Klopt, maar een religieuze keuze. En de eur had ook een tweede propedeuse uitreiking moment kunnen organiseren.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:39 schreef tailfox het volgende:
Dus TS kiest er voor om niet aanwezig te zijn en doet huilie? Een feest is in de beginne altijd een keuze.
die zaak ken ik. En de school liegt over die nieuwe klassenfoto en daarom hebben de kinderen terecht schadevergoeding gekregen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:41 schreef kovenant het volgende:
misschien is dit te gebruiken als precedent NWS / Moeder eist 10.000 euro na missen schoolfoto tijdens offerfeest
Ja en? Jij KIEST er voor om niet bij de P-uitreiking aanwezig te zijn en verwacht dan dat de universiteit zich gaat aanpassen aan jouw keuzes. Flikker op zeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:43 schreef MiaKhalifa het volgende:
[..]
Klopt, maar een religieuze keuze. En de eur had ook een tweede propedeuse uitreiking moment kunnen organiseren.
Want het was ook zoveel moeite om rekening te houden met de studenten die wegens offerfeest er niet bij konden zijn... de rechter heeft al geoordeeld dat dat indirect onderscheid is, zie klassenfoto.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja en? Jij KIEST er voor om niet bij de P-uitreiking aanwezig te zijn en verwacht dan dat de universiteit zich gaat aanpassen aan jouw keuzes. Flikker op zeg.
Er vanwege het offerfeest niet bij WILDEN zijn. Je kreeg geen pistool tegen je hoofd, je koos ervoor om bij het offerfeest te zijn en je maakte dus daarmee ook de keuze om NIET bij de P-uitreiking te zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:49 schreef MiaKhalifa het volgende:
[..]
Want het was ook zoveel moeite om rekening te houden met de studenten die wegens offerfeest er niet bij konden zijn... de rechter heeft al geoordeeld dat dat indirect onderscheid is, zie klassenfoto.
Dat wel. Ik had aan de eur een studiegenoot die tijdens een pleitwedstrijd de rechter uitschold voor ongelovige witman. Terwijl zij zelf een bekeerde Nederlandse moslima met hoofddoek is. Wat heeft het recht van eenieder in een pleitwedatrijd nou met geloof te maken zeg. :’)quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:50 schreef kovenant het volgende:
de discussie hierover is overigens wel goed.
Mijn eigen mening is dat geloof gescheiden moet zijn van onderwijs / wetenschap en staat.
En dan zeker rechts vormen aangezien dat uit wetboek v strafrecht moet komen en dan niet (mogelijk) beinvloed mag of kan worden door religie.
Alsof het zo’n grote prestatie is iddquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:54 schreef J.B. het volgende:
Is er serieus een ceremonie voor de uitreiking van een Propedeuse? Wat is dat nou voor een onzin
In 2015 aan de EUR tijdens offerfeest wel ja. En dat doen ze volgens mij ieder jaar. Ik heb van 2017 al foto’s gezien.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:54 schreef J.B. het volgende:
Is er serieus een ceremonie voor de uitreiking van een Propedeuse? Wat is dat nou voor een onzin
Als je het vetgedrukte kan bewijzen dan heb je een punt.quote:De universiteit had mijn inziens rekening moeten houden met het grote aantal studenten dat offerfeest viert en niet de P die dag moeten inplannen in de hoop dat zo min mogelijk moslimstudenten verschijnen.
mensen met 4x 5 1x 9 en 1x 7 die aan de eur een propedeuse krijgen met applausquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alsof het zo’n grote prestatie is idd
ik hoef niks te bewijzen want de eur heeft al aangegeven dat het geen opzet is en ze dus niks verschuldigd zijn. Dus dan moeten zij het bewijzen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:55 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Als je het vetgedrukte kan bewijzen dan heb je een punt.
je hebt hem toch gekregen? Heb je toendertijd aangegen een andere datum te wollen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:43 schreef MiaKhalifa het volgende:
[..]
Klopt, maar een religieuze keuze. En de eur had ook een tweede propedeuse uitreiking moment kunnen organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |