Hopelijk speelt die zo goed dat we nooit meer Toornstra hoeven te zien....quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:15 schreef fetX het volgende:
Hopelijk speelt Amrabat een beetje. Oud-Feyenoorders spelen tegen ons regelmatig de wedstrijd van hun leven.
Is Haps nog steeds blessa eigenlijk? En Nelom?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
de goede opstelling
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook wel ouwe reus, maar het blijft bespottelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boerderijhoofd voor 27 miljoen weg.
DeJorgGod is meer waard.
Wie? Klaassen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boerderijhoofd voor 27 miljoen weg.
DeJorgGod is meer waard.
Ja, Kloassen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie? Klaassen?![]()
Die heeft idd wel echt een boerderijhoofd ja.
Die zijn inderdaad klaar. Na een incidenteel succes zijn ze weer terug op hun bekende niveau, uitgespeeld rond de winter. Alsof de supporters weer thuiskomen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:40 schreef PSVCL het volgende:
feyenoord speelt toch voor niks meer
denk een 1-2
gelijk een recordje pakkenquote:Robin van Persie kan een nieuw record neerzetten van langste periode tussen opeenvolgende eredivisiewedstrijden: 13 jaar en 267 dagen. Het huidige record staat op naam van Daan Netten: 13 jaar en 86 dagen (BVV in 1958 - FC Den Bosch in 1971).
misschien kunnen we psv nog van de titel afhouden als ze op bezoek komen in de kuipquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:40 schreef PSVCL het volgende:
feyenoord speelt toch voor niks meer
denk een 1-2
Morgen om 6 uur beginnen, anders had ik er ook wel een flesje wijn bijgepaktquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:01 schreef Typisch het volgende:
Stinkkaasje en een Duveltje er bij.
Hup!
ZPPgod eigen baasgenot hier tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgen om 6 uur beginnen, anders had ik er ook wel een flesje wijn bijgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |