Aha, dank u.quote:Op maandag 29 januari 2018 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Remco_Breuker
Die mongool moet zijn repen eens in normale stukjes verdelen.quote:Op maandag 29 januari 2018 23:48 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog een tip over Tony Chocolonely, mag ik dan ook bij De Monitor aankloppen?
Heb je die troep geprobeerd dan?quote:Op maandag 29 januari 2018 23:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die mongool moet zijn repen eens in normale stukjes verdelen.
gewoon normale melksjukkela ja. die rare smaken mot ik nietquote:Op maandag 29 januari 2018 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je die troep geprobeerd dan?
Er is een heel assortiment mantelzorgboetes.quote:Op maandag 29 januari 2018 23:52 schreef monkyyy het volgende:
De participatiemaatschappij valt zo wel in het water
quote:* Jonathan Guttierrez uit Florida is
15 jaar en zorgt voor zijn moeder,
broertje en oma.'Vice' laat in een
prachtige mini-docu zien hoe zijn
leven eruit ziet.
* Nadia Rashid over de strijd om haar
ontvoerde dochtertje Insiya.
* Arendo Joustra en Jort Kelder blikken
terug op 80 jaar Beatrix.
ik wachtte hier op.quote:
De NPO als geheel is gewoon failliet . Blijft niet veel anders over dan een grachtengordel vriendjesshow die elkaar in leven houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg nog iedere dag een beroerte van al die gastenkeuzes. Bijna geen opinie, debat en serieuze items meer. Bij de 'serieuze onderwerpen' laten ze zelfs al die Martijn Koning de boel vergallen.
Ik denk niet dat ze Martijn voor dit onderwerp hebben uitgenodigd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg nog iedere dag een beroerte van al die gastenkeuzes. Bijna geen opinie, debat en serieuze items meer. Bij de 'serieuze onderwerpen' laten ze zelfs al die Martijn Koning de boel vergallen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De NPO als geheel is gewoon failliet . Blijft niet veel anders over dan een grachtengordel vriendjesshow die elkaar in leven houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |