Geen idee, ik zit niet in dat wereldje maar heb vroeger nog wel vaker tweedehands videokaarten gekocht via Tweakers vandaarquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er heerst een gigantische shaarste, de prijzen gaan door het dak en jij denkt dat ze op die manier wel te verkrijgen zijn?
Er is één oplossing: Ethereum moet liever vandaag dan morgen PoS activeren.
Mag ik mag ik?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Hier nog mensen op zoek naar een invite voor een Bl3p account? Die josti's in de SC gun ik het niet
Nog over?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Hier nog mensen op zoek naar een invite voor een Bl3p account? Die josti's in de SC gun ik het niet
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik mag ook twee invites weggegeven. Nog iemand op zoek?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
dm mijquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik mag ook twee invites weggegeven. Nog iemand op zoek?
Me plz?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik mag ook twee invites weggegeven. Nog iemand op zoek?
Nee moest ook even zoeken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:13 schreef Afwazig het volgende:
Zijn die invites in je Bl3P account te vinden of hebben jullie daar mail van gekregen ofzo?
Maar goed dat ik nog die AMD open heb staan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:37 schreef MaGNeT het volgende:
Net 12 nVidia videokaarten besteld bij een webwinkel op voorwaarde dat ze bestaande bestellingen annuleren en ze gelijk naar mij versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |