abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181641670
Hatsee! Eindelijk van die 0 af. _O_
pi_181955853
Wat is jullie gevoel nu eigenlijk?
Tegen PSV speelde PEC echt heerlijk. Volop voetballen, strijd, passie, alles! Tegen Groningen was het redelijk matig en uiteindelijk met de hakken over de sloot een driepunter gehaald.
Vandaag tegen Vitesse was het weer drama. Dat Vitesse meer kwaliteit heeft is niets nieuws, maar zij hadden op de hele linkerflank invallers staan, en hoe makkelijk die 2 doelpunten weg gegeven werden was echt een zuchtmoment.

Is het een mentaal iets, is de magie van John uitgewerkt, is het een gebrek aan kwaliteit of mist het team leiderschap op het veld?

De druk is er nu wel, en aangezien Emmen (en alle lof voor hen, ze doen het gewoon uitstekend) heeft gewonnen van Utrecht (waar wij met 2-0 compleet kansloos en inspiratieloos het veld af liepen), ruiken de Drentenaren bloed.
Het is werkelijk waar een schande om geen drie punten uit Emmen te halen komend weekend. Zakt PEC door de hoeven volgend weekend, dan mag men denk ik wel spreken van een crisis.
Want ondanks dat we al wat sterke tegenstanders hebben gehad, het spel is veelal te zwak.

Ik ben er niet gerust op. We hebben geluk dat ook Groningen een kutseizoen draait, want die onderste plaats geeft altijd heibel. Blij dat de Noorderlingen daar staan.
pi_181967436
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2018 03:12 schreef Monopoly het volgende:
Wat is jullie gevoel nu eigenlijk?
Tegen PSV speelde PEC echt heerlijk. Volop voetballen, strijd, passie, alles! Tegen Groningen was het redelijk matig en uiteindelijk met de hakken over de sloot een driepunter gehaald.
Vandaag tegen Vitesse was het weer drama. Dat Vitesse meer kwaliteit heeft is niets nieuws, maar zij hadden op de hele linkerflank invallers staan, en hoe makkelijk die 2 doelpunten weg gegeven werden was echt een zuchtmoment.

Is het een mentaal iets, is de magie van John uitgewerkt, is het een gebrek aan kwaliteit of mist het team leiderschap op het veld?

De druk is er nu wel, en aangezien Emmen (en alle lof voor hen, ze doen het gewoon uitstekend) heeft gewonnen van Utrecht (waar wij met 2-0 compleet kansloos en inspiratieloos het veld af liepen), ruiken de Drentenaren bloed.
Het is werkelijk waar een schande om geen drie punten uit Emmen te halen komend weekend. Zakt PEC door de hoeven volgend weekend, dan mag men denk ik wel spreken van een crisis.
Want ondanks dat we al wat sterke tegenstanders hebben gehad, het spel is veelal te zwak.

Ik ben er niet gerust op. We hebben geluk dat ook Groningen een kutseizoen draait, want die onderste plaats geeft altijd heibel. Blij dat de Noorderlingen daar staan.
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nog wel meevallen. De media praat PEC een beetje een complex aan maar volgens mij is dat niet terecht.

Tegen Heerenveen hadden we kunnen winnen, maar zij waren veel effectiever. Kan gebeuren, is ook zeker niet de eerste keer. Tegen PSV geldt ongeveer hetzelfde. Utrecht was kansloos, maar ja, het is Utrecht-uit. De laatste keer dat we die wonnen is vier seizoenen geleden.

Tegen Groningen waren we zeker niet beter, maar sleep je de punten uit het vuur. Dat is dan weer compensatie voor bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Heerenveen. Gisteren, ten slotte, vond ik de tweede helft helemaal niet slecht en had PEC kansen zat om te scoren.

Conclusie: met een echt loodzwaar programma hebben we geen enkele uitslag neergezet die gezien de afgelopen vijf jaar werkelijk verbazing wekt. Ik zie natuurlijk ook dat het spel met vlagen heel erg slecht is (vooral bij Utrecht). Tegelijkertijd denk ik dat als je tegen Emmen zo speelt als tegen PSV of Vitesse de tweede helft, je vrij eenvoudig kunt winnen.

Het is een grotendeels nieuw team, het moet gewoon allemaal nog op gang komen. Ik denk dat er werkelijk niemand belang bij heeft om crisis te gaan opstoken in Zwolle, behalve de voetbalpers en onze naaste concurrenten. Het helpt natuurlijk ook niet dat het slot van de vorige jaargang zo dramatisch was omdat je nu constant die "PEC in kalenderjaar 2018"-feitjes naar je hoofd krijgt als staf en spelers.
  dinsdag 18 september 2018 @ 00:04:25 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_181974717
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2018 18:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nog wel meevallen. De media praat PEC een beetje een complex aan maar volgens mij is dat niet terecht.

Tegen Heerenveen hadden we kunnen winnen, maar zij waren veel effectiever. Kan gebeuren, is ook zeker niet de eerste keer. Tegen PSV geldt ongeveer hetzelfde. Utrecht was kansloos, maar ja, het is Utrecht-uit. De laatste keer dat we die wonnen is vier seizoenen geleden.

Tegen Groningen waren we zeker niet beter, maar sleep je de punten uit het vuur. Dat is dan weer compensatie voor bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Heerenveen. Gisteren, ten slotte, vond ik de tweede helft helemaal niet slecht en had PEC kansen zat om te scoren.

Conclusie: met een echt loodzwaar programma hebben we geen enkele uitslag neergezet die gezien de afgelopen vijf jaar werkelijk verbazing wekt. Ik zie natuurlijk ook dat het spel met vlagen heel erg slecht is (vooral bij Utrecht). Tegelijkertijd denk ik dat als je tegen Emmen zo speelt als tegen PSV of Vitesse de tweede helft, je vrij eenvoudig kunt winnen.

Het is een grotendeels nieuw team, het moet gewoon allemaal nog op gang komen. Ik denk dat er werkelijk niemand belang bij heeft om crisis te gaan opstoken in Zwolle, behalve de voetbalpers en onze naaste concurrenten. Het helpt natuurlijk ook niet dat het slot van de vorige jaargang zo dramatisch was omdat je nu constant die "PEC in kalenderjaar 2018"-feitjes naar je hoofd krijgt als staf en spelers.
Kansen zat? Ik heb er welgeteld twee gezien, waarvan een nota bene via Clarke-Salter zelf was. Verder heeft Vitesse geen moment echt in de problemen gezeten en had Zwolle mazzel dat Vitesse een paar grote kansen nog liet liggen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_181974806
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:04 schreef yats het volgende:

[..]

Kansen zat? Ik heb er welgeteld twee gezien, waarvan een nota bene via Clarke-Salter zelf was. Verder heeft Vitesse geen moment echt in de problemen gezeten en had Zwolle mazzel dat Vitesse een paar grote kansen nog liet liggen.
Van Crooij had een goede kans, Elbers idem, Van Duinen meerdere waarvan eentje nota bene op de lat. Minstens vier, zo niet meer.
  woensdag 19 september 2018 @ 14:12:28 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182005714
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Van Crooij had een goede kans, Elbers idem, Van Duinen meerdere waarvan eentje nota bene op de lat. Minstens vier, zo niet meer.
Dat was niet Van Duinen die de lat raakte. Clarke-Salter schoot hem op zijn eigen lat.

Verder waren dat kansjes, geen echte kansen. Dan kregen wij een stuk meer kansen op de counter, met twee goals uit fouten van Zwolle.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 september 2018 @ 23:21:21 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_182215387
Graafschap uit in de beker.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:22:00 #158
202014 JJH
Knetter. O+
pi_182360122
Thuis 3 punten. :)
pi_182360876
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:22 schreef JJH het volgende:
Thuis 3 punten. :)
Leuke pot ook. Ze voetbalde vooraan met zelfvertrouwen. Achterin af en toe nog een tikkie paniekerig, maar een dikke 7 verdiend vandaag. Lekker :)
pi_182360884
En ere wie ere toekomt. Mickey keepte steengoed.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:57:10 #161
202014 JJH
Knetter. O+
pi_182360920
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:55 schreef Monopoly het volgende:
En ere wie ere toekomt. Mickey keepte steengoed.
Mickey heeft t vertrouwen, ook in zichzelf.
pi_182360946
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:57 schreef JJH het volgende:

[..]

Mickey heeft t vertrouwen, ook in zichzelf.
Ja gelukkig maar. Is ook wel eens anders geweest.
  zondag 7 oktober 2018 @ 10:42:59 #163
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182367409
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:55 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Leuke pot ook. Ze voetbalde vooraan met zelfvertrouwen. Achterin af en toe nog een tikkie paniekerig, maar een dikke 7 verdiend vandaag. Lekker :)
Vond je? Ik vond het erg chaotisch en paniekerig. Het is dat die keeper van Excelsior zo blundert. Het zal echt nog een stuk beter moeten wil Zwolle het linkerrijtje halen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_182367423
Zijn er daadwerkelijk mensen die Fc Zwolle aankaarten als de Blauwvingers?
pi_182372412
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:42 schreef yats het volgende:

[..]

Vond je? Ik vond het erg chaotisch en paniekerig. Het is dat die keeper van Excelsior zo blundert. Het zal echt nog een stuk beter moeten wil Zwolle het linkerrijtje halen.
Vergeleken bij wat ik het hele seizoen heb gezien (met uitzondering van PSV thuis) was dit prima.
Zeker dat wat beter moet. Namli moet de boel ook nog even op scherp krijgen. Die had een paar keer de kans om goed uit te halen.
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:26:43 #166
202014 JJH
Knetter. O+
pi_182372810
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mensen die Fc Zwolle aankaarten als de Blauwvingers?
Pec zwolle. En ja.
pi_182828923
Vanavond uit in Doetinchem. Superboeren wonnen overtuigend en hebben drang naar succes.
Pittig avondje bekervoetbal in het verschiet!
Gelijkspel en na verlenging door.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:29:33 #168
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_182845959
Flemming _O_ Hattrick!
pi_182847457
Wouw! Zian Flemming _O_ Wat een prestatie :D
pi_182938585
Waardeloos voetbal weer. Miscommunicatie, irritatie, terugspelen, balletje breed, Kingsley zit er een paar keer naast....

Je speelt tegen Fortuna. Deze pot moet je in de 50e minuut al beslist hebben.
pi_182938608
En een penalty tegen. Kom op zeg. Belachelijke beslissing.
pi_182938631
Degradeer maar met je hele klerezooi. Waardeloze inzet vandaag. Alsof ze nog staan te slapen. Wanprestatie dit. Gadverdamme.
pi_182938937
Hamer wat ben je ook een oelewapper. In de 16 zo'n domme overtreding maken en je team nog harder de kutkloterij in schoppen. Sukkel.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 19 december 2018 @ 10:36:07 #174
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_183824537
Schippie is OUT.
pi_183824607
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:36 schreef Pino112 het volgende:
Schippie is OUT.
echt jammer.top trainer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')