shut up megquote:
Jij bent gewoon salty omdat je woning niet een tuin heeft waarin een telescoop staat waarmee je naar de sterren kan turen met je liefje.quote:
Die is achter een ontsnapte koe aan, hét dierenprobleem in Nederland naar het schijnt.quote:
quote:
Wat is de voorgeschiedenis van deze "ruzie"?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon salty omdat je woning niet een tuin heeft waarin een telescoop staat waarmee je naar de sterren kan turen met je liefje.
jaquote:
ik heb een dakterras.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon salty omdat je woning niet een tuin heeft waarin een telescoop staat waarmee je naar de sterren kan turen met je liefje.
misschien zou ze als eerst aan het woord gelaten worden?quote:
Jij bent gewoon salty omdat je badkamer niet groot genoeg is voor een dubbele wastafel.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik heb een dakterras.
en
shut up meg
[ afbeelding ]
Jezus, weer mis. Kom, we gaan voor een derdequote:Op donderdag 25 januari 2018 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon salty omdat je badkamer niet groot genoeg is voor een dubbele wastafel.
Jij bent gewoon salty omdat je keuken niet een wijnkoeler heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jezus, weer mis. Kom, we gaan voor een derde
[ afbeelding ]
Welke man drinkt er nou wijn.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon salty omdat je keuken niet een wijnkoeler heeft.
Die randstedeling geeft af op Groningers. Onze superioriteit zorgt voor wat controverse.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Wat is de voorgeschiedenis van deze "ruzie"?
quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die randstedeling geeft af op Groningers. Onze superioriteit zorgt voor wat controverse.
is die tand echt??quote:
Een grote shit blizzard.quote:
Je bedoeld kanker irritant toch?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:52 schreef Onnoman het volgende:
deze gast moet je wennen..
het is idd een staatsmongool, maar ik vind zijn accent wel super grappig
nou nou nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |