weet ik veel? Dat vraag ik toch? Opladen kan ook op je werk, daar hebben ze meestal ook wel stroom.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ding op straat staat en niet in de tuin of zo. Hoe zie jij het voor je dat de snoer via voordeur naar buiten loopt en aangesloten is op de scooter zonder dat iemand er last van heeft of dat het gejat wordt?
Of ze neemt een gel-accu, gaat stukken langer mee dan een standaard accu.
Aan werkplek had ik nog niet eens gedacht. En wat betreft gel-accu. Zelf nul procent ervaring mee, iemand die ik ken zweert er echter bij en heeft dit ook in zijn auto samen met een extreem heavy audioset en speelt op shows. Hij zegt dat ie heel goed tegen diep ontladen kan. Ik weet het verder niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
weet ik veel? Dat vraag ik toch? Opladen kan ook op je werk, daar hebben ze meestal ook wel stroom.
Ook een gel accu kan niet goed tegen diepontlading.. Dat roepen ze wel, maar ik heb diverse Yellowtops laten sneuvelen door ze leeg te trekken.. Werken gewoon met zuur, en dat gaat gewoon ontleden onder een bepaald voltage en dan is het ook gewoon einde verhaal. Het enige aanwijsbare voordeel van een gel accu is dat je hem in alle posities kan monteren zonder dat hij fysiek leegloopt.. De rest is wmb astraal gepenis en verkooppraat.
Ik had 2000watt RMS in mijn auto, mag jij raden waarmee ik die yellowtops verkracht heb. En die zooi schakelt nog uit bij 10.5 volt ook, want dan gaat de HU uit, en dus ook de stuurstroom. Ik draaide op shows meestal op een 100Ah voeding, maar dan kon het niet voluit blazenquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aan werkplek had ik nog niet eens gedacht. En wat betreft gel-accu. Zelf nul procent ervaring mee, iemand die ik ken zweert er echter bij en heeft dit ook in zijn auto samen met een extreem heavy audioset en speelt op shows. Hij zegt dat ie heel goed tegen diep ontladen kan. Ik weet het verder niet.
Ik vroeg me trouwens net wat af, er zit toch meestal ook nog een kickstarter op scooters?
Aha, vandaar je nicknaam dus? Dus dan ben je nu inmiddels ook een beetje doof geworden of niet?quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had 2000watt RMS in mijn auto, mag jij raden waarmee ik die yellowtops verkracht heb. En die zooi schakelt nog uit bij 10.5 volt ook, want dan gaat de HU uit, en dus ook de stuurstroom. Ik draaide op shows meestal op een 100Ah voeding, maar dan kon het niet voluit blazen![]()
En idd, meestal hebben scooters ook een kickstarter..
Sommige scooters hebben een DC CDI die werkt dus niet met een lege accu.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aha, vandaar je nicknaam dus? Dus dan ben je nu inmiddels ook een beetje doof geworden of niet?![]()
Zou ze ook te lui zijn voor die kickstarter?
Ik doe 700 meter verderop boodschappen met de autoquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar iemand gevonden die nog luier is dan jij.
Was het garantie?quote:Op donderdag 25 januari 2018 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben een nieuwe accu er in gezet. Het komt dus idd door de te korte afstanden/tijd dat er mee gereden wordt. Als ik 1 per week 15 a 20 min er mee rijdt dan zal het goed zijn dus doen we dat. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!
quote:Op donderdag 25 januari 2018 01:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe 700 meter verderop boodschappen met de auto![]()
Volle shopper is te zwaar voor mijn tengere postuurtje he
#metoo 3 volle shoppers en ik kwam er pas onlangs achter dat even op en neer echt slechts 1.4km is. Soms met een ijskoude motor.quote:Op donderdag 25 januari 2018 01:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe 700 meter verderop boodschappen met de auto![]()
Volle shopper is te zwaar voor mijn tengere postuurtje he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |