Veel! 4-5 koppen koffie met gemak, 3-4 glazen cola per dag.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 07:46 schreef STING het volgende:
Hoe zit het met je consumptie van bijv. koffie, alcohol, cola & chocola?
Dat is aardig wat cafeïne op een dag.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:46 schreef Iamaclown het volgende:
[..]
Veel! 4-5 koppen koffie met gemak, 3-4 glazen cola per dag.
Alcohol en chocola niet.
Het is denk ik niet dat mijn maag het probleem geeft zeg maar. Meer de zenuwen die de maag aansturen ofzo?!quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:44 schreef Roosgeluk het volgende:
Thee is stuk liever voor je maag, maar in veel thee's zit theïne welke het zelfde effect heeft als koffie.
Maar het is zeker een goede 1e stap.
Let wel al die fruit thee's zijn net warme limonade, dus ook berg suiker en rotzooi. Wordt je maag meestal niet heel vrolijk van.
Ja joh.. gewoon meer koffie nemen.. daar ligt het helemaal niet aan ..quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:07 schreef Iamaclown het volgende:
[..]
Het is denk ik niet dat mijn maag het probleem geeft zeg maar. Meer de zenuwen die de maag aansturen ofzo?!
Sinds wanneer zit er in thee al standaard suiker?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:44 schreef Roosgeluk het volgende:
Thee is stuk liever voor je maag, maar in veel thee's zit theïne welke het zelfde effect heeft als koffie.
Maar het is zeker een goede 1e stap.
Let wel al die fruit thee's zijn net warme limonade, dus ook berg suiker en rotzooi. Wordt je maag meestal niet heel vrolijk van.
De koffie zou niet verklaren waarom ik alleen moet overgeven bij echt hoge spanning.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja joh.. gewoon meer koffie nemen.. daar ligt het helemaal niet aan ..
Heel misschien hoor... Maar heel misschien is er iets dat de druppel doet overlopen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:29 schreef Iamaclown het volgende:
[..]
De koffie zou niet verklaren waarom ik alleen moet overgeven bij echt hoge spanning.
Dan zou het continu zijn.
De cafeïne erin kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik snap het opzich, denk dat dit meer psychisch is als lichamelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:29 schreef Iamaclown het volgende:
[..]
De koffie zou niet verklaren waarom ik alleen moet overgeven bij echt hoge spanning.
Dan zou het continu zijn.
De cafeïne erin kan ik me wel iets bij voorstellen.
In heel veel theezakjes zit suiker verwerkt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:21 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er in thee al standaard suiker?
huh wat?? Noem eens een paar voorbeelden?quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:54 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
In heel veel theezakjes zit suiker verwerkt.
Ik zoek wat op, en zie dat 'veel' overdreven is. De Keuringsdienst van Waarde heeft enkele jaren geleden onderzoek gedaan naar groene thee en kwam tot de conclusie dat het ingrediënt 'aroma' voor een deel uit suiker bestaat. Ik weet niet in hoeveel verschillende theesoorten dit voorkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 07:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
huh wat?? Noem eens een paar voorbeelden?
Enkel in de Lipton variant.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:01 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Ik zoek wat op, en zie dat 'veel' overdreven is. De Keuringsdienst van Waarde heeft enkele jaren geleden onderzoek gedaan naar groene thee en kwam tot de conclusie dat het ingrediënt 'aroma' voor een deel uit suiker bestaat. Ik weet niet in hoeveel verschillende theesoorten dit voorkomt.
Dan heb ik me goed gek laten maken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:49 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Enkel in de Lipton variant.
En dat zal ondertussen ook wel aangepast zijn.
Dus thee is een prima vervanger, topicstarter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |