Pas het inderdaad maar gelijk aan ja. Beter dat het taalkundig ook klopt. Zeker in het blijvende deel van de TTquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:12 schreef heywoodu het volgende:
Shiffrin vs Hirscher bovenaan de medaillespiegel, zeg het maar. Ik ga voor Shiffrin, zoals de meesten wel denk ik![]()
Zal ik Alpine Skiën anders even aanpassen naar het taalkundig wél correcte Alpineskiën?![]()
Zeker. Daarom extra jammer dat ik er vrij weinig van zal kunnen zien met die tijden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:13 schreef heywoodu het volgende:
Ook samen met het langlaufen wel dé sport om exoten te spotten trouwens, blijven kijken op de streams als de TV al lang weggeschakeld is dus
Dat laatste hoop ik in elk geval niet, dat je vier jaar met een gedeelde kampioen opgescheept zitquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:22 schreef Redefine het volgende:
Verder ook afwachten wat deze keer de verrassing gaat worden op een onderdeel. Of dat er weer meerdere in dezelfde tijd gaan eindigen zoals vier jaar geleden.
Ik hoop het ook niet. Wat dat betreft nog jammer dat dit niet bij het schaatsen kon toen. Had toch twee twee extra gouden medailles opgeleverd voor de medaillespiegelquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik in elk geval niet, dat je vier jaar met een gedeelde kampioen opgescheept zit
Een gouden medaille meer en een fraai emotioneel moment minderquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. Wat dat betreft nog jammer dat dit niet bij het schaatsen kon toen. Had toch twee twee extra gouden medailles opgeleverd voor de medaillespiegel
Twee momenten zelfs. En ook twee absolute uitersten qua emoties.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een gouden medaille meer en een fraai emotioneel moment minder
Die is voor Gut en Gut alleen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee momenten zelfs. En ook twee absolute uitersten qua emoties.
Overigens hoor je denk ik weinig users klagen als Gut en Veith een gouden medaille moeten delen
Wat verwachten we van de snelle nummers?quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:06 schreef Redefine het volgende:
Alpineskiën een van de grootste sporten op de Winterspelen staat sinds 1936 op het programma. In Pyeongchang zal voor het eerst de Team Event op het programma staan. Hier zullen zestien landen met teams van mannen en vrouwen het volgens knockout systeem met elkaar de strijd aangaan op de parallel slalom.
Tijdschema NL*
Zondag 11 februari
3.00 – 5.00 Afdaling, Mannen
Maandag 12 februari
2.15 – 4.15 Reuzenslalom: Run 1, Vrouwen
5.45 – 7.25 Reuzenslalom: Run 2, Vrouwen
Dinsdag 13 februari
3.00 – 4.30 Combinatie: Afdaling, Mannen
6.30 – 7.40 Combinatie: Slalom, Mannen
Woensdag 14 februari
2.15 – 3.30 Slalom: Run 1, Vrouwen
5.45 – 6.55 Slalom: Run 2, Vrouwen
Donderdag 15 februari
3.00 – 5.10 Super G, Mannen
Zaterdag 17 februari
3.00 – 5.10 Super G, Vrouwen
Zondag 18 februari
2.15 – 4.15 Reuzenslalom: Run 1, Mannen
5.45 – 7.25 Reuzenslalom: Run 2, Mannen
Woensdag 21 februari
3.00 – 5.10 Afdaling, Vrouwen
Donderdag 22 februari
2.15 – 3.30 Slalom: Run 1, Mannen
5.30 – 7.10 Slalom: Run 2, Mannen
Vrijdag 23 februari
3.00 - 4.30 Combinatie Afdaling, Vrouwen
6.00 – 7.10 Combinatie Slalom, Vrouwen
*Onder voorbehoud van weersomstandigheden en sneeuwcondities.
[ afbeelding ]
Marcel Hirscher
[ afbeelding ]
Mikaela Shiffrin
Voor een nadere uitleg over het Team Event
Website van de FIS.
Hannes zou ook wel een mooie naam zijn inderdaad. Zo'n veteraan die er vaak eigenlijk net naast grijpt op grote toernooien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop zeker als eerste op Feuz op de afdaling, Innerhofer zou ik ook gaaf vinden, net als Paris of Der Hannes
Inderdaad. Óf één van die genoemde namen, óf een totale verrassing graag. Bij winst van een Mayer, Jansrud, Kriechmayr etc denk ik 'nou ok, leuk, en door' ipv dat het me echt bij blijft ofzo.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hannes zou ook wel een mooie naam zijn inderdaad. Zo'n veteraan die er vaak eigenlijk net naast grijpt op grote toernooien.
Mayer vond ik een prima winnaar in Sotsji, dat was destijds echt geen fluke. Maar hij heeft daarna nooit echt gedomineerd, dus zie ik wat dat betreft nu liever iemand anders winnen.
Ik vond Defago destijds ook een mooie winnaar in Vancouver.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop zeker als eerste op Feuz op de afdaling, Innerhofer zou ik ook gaaf vinden, net als Paris of Der Hannes
Jansrud heeft wel behoorlijk wat wereldbekers gewonnen, dus dat is bepaald geen kleine naam.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad. Óf één van die genoemde namen, óf een totale verrassing graag. Bij winst van een Mayer, Jansrud, Kriechmayr etc denk ik 'nou ok, leuk, en door' ipv dat het me echt bij blijft ofzo.
Oh ja, en een willekeurige Fransman zou ik ook mooi vinden ter ere van David Poisson.
Deneriaz vond ik destijds een grappige winnaar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, en een willekeurige Fransman zou ik ook mooi vinden ter ere van David Poisson.
En een Duitser?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad. Óf één van die genoemde namen, óf een totale verrassing graag. Bij winst van een Mayer, Jansrud, Kriechmayr etc denk ik 'nou ok, leuk, en door' ipv dat het me echt bij blijft ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |