk ik
Nee, het was saai.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:56 schreef lrishCassidy het volgende:
Een 5 is belachelijk. Sorry hoor.
Eens. Echt overdreven.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:56 schreef lrishCassidy het volgende:
Vind ik ook. Was niet slechter dan de vorige.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:56 schreef lrishCassidy het volgende:
Dan ga je toch iets anders proberen te doen? Of een aangepaste stage van twee of drie dagen? Niet Netflixen en twitteren? Of ik ben gewoon ouderwetsquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk is eerlijk, hoe loop je stage tijdens oefenen en het programma
Ik geef hem geen ongelijk. Het is niet of hij stopt voor een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |