Ik mag je moeder ook niet, toch doe ik haar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef Pendule het volgende:
[..]
Meppen is iets wat niet mag, dat doe je dus maar wel?
Meppen doe ik niet, maar voor jou wil ik best een uitzondering maken hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef Pendule het volgende:
[..]
Meppen is iets wat niet mag, dat doe je dus maar wel?
Als twee mensen gaan vechten, zou ik normaal gesproken tussenbeide komen om het te voorkomen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Meppen doe ik niet, maar voor jou wil ik best een uitzondering maken hoor.
Ik heb geen woede naar "dit soort mannetjes". Alleen deze user is ontzettend vervelend. En misschien moet je niet alles letterlijk nemen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Als twee mensen gaan vechten, zou ik normaal gesproken tussenbeide komen om het te voorkomen.
Maar in dit geval kan je met een paar klappen heel misschien wat waardigheid en respect bijbrengen. Waarschijnlijk niet, maar dan helpt het in ieder geval jou om je eens te ontdoen van jouw woede naar dit soort mannetjes.
Dan is er een misverstand.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Meppen doe ik niet, maar voor jou wil ik best een uitzondering maken hoor.
deze user zegt gewoon hoe het zit. En doet wat hij wil. Behalve als het bij wet verboden is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb geen woede naar "dit soort mannetjes". Alleen deze user is ontzettend vervelend. En misschien moet je niet alles letterlijk nemen.
Domme ouderwetse gedachten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Als twee mensen gaan vechten, zou ik normaal gesproken tussenbeide komen om het te voorkomen.
Maar in dit geval kan je met een paar klappen heel misschien wat waardigheid en respect bijbrengen. Waarschijnlijk niet, maar dan helpt het in ieder geval jou om je eens te ontdoen van jouw woede naar dit soort mannetjes.
Ik wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gaat niet lukken vriend
Niemand maar dan ook niemand gaat zich daaraan houden.
Misschien voor heel Nederland niet. Maar voor bepaalde straten/gebieden moet dat wel te handhaven zijn lijkt me.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gaat niet lukken vriend
Niemand maar dan ook niemand gaat zich daaraan houden.
Juist, dat zijn nog eens argumenten!quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:21 schreef Samuel24 het volgende:
en wat dacht je van auto?s en vliegtuigen en vrachtwagens. zijn die dan wel goed voor de longetjes?
natuurlijk. maar dat wist ik al.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:56 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Juist, dat zijn nog eens argumenten!
maar van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
natuurlijk. maar dat wist ik al.
dat heb ik daarnet al gezegd. van matthias24 en van Anthonie24. (btw ik ben nu natuurlijk geen 24 meer he. ik ben nu 25, maar ik vind 24 nou eenmaal een leuk getal dus daarom noem ik mij nu ook weer zo)quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:02 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
maar van wie ben je een kloon?
Oké, waarom gebruik je Anthonie24 niet dan?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dat heb ik daarnet al gezegd. van matthias24 en van Anthonie24.
omdat ik ook daarvan het wachtwoord weer vergeten ben. En ook het bijbehorende e-mail adres dat bij dat Anthonie account hoort.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:04 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Oké, waarom gebruik je Anthonie24 niet dan?
LØL! oké.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
omdat ik ook daarvan het wachtwoord weer vergeten ben. En ook het bijbehorende e-mail adres dat bij dat Anthonie account hoort.
Waarom ben je %^%&^%$& weer teruggekomen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
omdat ik ook daarvan het wachtwoord weer vergeten ben. En ook het bijbehorende e-mail adres dat bij dat Anthonie account hoort.
ik had van je gedroomd. vandaar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom ben je %^%&^%$& weer teruggekomen?
Godverquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:09 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik had van je gedroomd. vandaar.
Waaruit maak jij op dat ik het letterlijk neem?quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb geen woede naar "dit soort mannetjes". Alleen deze user is ontzettend vervelend. En misschien moet je niet alles letterlijk nemen.
Misschien moet je toch eens wat meer voorbeeld nemen aan ouderwetse gedachten, want als er ook maar iets van waarheid zit in hoe jij je hier op FOK! voordoet, ben jij 100% een mietje. Niet omdat je op jongens valt of je wat vrouwelijker voelt, maar omdat jij de weg van de minste weerstand kiest.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
Domme ouderwetse gedachten.
Met klappen los je geen ene reet op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |