Ik zal het zo eens luisteren. Moet mijn verzekeraar zo bellen, mijn uitvaartverzekering heeft de premie exponentieel verhoogdquote:
Ray is zo iemand waarmee je echt prima een nacht mee kan doorhalen in den kroeg.quote:
Dus verdubbeld?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens luisteren. Moet mijn verzekeraar zo bellen, mijn uitvaartverzekering heeft de premie exponentieel verhoogd
Je zit te diep in de cryproquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens luisteren. Moet mijn verzekeraar zo bellen, mijn uitvaartverzekering heeft de premie exponentieel verhoogd
Itt van gerwenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ray is zo iemand waarmee je echt prima een nacht mee kan doorhalen in den kroeg.
Wanneer ga je in vastgoed?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in december voor meer dan negentig procent gecasht
Welk bier schenk jij op je uitvaartquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind zullen we een keer ons helemaal klem zuipen enkel op cantillon en 3fonteinen
Dat heb ik vaak geprobeerd maar makkelijk is het nietquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind zullen we een keer ons helemaal klem zuipen enkel op cantillon en 3fonteinen
Dan ben je dus toch bang voor een crash. Anders zou je dat niet doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in december voor meer dan negentig procent gecasht
Lou pepequote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welk bier schenk jij op je uitvaart
Wij hadden een febo, is helaas afgebrandquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:33 schreef Saind het volgende:
Zou Raya uit willen gaan in Eindhoven? We hebben hier geen febo
Dat is iets anders dan Crypto tegenhouden. Crypto zal een crash prima overleven.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je dus toch bang voor een crash. Anders zou je dat niet doen.
Ergens hoop ik dat Wout Poels zich van een berg werpt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je met carnaval tijd? Heb die week vakantie maar heb ook een kankerhekel aan carnavalquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gueuze voor mannen framboise voor de wijven
Waarom.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat Wout Poels zich van een berg werpt.
Ja das een goed plan. Ik moet alleen zondag en maandagquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je met carnaval tijd? Heb die week vakantie maar heb ook een kankerhekel aan carnaval
Of moet je met de bits mee iedere dag
Die dagen kunnen we toch niet. Die Belgen werken ook maar zelden eigenlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja das een goed plan. Ik moet alleen zondag en maandag
Wel prima op 16kquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:38 schreef Elan het volgende:
Jammer dat je niet op de piek alles verkocht had Inso.
Omdat team sky.quote:
Goeiequote:
1rijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:
Kan jij twee big macs kopen en er dan een achteloos wegflikkeren?quote:
Meer dan ik met mijn skillset en werkethos voor m'n 65e bij elkaar had gewerkt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie
Laten we niet over exacte cijfers praten maar hoeveel maand dan wel jaarsalarissen heb je er mee verdient?
Van Barneveld at vroeger twee big Mac menuaquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jij twee big macs kopen en er dan een achteloos wegflikkeren?
Dat zegt natuurlijk nog niksquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Meer dan ik met mijn skillset en werkethos voor m'n 65e bij elkaar had gewerkt.
Dat had ik de laatste maand en toen heb ik verkocht. Ongeacht of er nog verdere stijgingen kwamenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:45 schreef Elan het volgende:
Was je nou nooit bang dat je op een nacht ging slapen en dat je wakker werd en dat je wallet waardeloos was geworden Inso?
Ik zou me echt kapot stressen als de belangen zo groot waren.
Hoe gaan we daarnaartoe danquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Die dagen kunnen we toch niet. Die Belgen werken ook maar zelden eigenlijk
Een dag die week zuipen in Brussel?
Het was volgens mij niet dat Inso, zoals de mensen in bitcoinconnect oid, zijn hele spaargeld erin had geflikkerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:45 schreef Elan het volgende:
Was je nou nooit bang dat je op een nacht ging slapen en dat je wakker werd en dat je wallet waardeloos was geworden Inso?
Ik zou me echt kapot stressen als de belangen zo groot waren.
Dat is dan ook niet wat ik stel.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het was volgens mij niet dat Inso, zoals de mensen in bitcoinconnect oid, zijn hele spaargeld erin had geflikkerd.
Dan moet je het ook niet doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ik stel.
Als jij ergens voor laten we zeggen 100k geld hebt staan en je hebt het gevoel dat dat elk moment zou kunnen verdampen zou de gemiddelde person daar toch wel wat stress van krijgen....
Ik kan me ook wel een beetje verbazen over uitspraken als ditquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
Saind, https://www.volkskrant.nl(...)eigen-plek~a4561292/
Visser lijkt te denken dat Nederlanders onder elkaar een te beperkte blik hebben en aannames niet kritisch zouden bekijken. Waarop dit gebaseerd is, is totaal onduidelijk.
uva mutsje
Het doel van universiteiten is dan ook niet om mensen klaar te stomen voor de arbeidsmarkt, daar hebben we het HBO voorquote:Het grote probleem is dat onderwijsdirecteuren als Visser leven in een internationaal georiėnteerde onderzoekswereld met weinig gevoel voor de arbeidsmarkt.
Met die BTC-koers had je technisch gezien voor een appel en ei kunnen instappen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet doen.
Als het je stress gaat bezorgen zit je er inderdaad met te veel in.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ik stel.
Als jij ergens voor laten we zeggen 100k geld hebt staan en je hebt het gevoel dat dat elk moment zou kunnen verdampen zou de gemiddelde person daar toch wel wat stress van krijgen....
vanaf Maastricht ben je er zo, anderhalf uur ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even zoeken dadelijk hoe ik daar kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |