Omdat Obama geen retard was. Retards met macht benader je inderdaad anders.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Grappig hoe de pers nooit ziet dat ze zelf Trump ook heel anders benaderen dan Obama, werkt blijkbaar twee kanten op.
Wel iemand die ontzettend veel fout heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:36 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Omdat Obama geen retard was. Retards met macht benader je inderdaad anders.
Hoort bij de baanquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel iemand die ontzettend veel fout heeft gedaan.
omdat ze zelf in haar bh zitquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:48 schreef Szura het volgende:
Waarom moet dat jochie halfnaakt op die foto’s?
Ik durf te wedden dat ze naakt is onder die bh.quote:
Krijg je er kriebels van?quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:48 schreef Szura het volgende:
nu mis ik de trillingen in de studio welquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze naakt is onder die bh.
ja, schandequote:Op woensdag 24 januari 2018 23:48 schreef Szura het volgende:
Nee, niet op een positieve en niet op een negatieve manier. Ik snap het oprecht niet wat het toe moet voegen.quote:
Schimmelhond is er ook weer bij.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 25-01-2018 om 21:06:51We mogen het dan eindelijk bekend maken… het is #Quote -hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck die zo aanschuift bij #jinek! We beginnen om 23.00 uur, tot zo @SanderQuote ! 👉 https://t.co/8NMw47oJyx https://t.co/sDr6dJWmtE reageer retweet
Genotquote:
Dit wordt leuk vanavond.quote:
Jammer dat Teun het niet over vlees gaat hebben maar over Chocola. Gemiste kans.quote:
Zeker reclame maken voor Tony Chocolony?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jammer dat Teun het niet over vlees gaat hebben maar over Chocola. Gemiste kans.
Zoiets inderdaad, hij gaat het daarover hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zeker reclame maken voor Tony Chocolony?
Spoiler: ze gingen allemaal doodquote:
Er zijn mensen in dat topic die boos worden als je spoilt wie er dood gaan. Ja echt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:04 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Spoiler: ze gingen allemaal dood
Of jouw ogen steeds slechter...quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Anne Fleur is wel steeds mooier aan het worden zeg.
Door de neus praten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:09 schreef Physsic het volgende:
Jammer dat ze nooit een beugel heeft gekregen.
Dat komt door het mastruberenquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Of jouw ogen steeds slechter...
Zo wijd is anne fleur nou ook weer nietquote:
Aangezien ik niet stekeblind ben, kan ik volmondig ontkrachten dat je daar blind van wordt :-Pquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat komt door het mastruberen
Straks SjonGod terugkijken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:13 schreef Martinello het volgende:
Meijering zit hier, Van den Heuvel zit bij Tan. Was leuker geweest als ze tegenover elkaar zouden zitten.
Misschien gaan ze zo halfgaar op elkaars uitspraken in de afzonderlijke talkshows reagerenquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:13 schreef Martinello het volgende:
Meijering zit hier, Van den Heuvel zit bij Tan. Was leuker geweest als ze tegenover elkaar zouden zitten.
Op donderdag 25 januari 2018 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:17 schreef kree het volgende:
Fuck je chocolade reep aap.
Kunnen we naar iets wat wel interessant is?
Wat is uierboord?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
inderdaad.
Posts eens een goede mop?
Gebakken uierboord, in de volksmond ook wel "koeietiet", "volksfricandeau" of "arbeidersbiefstuk" genoemd, beschouwt men in Rotterdam als een typisch streekgerecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |