dat maakt je nog geen psychopaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Deze vent is een psychopaat.
100 keer z'n alibi veranderd.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
dat maakt je nog geen psychopaat.
getekend, een psychopaat.
Bij gebrek aan beterquote:
Niet iedere psychopaat pleegt dit soort delicten. Iemand die dit soort delicten pleegt is wel een psychopaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
dat maakt je nog geen psychopaat.
getekend, een psychopaat.
wat moet je met foto's van mijn oom?quote:
Ed Geinquote:
nope.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet iedere psychopaat pleegt dit soort delicten. Iemand die dit soort delicten pleegt is wel een psychopaat.
Dit zijn Poepz0r teksten, kijk uit!!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet iedere psychopaat pleegt dit soort delicten. Iemand die dit soort delicten pleegt is wel een psychopaat.
Ik ga er met gestrekt been in. GreebeGod.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit zijn Poepz0r teksten, kijk uit!!!!
Toontje lager.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga er met gestrekt been in. GreebeGod.
Vind ik wel wat in zittenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:09 schreef wuuht het volgende:
Dat maakt een verschil voor de straf???? dat die dochter hem zo zag?
Ook al bij boelevaar. Gvd.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Peter R zit bij Sjamberto Tan ook over dit.
U las het hier.
Wanneer gaat hij weer eens achter zware criminelen aan? Laatste keer dat hji een programma heeft gemaakt ging het over internet trollsquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Peter R zit bij Sjamberto Tan ook over dit.
U las het hier.
Peter is nu expert geworden.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij weer eens achter zware criminelen aan? Laatste keer dat hji een programma heeft gemaakt ging het over internet trolls
dat is het idee van een advocaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:13 schreef monkyyy het volgende:
De advocaat zegt toch 99 van de 100 keer dat zijn client onschuldig is
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef Joezi het volgende:
Wij zitten in het Late Night topic met zn allen, veel leukere gasten
Toen dachten we nog even dat Badr er achter zat.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef Protoplanet het volgende:
Oh al bijna 2 jaar geleden
Voelt korter geleden
Ik walg van die adhd negerquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef Joezi het volgende:
Wij zitten in het Late Night topic met zn allen, veel leukere gasten
bad boy bad boyquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Toen dachten we nog even dat Badr er achter zat.
JoeziGod.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef Joezi het volgende:
lekkere zoutjes op tafel zeg, zou er niet van af kunnen blijven hehe
Hij heeft foto's van de vagijn van Jinek, voor eeuwig dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Hoelang duurt die stage van Jaïr bij de NPO eigenlijk?
Jinek.rarquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft foto's van de vagijn van Jinek, voor eeuwig dus.
vreemd stijfje nu in mijn onderbroekquote:
De gasbel was er voor de Groningers, ergo Groningers hebben geen recht van spreken.quote:
Jinek.gz , Jair lijkt me een Linux gebruiker.quote:
Mijn overgroot vader had 80 hectare landbouw grond in Groningen in de jaren 50, gewoon (deels) geconfisceerd om gas te winnen en uitkeringen mee te betalen. GAS TERUG GELD TERUG GROND TERUGquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Mijn overgroot vader had 80 hectare landbouw grond in Groningen in de jaren 50, gewoon (deels) geconfisceerd om gas te winnen en uitkeringen mee te betalen. GAS TERUG GELD TERUG GROND TERUG
De feesboek livestreams van Mark en Halbequote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Poltici publiceren nu over serieuze zaken op Facebook...
binnenkort snapchatten met Wilders.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De feesboek livestreams van Mark en Halbe
gas terug de grond in?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn overgroot vader had 80 hectare landbouw grond in Groningen in de jaren 50, gewoon (deels) geconfisceerd om gas te winnen en uitkeringen mee te betalen. GAS TERUG GELD TERUG GROND TERUG
shut up megquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
naast haar overgrootvaderquote:
Mien eerdappelland.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gelachen om die jongen. Gewoon.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Centenbakje Martijn naast hem, houdt zich stil, bang om monddood te worden gemaakt.
Bang om overreden te worden door een dikke BMW bij het verlaten van de studio.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Centenbakje Martijn naast hem, houdt zich stil, bang om monddood te worden gemaakt.
Gewoon.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gelachen om die jongen. Gewoon.
dat moet ook afgeschaft wordenquote:
twitter:JanTishauser twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 23:24:56Bij #jinek hebben witte mensen het even over ons slavernij verleden. Handig. reageer retweet
'ons'quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:26 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:JanTishauser twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 23:24:56Bij #jinek hebben witte mensen het even over ons slavernij verleden. Handig. reageer retweet
Witquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:26 schreef Wereldgozer het volgende:
die zit in het bitcoin topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |