Niks mis met de interieur.quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wel mooi
alleen interieur beetje meh
quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-48833639-hoge-der-a-17/
je hebt vast wel 1,3 miljoen in een oude sok liggenquote:Op donderdag 22 februari 2018 19:37 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
Had ik maar toevallig 1,3 miljoen in een oude sok liggen
Als je ze verkoopt voor 1 euro per stuk, jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 19:45 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik heb wel 1,3 miljoen oude sokken liggen telt dat ook?
Geen handeltje voor jou? 50cent inkoop.. kun je mooi op de vismarkt staan.. dan valt de geur niet zo op..quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als je ze verkoopt voor 1 euro per stuk, ja
quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt vast wel 1,3 miljoen in een oude sok liggen
geen euro's
quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geen handeltje voor jou? 50cent inkoop.. kun je mooi op de vismarkt staan.. dan valt de geur niet zo op..
Over 10 jaar koop ik hem.quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:50 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat pand staat trouwens ook al wel 10 jaar te koop geloof ik..
blauwe!!??? Neuhquote:Op donderdag 22 februari 2018 19:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat naar blauwe stad. Geef het je te doen. Ik vind mezelf al ver uit het centrum zitten in Oosterpark.
Jawel hoor...quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
voelt iemand zich geroepen om mijn scriptie af te maken
Als je in Groningen geboren en getogen bent, moet dat wel vreemd zijn ja, zo'n hele nieuwe wijk aan de rand van de stad. Toch denk ik dat het wel een mooie stek wordt, zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 12:52 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat hele meerstad... en vooral die hap uit het slochterdiep..
alhoewel het er al jaren zit, in mijn hoofd speel ik daar nog steeds bij een vriendje die precies daar in the middle of nowhere woonde...
Niet dat het niet past of lelijk is ofzo (behalve die achterlijk felle groene lamp op de sluis, die je snachts verblind op het slochterdiep)
Maar het zit gewoon niet in mijn systeem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |