abonnement Unibet Coolblue
pi_176707616
Ik wou dus weer naar school, maar wou dan bbl opleiding gaan doen, maar wou dus voordat een mail sturen naar een bedrijf zodat ik daar stage kan lopen en niet weer lastminute een klote stage moet fixen

Nu merkte ik 2 dingen

1: Ik ben gewoon de spelling van een hoop worden vergeten, d en t haal ik door elkaar en het lijkt gewoon nergens meer op :')

2: Concetratieboog is extreem laag. Na 2 minuten lijkt het alsof ik niet meer weet waar ik mee bezig was, moet veel te lang nadenken over simpele dingen

Iemand hier tips hoe ik dit weer een beetje op kan krikken voor ik weer naar school ga en zak op domme dingen? :D
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:37:12 #2
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_176707736
blow je toevallig?
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_176708032
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:37 schreef VleesLollie het volgende:
blow je toevallig?
Haha nee man van drugs blijf ik af, pak in t weekend wel een biertje maar meer is t ook niet
pi_176708497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik wou dus weer naar school, maar wou dan bbl opleiding gaan doen, maar wou dus voordat een mail sturen naar een bedrijf zodat ik daar stage kan lopen en niet weer lastminute een klote stage moet fixen

Nu merkte ik 2 dingen

1: Ik ben gewoon de spelling van een hoop worden vergeten, d en t haal ik door elkaar en het lijkt gewoon nergens meer op :')

2: Concetratieboog is extreem laag. Na 2 minuten lijkt het alsof ik niet meer weet waar ik mee bezig was, moet veel te lang nadenken over simpele dingen

Iemand hier tips hoe ik dit weer een beetje op kan krikken voor ik weer naar school ga en zak op domme dingen? :D
Wat heb je gedaan met de tips uit je vorige topic?
pi_176709576
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:21 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan met de tips uit je vorige topic?
nog niks want ben overstrest maar langzaam weer bouwen naar een normaal leven
en niks is niet waar heb wel degelijk adviezen gevolgt qua studietesten enz
maar helaas ken je niet met elke tip even veel
pi_176709678
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
1: Ik ben gewoon de spelling van een hoop worden vergeten, d en t haal ik door elkaar en het lijkt gewoon nergens meer op :')
TaXiKoFSCHiP
https://www.braint.nl/taalgids/werkwoordspelling/t-kofschip.html

quote:
2: Concetratieboog is extreem laag. Na 2 minuten lijkt het alsof ik niet meer weet waar ik mee bezig was, moet veel te lang nadenken over simpele dingen
Doe eens een test bij een GGZ instelling, wellicht dat je een stoornis hebt.

quote:
en zak op domme dingen? :D
Een opleiding doen die naast je interesse ook toekomstbestendig is. Waar a) - veel - werk in te vinden is en b) je in door kan groeien. Want beide aspecten kunnen tijdens je opleiding erg motiverend werken. Zo kun je jezelf net dat beetje extra toe-eigenen om beter te kunnen leren.
Google is your friend, abuse your friends
pi_176709969
Lezen. Veel lezen. Helpt echt, ook qua woordenschat. Probeer 25 minuten te lezen, en vijf minuten pauze. Na twee uurtjes neem je vijftien minuten pauze. Als dat in het begin niet lukt begin dan gewoon met tien minuten en bouw het op, zet desnoods een timer die aftelt als je onrustig wordt.

Verder zijn er online wel websites die spelling uitleggen. Volgens mij is er ook zo'n boek voor dummies voor. Koop die anders eens en begin die te lezen. Sla je twee vliegen in één klap, want dan werk je aan je spelling en je concentratie. Succes!
pi_176866410
:')
Get right witcha
pi_176869064
Veel nieuwsartikelen lezen. Het voordeel is dat deze relatief kort en rijk aan woordenschat zijn. Ook kan je ervoor kiezen om te lezen wat jou interesseert. Bovendien is het kijken én luisteren naar het nieuws op televisie ook goed voor je luistervaardigheid.

Dan een potentiële oplossing voor je concentratiecurve. Oke, dit klinkt misschien raar maar je moet je biologische klok verstoren door vroeg te gaan slapen en vroeg op te staan. In de vroege ochtend "leeft" er nauwelijks wat waardoor je een productieve dag goed kan beginnen in alle rust. En je hebt dan nog een hele dag voor je.

Je bent niet van de een op andere dag een talent in taal. Dit is een moeizaam, maar zeer haalbaar proces. Dus blijf volhouden! succes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')