quote:
Op woensdag 24 januari 2018 08:10 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Een aantal dingen vallen me aan deze post op. Blijkbaar werk je inmiddels. Waar komt die heilige dag vandaan? Daarnaast wil je een dame van werk gaan fixen. Betekent dit, dat je vorige relatie op de klippen is gelopen? Allerlaatst verdenk ik je er van pompbediende te zijn. Ik heb nog nooit een mooie vrouw aan de pomp gezien dus let hier mee op!
Lekker bezig LL 😁.
Werk minimaal tot april en misschien nog ietsjes langer. Ik kon met mijn propedeuse van de uni niet gelijk instromen voor de cursus pompbediende dus ik moest een toelatingstoets doen, maar daar ben ik hopeloos voor gezakt. Elke keer als ze ‘pompen’ begonnen dacht ik dat ze ‘palen’ bedoelde. Dus je snapt wel dat mijn antwoorden op de toets weinig correlatie hadden met de vragen.
Tenslotte mijn vorige relatie is niet op de klippen gelopen. Ik mag van mijn geloofsovertuiging meerdere vrouwen houden. Het talent dat ik op het oog heb, heeft volgens mij weinig tot geen ervaring met mannen dus dat maakt allemaal zeer interessant. Maar schijn kan bedriegen natuurlijk...