abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176720364
quote:
7s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:02 schreef borbit het volgende:

[..]

[..]

De toon van sommigen werd me wat te onvriendelijk.
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:05:23 #27
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_176720381
quote:
99s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:

[..]

De toon van sommigen werd me wat te onvriendelijk.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

^^ heel goed idee inderdaad!
pi_176720387

[ Bericht 100% gewijzigd door MysteriousGirl1 op 25-01-2018 20:50:09 ]
pi_176720420
Je huidige relatie is al over. Je bent al veel te ver gegaan met die ander.
Whatever...
pi_176720480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:08 schreef Spanky78 het volgende:
Je huidige relatie is al over. Je bent al veel te ver gegaan met die ander.
Hoe bedoel je te ver? Het praten over volwassene dingen? Die doe ik dagelijks met iedereen dus ik zou echt niet weten waar ik te ver ben gegaan... . Het komt door de band en interesses, maar moet je dan altijd iedereen ontwijken die dezelfde interesses met je delen? Ik zou het echt willen begrijpen want dit is echt iets waar ik echt niet aan uit kan. Zooiets gebeurd toch niet bewust of wel? Het was echt totaal random ineens en ik verschiet er zelf van. Zou je door dit ineens alles moeten laten vallen waar je jaren aan gewerkt hebt? Ik kan dit gedachte precies echt op geen enkele manier accepteren .. :/. Zo krijg ik het gevoel dat je dan toch voor altijd alleen kunt blijven. Ik begin het allemaal echt op mijzelf te steken wat ook juist is, maar het is gewoon pijnlijk.
pi_176720528
Zeg 't gewoon tegen je vriend. Dan is 't uit je systeem en kan je er samen aan werken.
pi_176720594
Niet door de tekst heen te komen, doe anders eens je best normaal Nederlands te typen.

Mijn hemel. :X
pi_176720672
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:12 schreef MysteriousGirl1 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je te ver? Het praten over volwassene dingen? Die doe ik dagelijks met iedereen dus ik zou echt niet weten waar ik te ver ben gegaan... . Het komt door de band en interesses, maar moet je dan altijd iedereen ontwijken die dezelfde interesses met je delen? Ik zou het echt willen begrijpen want dit is echt iets waar ik echt niet aan uit kan. Zooiets gebeurd toch niet bewust of wel? Het was echt totaal random ineens en ik verschiet er zelf van. Zou je door dit ineens alles moeten laten vallen waar je jaren aan gewerkt hebt? Ik kan dit gedachte precies echt op geen enkele manier accepteren .. :/. Zo krijg ik het gevoel dat je dan toch voor altijd alleen kunt blijven. Ik begin het allemaal echt op mijzelf te steken wat ook juist is, maar het is gewoon pijnlijk.
Je bent allang emotioneel vreemd gegaan. Je hebt meer gevoelens voor die gast. Ik heb je nergens echt gehoord over je vriend, alleen over die mysterieuze beroemde kerel.

Als hij alleen een goede vriend zou zijn had je hier niet gezeten met je hele verhaal en dat weet je zelf ook wel.

Gezien je leeftijd is het dan verstandiger om gewoon even vrij te zijn en te fladderen totdat je echt volwassen bent. Want zo volwassen kom je echt niet over.

Misschien hang ik hier nu de botte Hollander uit. Maar dit lijkt mij het beste. Als.ik jouw vriend was geweest had ik een keer sex minder erg gevonden dan wat je nu beschrijft. Namelijk het echt opbouwen van een band met verliefdheid etc.
Whatever...
pi_176720678

[ Bericht 100% gewijzigd door MysteriousGirl1 op 25-01-2018 20:50:25 ]
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:28:12 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_176720782
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:23 schreef MysteriousGirl1 het volgende:

[..]

De schrik dat hij het helemaal verkeerd opvat is groot. Stel dat hij alles gewoon laat vallen...

[..]

Mijn excuses. Ben tweetalig opgevoed waar Nederlands niet bij zat. In combinatie met het snel typen en stress, is het nogal chaotisch haha. Zal hiermee rekening proberen te houden.
Het kan veel korter:

Je hebt een vriend en begint gevoelens te krijgen voor iemand waar je eerst alleen vriendschappelijke gevoelens voor had. Je wilt de vriendschap niet kwijt, maar je vriend ook niet.
[en je vindt het moeilijk om eenduidig te zijn tegen je jongen waar je gevoelens voor hebt en duidelijk aan te geven dat je al in een relatie zit]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:31:24 #36
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_176720836
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
Niet door de tekst heen te komen, doe anders eens je best normaal Nederlands te typen.

Mijn hemel. :X
Ik dacht dat het aan mij lag, maar het is dan ook gewoon een flinke lap tekst.

Desalniettemin, lekker met die metalgozer aanpappen, joh. Wie weet vloeien er nog wat smeuïge topics uit voort. :Y)
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_176720866
quote:

[..]

De schrik dat hij het helemaal verkeerd opvat is groot. Stel dat hij alles gewoon laat vallen...

[..]

Mijn excuses. Ben tweetalig opgevoed waar Nederlands niet bij zat. In combinatie met het snel typen en stress, is het nogal chaotisch haha. Zal hiermee rekening proberen te houden.
Als je bang bent dat je vriend schrikt, weet je diep van binnen dat je te ver bent gegaan...
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_176720887
Ik ben fan van veel bands, maar ik ben fan van de muziek, niet van de persoon. Wat jij aan het doen bent, appen, persoonlijke verhalen uitwisselen, praten over levensdoel en -paden, dat suggereert een relatief diepe emotionele connectie die voor mij richting emotioneel vreemdgaan zou gaan. Vraag jezelf eens af of je die gesprekken met 't bandlid zonder gêne aan je vriend zou durven laten lezen?

Je geeft zelf al aan dat je twijfelt of je hem wel zou afwijzen als hij een move zou maken. Dat is genoeg reden om deze gast te vertellen dat hij tóch een hotel moet boeken, bij nader inzien. Je hebt in je enthousiasme ja gezegd voordat je erover nagedacht hebt en na het ook eens te hebben besproken met je vriend lijkt het je beter als hij niet bij jou komt logeren. Met deze gast ga je nooit een relatie beginnen. Echt niet. Zet die roze bril eens af en bedenk je dat. Wat wél kan, is genieten van de vriendschap die je aan het opbouwen bent. Maar als jij jezelf wilt onderscheiden van de zoveelste groupie, is met deze dude het bed induiken wel het laatste wat je wil doen.

Je hebt momenteel een fijne relatie én leuk contact met dat bandlid. Gooi dat dan niet mogelijk allebei weg voor één nacht. Als ik geen chips wil snaaien 's avonds, haal ik het niet in huis. Deze gast is een zak Hamka's.
Your opinion of me is none of my business.
pi_176720961
Ze is al.emotioneel vreemdgegaan en dat weet ze zelf ook wel. Anders zou ze het haar vriend wel.durven zeggen.

Als die gast een hotel boekt maar haar zoent dan gaat ze alsnog om.ze is al veel te verliefd.

Ta gaat met die muzikant naar bed. En als hij in de buurt is wil hij nog wel een keer. In elk stadje....

Huidige relatie is klaar tenzij ze niets vertelt.
Whatever...
pi_176720989
Oh en hoe je van die gevoelens afkomt is simpel - kap met die grens overgaan. Als je vrienden wil zijn, moet je je vriendschappelijk gedragen. Dus vraag hem vooral wel naar zijn dates, stop met flirten, en bedenk bij elk berichtje of je dit ook op exact deze manier naar je beste vriendin zou sturen. Bedenk bij elk berichtje van hen ook of je dit exacte bericht van je beste vriendin had kunnen krijgen. Zo nee, corrigeer die gast dan waar hij de schreef over gaat. Geen kusjes, geen hartjes. Zorg ervoor dat het een gesprek wordt wat je wél aan je vriend zou kunnen laten lezen.

Natuurlijk is het vele malen makkelijker om gewoon het contact te verbreken met deze vent en je energie te stoppen in je eigen relatie in plaats van je contact met deze gast. Maar ik heb zo'n vermoeden dat je bij het idee alleen al je hakken in het zand graaft.
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:40:03 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176721038
Ook al ben je idolaat van die jongen, dan nóg mag je op dat idee van blijven overnachten ‘nee’ zeggen. Waarom niet? Je kunt -tig andere dingen plannen.

Niet teveel op een voetstuk zetten en je vriend is er ook nog.
pi_176721187

[ Bericht 100% gewijzigd door MysteriousGirl1 op 25-01-2018 20:51:08 ]
pi_176721235
Als je al moeite hebt met kiezen tussen een vriend die je slechts een korte tijd kent en JOUW vriend die je al 5 jaar kent, zegt genoeg. Of hou je je vriend aan het lijntje in het geval dat het niets wordt met deze langharige, metalen knakker? Dat je seks met hem wilt, tot daar aan toe, maar je verraad je vriend echt op emotioneel vlak, door hem aan het lijntje te houden als backup en je mogelijke sexbuddy boven hem te plaatsen. En alleen maar omdat je 'star struck' bent
pi_176721288

[ Bericht 100% gewijzigd door MysteriousGirl1 op 25-01-2018 20:51:35 ]
pi_176721367

[ Bericht 100% gewijzigd door MysteriousGirl1 op 25-01-2018 20:51:50 ]
pi_176721393
quote:

[..]

[..]

Alles laten vallen omdat je een crush hebt of omdat je weet dat het niet door de beugel kan?
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:55:48 #47
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_176721468
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:45 schreef MysteriousGirl1 het volgende:

[..]

[..]

Oké ik heb mijn tekst wat herschreven zodat het wat minder chaotischer is. Het is inderdaad echt een verschrikkelijk lange tekst, met fouten in. Mijn excuses hiervoor haha.

Ik stoorde me niet zo erg aan de fouten, meer het chaotische. Geeft niet. ;)

Maar ehm, volgens mij heb je zelf ook wel door wat er niet helemaal goed gaat in je situatie. Je moet je vriend niet aan het lijntje houden. Je kiest ofwel voor hem en kapt het contact met de metal Justin Bieber af, óf je kijkt wat het kan worden tussen jullie.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_176721521
Tenzij ik de reactie heb gemist negeer je structureel alle posts die de beste suggestie geven, namelijk je vriend ook uitnodigen. Het feit dat je deze posts negeert geeft eigenlijk al aan hoe het zit.

Verder:

quote:
9s.gif Op woensdag 24 januari 2018 17:00 schreef MysteriousGirl1 het volgende:
Nu gingen onze gesprekken zo ver dat hij het wel eens zag zitten om langs te komen om mijn stad (waar ik woon) te bewonderen. Heel onschuldig in mijn ogen, maar omdat ik letterlijk zou knielen voor deze metalband heb ik gewoon toegegeven zonder zelfs na te denken. Het kan toch superleuk zijn om het eens in je leven mee te maken. Rondlopen met iemand die je aanbid.
Doe eens rustig aan joh, die gasten moeten ook gewoon iedere dag poepen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_176721545

[ Bericht 100% gewijzigd door MysteriousGirl1 op 25-01-2018 20:52:06 ]
pi_176721589
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:49 schreef MysteriousGirl1 het volgende:

[..]

Ja er is dus nooit flirten aan te pas gekomen hoor! :) Tenzij dat eigen muziekstukken naar elkaar sturen als flirten wordt bezien. Nooit kusjes, nooit hartjes echt niks. En ik zal uw raad van beste vriendin, maar niet opnemen want met mijn beste vriendin flirt ik erop los hahaha. Het gesprek is altijd al geweest wat ik aan mijn vriend kan laten zien.

Het is inderdaad een verschrikkelijk idee om hem ineens te laten vallen. Ik voel ook precies ineens heel mijn jeugd in stukken slaan. Het is moeilijk te beschrijven, maar ik zou zelfs niet meer naar concerten durven gaan als zij optreden en dat is gewoon allemaal heel erg klote.
Ik neem aan dat je beseft dat dit ook niet gezond is? Je hebt een immense afhankelijkheid opgebouwd met die gozer, tot het punt aantoe dat je zelfs bang bent hem te vertellen dat je terugkomt op de uitnodiging tot logeren.

Waarom?

Even serieus, stoppen met blindelings luisteren naar je emoties en even rationeel de situatie proberen te beredeneren. Stel je zegt hem dat hij een hotel moet boeken, wat dan? Of hij accepteert dat gewoon en niks aan de hand, of hij wordt boos op je of probeert je om te praten. Wat zeggen die laatste opties dan vervolgens over hem en zijn verwachtingen? Sta je daar achter, wil je daarmee akkoord gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')