Ik ben altijd in voor een verrassing, maar die hebben ze met Kitzbühel al gehad, nu mag Feuz winnenquote:
Bij het skiėn merk je inderdaad veel van de acht uur tijdsverschil die er is, omdat skiėn altijd in de ochtend en/of begin van de middag begint. Moet ook nog even kijken wat ik wel en niet ga kunnen zien.quote:
Reichelt ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik gun Shiffrin haar goud, net zoals Hirscher hem ook verdient. Maar ik hoop eigenlijk niet dat iemand met drie gouden plakken naar huis gaat. Dan lopen er te veel grote namen goud mis, die dat op basis van hun carričre wel verdienen. Voor namen als Worley, Weirather, Gut en Pinturault zou dat jammer zijn.
quote:Op maandag 29 januari 2018 19:09 schreef showtimer het volgende:
Lizeroux mag toch naar de Spelen voor het team event.
A.B.F.T.T.B.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:12 schreef Columbiafan het volgende:
Shiffrin lijkt de magie even kwijt te zijn
Ik dacht eerst, waar heb je het over, die staat toch gewoon de OPquote:
quote:
Toch altijd een gevaarlijke klant voor de grote afspraken.quote:erikguay: After a difficult season battling back problems it’s with a heavy heart that today I have made the decision not to participate in the upcoming Olympic Games in Korea. I’d like to thank my team behind the scenes, partners, sponsors, fans and of course my family for their amazing support and I’d like to wish Team Canada the very best of luck in the forthcoming Games.
Erg jammerquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Toch altijd een gevaarlijke klant voor de grote afspraken.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:58 schreef heywoodu het volgende:
Kerst zet nog even wat puntjes op de i voor de Spelen.
[ afbeelding ]
Ik baal er vooral gigantisch van dat Michel Macedo gisteren geblesseerd is geraakt en in elk geval de afdaling en super-G (zijn onderdelen) moet laten schietenquote:Op woensdag 7 februari 2018 11:03 schreef Columbiafan het volgende:
85 man aan de start, Heywoodu mag het broekje de hele nacht op de enkels houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |