quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De toon van sommigen werd me wat te onvriendelijk.
quote:
Hoe bedoel je te ver? Het praten over volwassene dingen? Die doe ik dagelijks met iedereen dus ik zou echt niet weten waar ik te ver ben gegaan... . Het komt door de band en interesses, maar moet je dan altijd iedereen ontwijken die dezelfde interesses met je delen? Ik zou het echt willen begrijpen want dit is echt iets waar ik echt niet aan uit kan. Zooiets gebeurd toch niet bewust of wel? Het was echt totaal random ineens en ik verschiet er zelf van. Zou je door dit ineens alles moeten laten vallen waar je jaren aan gewerkt hebt? Ik kan dit gedachte precies echt op geen enkele manier accepteren .. :/. Zo krijg ik het gevoel dat je dan toch voor altijd alleen kunt blijven. Ik begin het allemaal echt op mijzelf te steken wat ook juist is, maar het is gewoon pijnlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:08 schreef Spanky78 het volgende:
Je huidige relatie is al over. Je bent al veel te ver gegaan met die ander.
Je bent allang emotioneel vreemd gegaan. Je hebt meer gevoelens voor die gast. Ik heb je nergens echt gehoord over je vriend, alleen over die mysterieuze beroemde kerel.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:12 schreef MysteriousGirl1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te ver? Het praten over volwassene dingen? Die doe ik dagelijks met iedereen dus ik zou echt niet weten waar ik te ver ben gegaan... . Het komt door de band en interesses, maar moet je dan altijd iedereen ontwijken die dezelfde interesses met je delen? Ik zou het echt willen begrijpen want dit is echt iets waar ik echt niet aan uit kan. Zooiets gebeurd toch niet bewust of wel? Het was echt totaal random ineens en ik verschiet er zelf van. Zou je door dit ineens alles moeten laten vallen waar je jaren aan gewerkt hebt? Ik kan dit gedachte precies echt op geen enkele manier accepteren .. :/. Zo krijg ik het gevoel dat je dan toch voor altijd alleen kunt blijven. Ik begin het allemaal echt op mijzelf te steken wat ook juist is, maar het is gewoon pijnlijk.
Het kan veel korter:quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:23 schreef MysteriousGirl1 het volgende:
[..]
De schrik dat hij het helemaal verkeerd opvat is groot. Stel dat hij alles gewoon laat vallen...
[..]
Mijn excuses. Ben tweetalig opgevoed waar Nederlands niet bij zat. In combinatie met het snel typen en stress, is het nogal chaotisch haha. Zal hiermee rekening proberen te houden.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar het is dan ook gewoon een flinke lap tekst.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
Niet door de tekst heen te komen, doe anders eens je best normaal Nederlands te typen.
Mijn hemel.
Als je bang bent dat je vriend schrikt, weet je diep van binnen dat je te ver bent gegaan...quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:23 schreef MysteriousGirl1 het volgende:
[..]
De schrik dat hij het helemaal verkeerd opvat is groot. Stel dat hij alles gewoon laat vallen...
[..]
Mijn excuses. Ben tweetalig opgevoed waar Nederlands niet bij zat. In combinatie met het snel typen en stress, is het nogal chaotisch haha. Zal hiermee rekening proberen te houden.
Alles laten vallen omdat je een crush hebt of omdat je weet dat het niet door de beugel kan?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:23 schreef MysteriousGirl1 het volgende:
[..]
[..]
Ik stoorde me niet zo erg aan de fouten, meer het chaotische. Geeft niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:45 schreef MysteriousGirl1 het volgende:
[..]
[..]
Oké ik heb mijn tekst wat herschreven zodat het wat minder chaotischer is. Het is inderdaad echt een verschrikkelijk lange tekst, met fouten in. Mijn excuses hiervoor haha.
Doe eens rustig aan joh, die gasten moeten ook gewoon iedere dag poepen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:00 schreef MysteriousGirl1 het volgende:
Nu gingen onze gesprekken zo ver dat hij het wel eens zag zitten om langs te komen om mijn stad (waar ik woon) te bewonderen. Heel onschuldig in mijn ogen, maar omdat ik letterlijk zou knielen voor deze metalband heb ik gewoon toegegeven zonder zelfs na te denken. Het kan toch superleuk zijn om het eens in je leven mee te maken. Rondlopen met iemand die je aanbid.
Ik neem aan dat je beseft dat dit ook niet gezond is? Je hebt een immense afhankelijkheid opgebouwd met die gozer, tot het punt aantoe dat je zelfs bang bent hem te vertellen dat je terugkomt op de uitnodiging tot logeren.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:49 schreef MysteriousGirl1 het volgende:
[..]
Ja er is dus nooit flirten aan te pas gekomen hoor!Tenzij dat eigen muziekstukken naar elkaar sturen als flirten wordt bezien. Nooit kusjes, nooit hartjes echt niks. En ik zal uw raad van beste vriendin, maar niet opnemen want met mijn beste vriendin flirt ik erop los hahaha. Het gesprek is altijd al geweest wat ik aan mijn vriend kan laten zien.
Het is inderdaad een verschrikkelijk idee om hem ineens te laten vallen. Ik voel ook precies ineens heel mijn jeugd in stukken slaan. Het is moeilijk te beschrijven, maar ik zou zelfs niet meer naar concerten durven gaan als zij optreden en dat is gewoon allemaal heel erg klote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |