Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nog wel meevallen. De media praat PEC een beetje een complex aan maar volgens mij is dat niet terecht.quote:Op maandag 17 september 2018 03:12 schreef Monopoly het volgende:
Wat is jullie gevoel nu eigenlijk?
Tegen PSV speelde PEC echt heerlijk. Volop voetballen, strijd, passie, alles! Tegen Groningen was het redelijk matig en uiteindelijk met de hakken over de sloot een driepunter gehaald.
Vandaag tegen Vitesse was het weer drama. Dat Vitesse meer kwaliteit heeft is niets nieuws, maar zij hadden op de hele linkerflank invallers staan, en hoe makkelijk die 2 doelpunten weg gegeven werden was echt een zuchtmoment.
Is het een mentaal iets, is de magie van John uitgewerkt, is het een gebrek aan kwaliteit of mist het team leiderschap op het veld?
De druk is er nu wel, en aangezien Emmen (en alle lof voor hen, ze doen het gewoon uitstekend) heeft gewonnen van Utrecht (waar wij met 2-0 compleet kansloos en inspiratieloos het veld af liepen), ruiken de Drentenaren bloed.
Het is werkelijk waar een schande om geen drie punten uit Emmen te halen komend weekend. Zakt PEC door de hoeven volgend weekend, dan mag men denk ik wel spreken van een crisis.
Want ondanks dat we al wat sterke tegenstanders hebben gehad, het spel is veelal te zwak.
Ik ben er niet gerust op. We hebben geluk dat ook Groningen een kutseizoen draait, want die onderste plaats geeft altijd heibel. Blij dat de Noorderlingen daar staan.
Kansen zat? Ik heb er welgeteld twee gezien, waarvan een nota bene via Clarke-Salter zelf was. Verder heeft Vitesse geen moment echt in de problemen gezeten en had Zwolle mazzel dat Vitesse een paar grote kansen nog liet liggen.quote:Op maandag 17 september 2018 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nog wel meevallen. De media praat PEC een beetje een complex aan maar volgens mij is dat niet terecht.
Tegen Heerenveen hadden we kunnen winnen, maar zij waren veel effectiever. Kan gebeuren, is ook zeker niet de eerste keer. Tegen PSV geldt ongeveer hetzelfde. Utrecht was kansloos, maar ja, het is Utrecht-uit. De laatste keer dat we die wonnen is vier seizoenen geleden.
Tegen Groningen waren we zeker niet beter, maar sleep je de punten uit het vuur. Dat is dan weer compensatie voor bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Heerenveen. Gisteren, ten slotte, vond ik de tweede helft helemaal niet slecht en had PEC kansen zat om te scoren.
Conclusie: met een echt loodzwaar programma hebben we geen enkele uitslag neergezet die gezien de afgelopen vijf jaar werkelijk verbazing wekt. Ik zie natuurlijk ook dat het spel met vlagen heel erg slecht is (vooral bij Utrecht). Tegelijkertijd denk ik dat als je tegen Emmen zo speelt als tegen PSV of Vitesse de tweede helft, je vrij eenvoudig kunt winnen.
Het is een grotendeels nieuw team, het moet gewoon allemaal nog op gang komen. Ik denk dat er werkelijk niemand belang bij heeft om crisis te gaan opstoken in Zwolle, behalve de voetbalpers en onze naaste concurrenten. Het helpt natuurlijk ook niet dat het slot van de vorige jaargang zo dramatisch was omdat je nu constant die "PEC in kalenderjaar 2018"-feitjes naar je hoofd krijgt als staf en spelers.
Van Crooij had een goede kans, Elbers idem, Van Duinen meerdere waarvan eentje nota bene op de lat. Minstens vier, zo niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2018 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Kansen zat? Ik heb er welgeteld twee gezien, waarvan een nota bene via Clarke-Salter zelf was. Verder heeft Vitesse geen moment echt in de problemen gezeten en had Zwolle mazzel dat Vitesse een paar grote kansen nog liet liggen.
Dat was niet Van Duinen die de lat raakte. Clarke-Salter schoot hem op zijn eigen lat.quote:Op dinsdag 18 september 2018 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Crooij had een goede kans, Elbers idem, Van Duinen meerdere waarvan eentje nota bene op de lat. Minstens vier, zo niet meer.
Leuke pot ook. Ze voetbalde vooraan met zelfvertrouwen. Achterin af en toe nog een tikkie paniekerig, maar een dikke 7 verdiend vandaag. Lekkerquote:
Mickey heeft t vertrouwen, ook in zichzelf.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 23:55 schreef Monopoly het volgende:
En ere wie ere toekomt. Mickey keepte steengoed.
Ja gelukkig maar. Is ook wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Mickey heeft t vertrouwen, ook in zichzelf.
Vond je? Ik vond het erg chaotisch en paniekerig. Het is dat die keeper van Excelsior zo blundert. Het zal echt nog een stuk beter moeten wil Zwolle het linkerrijtje halen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuke pot ook. Ze voetbalde vooraan met zelfvertrouwen. Achterin af en toe nog een tikkie paniekerig, maar een dikke 7 verdiend vandaag. Lekker
Vergeleken bij wat ik het hele seizoen heb gezien (met uitzondering van PSV thuis) was dit prima.quote:Op zondag 7 oktober 2018 10:42 schreef yats het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het erg chaotisch en paniekerig. Het is dat die keeper van Excelsior zo blundert. Het zal echt nog een stuk beter moeten wil Zwolle het linkerrijtje halen.
Pec zwolle. En ja.quote:Op zondag 7 oktober 2018 10:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mensen die Fc Zwolle aankaarten als de Blauwvingers?
twitter:NOSvoetbal twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 16:41:20PEC haalt 'grootste talent van Japan' naar Zwolle https://t.co/aItLfSzJDF reageer retweet
Waarschijnlijk is hij dan alsnog 1.79mquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:44 schreef GGMM het volgende:
twitter:NOSvoetbal twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 16:41:20PEC haalt 'grootste talent van Japan' naar Zwolle https://t.co/aItLfSzJDF reageer retweet
Vorige wedstrijd was hij erg goed. 1e seizoenshelft was hij matig, zoals het hele team dat was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:57 schreef PSVCL het volgende:
Bevalt die Paal een beetje? doet het best aardig volgens mij..
Thanks.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd was hij erg goed. 1e seizoenshelft was hij matig, zoals het hele team dat was.
Ondanks dat kon je ook vorig jaar wel zien dat hij wel goed talent heeft.
Jaap Stam wondertrainer?quote:Op zondag 3 februari 2019 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Op passie en strijd (en een dosis geluk) over de streep gehaald
Ik vind dat je op zondagmiddag twee aanvangstijden moet aanhouden.quote:Op zondag 10 maart 2019 07:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb echt de schurft aan die 12.15 wedstrijd. Net uit de nachtdienst, even zitten thuis en gelijk op pad. Uurtje treinen, ben 17-18 uur weer thuis vanavond. En dan weer de nacht in. Kut KNVB
Niets mis met 2 vaste tijden. Maar 12.15 is toch geen tijd? Is puur commercieel belang.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:03 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind dat je op zondagmiddag twee aanvangstijden moet aanhouden.
Om 14:05 en om 16:05 uur.
Dan kun je eerst nog normaal naar het nieuws luisteren
twitter:veronicainside twitterde op woensdag 27-03-2019 om 16:35:00Doelman Boer (38) beëindigt loopbaan https://t.co/CGHOkXtBVm #veronicainside #boer https://t.co/qSBdq5FlAd reageer retweet
twitter:JohanInan twitterde op zondag 14-04-2019 om 22:27:38Cas (6) verloor zijn pink dit jaar. Ventje in zak en as; angst voor pesterijen en nooit meer te kunnen keepen. Na #wilpec kreeg hij shirt + handschoenen van Diederik Boer: ‘Kop op jongen, met 9 vingers kun je t zelfs tot Ajax schoppen.’ Toch nog PEC Zwolle-speler in vorm gezien https://t.co/ouGGlnZXMf reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |