abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:51:20 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176727527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:38 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat ding op straat staat en niet in de tuin of zo. Hoe zie jij het voor je dat de snoer via voordeur naar buiten loopt en aangesloten is op de scooter zonder dat iemand er last van heeft of dat het gejat wordt?

Of ze neemt een gel-accu, gaat stukken langer mee dan een standaard accu.
weet ik veel? Dat vraag ik toch? Opladen kan ook op je werk, daar hebben ze meestal ook wel stroom.
Ook een gel accu kan niet goed tegen diepontlading.. Dat roepen ze wel, maar ik heb diverse Yellowtops laten sneuvelen door ze leeg te trekken.. Werken gewoon met zuur, en dat gaat gewoon ontleden onder een bepaald voltage en dan is het ook gewoon einde verhaal. Het enige aanwijsbare voordeel van een gel accu is dat je hem in alle posities kan monteren zonder dat hij fysiek leegloopt.. De rest is wmb astraal gepenis en verkooppraat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176728943
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

weet ik veel? Dat vraag ik toch? Opladen kan ook op je werk, daar hebben ze meestal ook wel stroom.
Ook een gel accu kan niet goed tegen diepontlading.. Dat roepen ze wel, maar ik heb diverse Yellowtops laten sneuvelen door ze leeg te trekken.. Werken gewoon met zuur, en dat gaat gewoon ontleden onder een bepaald voltage en dan is het ook gewoon einde verhaal. Het enige aanwijsbare voordeel van een gel accu is dat je hem in alle posities kan monteren zonder dat hij fysiek leegloopt.. De rest is wmb astraal gepenis en verkooppraat.
Aan werkplek had ik nog niet eens gedacht. En wat betreft gel-accu. Zelf nul procent ervaring mee, iemand die ik ken zweert er echter bij en heeft dit ook in zijn auto samen met een extreem heavy audioset en speelt op shows. Hij zegt dat ie heel goed tegen diep ontladen kan. Ik weet het verder niet.

Ik vroeg me trouwens net wat af, er zit toch meestal ook nog een kickstarter op scooters?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:54:45 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176729055
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aan werkplek had ik nog niet eens gedacht. En wat betreft gel-accu. Zelf nul procent ervaring mee, iemand die ik ken zweert er echter bij en heeft dit ook in zijn auto samen met een extreem heavy audioset en speelt op shows. Hij zegt dat ie heel goed tegen diep ontladen kan. Ik weet het verder niet.

Ik vroeg me trouwens net wat af, er zit toch meestal ook nog een kickstarter op scooters?
Ik had 2000watt RMS in mijn auto, mag jij raden waarmee ik die yellowtops verkracht heb. En die zooi schakelt nog uit bij 10.5 volt ook, want dan gaat de HU uit, en dus ook de stuurstroom. Ik draaide op shows meestal op een 100Ah voeding, maar dan kon het niet voluit blazen :')

En idd, meestal hebben scooters ook een kickstarter..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176729144
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik had 2000watt RMS in mijn auto, mag jij raden waarmee ik die yellowtops verkracht heb. En die zooi schakelt nog uit bij 10.5 volt ook, want dan gaat de HU uit, en dus ook de stuurstroom. Ik draaide op shows meestal op een 100Ah voeding, maar dan kon het niet voluit blazen :')

En idd, meestal hebben scooters ook een kickstarter..
Aha, vandaar je nicknaam dus? Dus dan ben je nu inmiddels ook een beetje doof geworden of niet? :P

Zou ze ook te lui zijn voor die kickstarter? :D
pi_176729210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:59 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aha, vandaar je nicknaam dus? Dus dan ben je nu inmiddels ook een beetje doof geworden of niet? :P

Zou ze ook te lui zijn voor die kickstarter? :D
Sommige scooters hebben een DC CDI die werkt dus niet met een lege accu.

Fiddle 3 heeft AC CDI dacht ik, weet ik niet zeker.

Enfin als hij het doet met de kickstarter prima, kan je verder klooien met die scooter op die 1km ritjes.
life happens while you're pusing the throttle.
  donderdag 25 januari 2018 @ 01:45:08 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176730236
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar iemand gevonden die nog luier is dan jij. :P
Ik doe 700 meter verderop boodschappen met de auto O-)

Volle shopper is te zwaar voor mijn tengere postuurtje he :+
pi_176730830
Te lui voor de kickstarter :D

Mja hij staat echt buiten dus dat met een snoer en stopcontact gaat niet werken denk ik. Zelfde op werk. Met de kickstarter start die trouwens wel.

Nja ik weet nu hoe het zit. Kijken wat ik ermee doen dan.
pi_176734565
Aansluiting dat soms even een lithium startbooster erop kan zetten.
.
pi_176740490
Ze hebben een nieuwe accu er in gezet. Het komt dus idd door de te korte afstanden/tijd dat er mee gereden wordt. Als ik 1 per week 15 a 20 min er mee rijdt dan zal het goed zijn dus doen we dat. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!
pi_176747142
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben een nieuwe accu er in gezet. Het komt dus idd door de te korte afstanden/tijd dat er mee gereden wordt. Als ik 1 per week 15 a 20 min er mee rijdt dan zal het goed zijn dus doen we dat. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!
Was het garantie?
.
pi_176747184
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:02 schreef Fer het volgende:

[..]

Was het garantie?
Volgens mij viel het er buiten maar ik heb niks hoeven betalen.
pi_176748198
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_176748769
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

#metoo 3 volle shoppers en ik kwam er pas onlangs achter dat even op en neer echt slechts 1.4km is. Soms met een ijskoude motor.
.
pi_176752442
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 05:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Te lui voor de kickstarter :D
_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: