quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Helemaal mee eens. Overheid heeft tienduizenden euro's in je opleiding geïnvesteerd. Als je bewust minder gaat werken, dan is het logisch dat een gedeelte daar van wordt terug betaald.quote:
Gas terug!quote:Op maandag 22 januari 2018 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Waarom heeft dit zoveel weinig aandacht gekregen?
Gas zurück!quote:
Diep in de nachtquote:Op maandag 22 januari 2018 23:36 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Henry Schut Aids mag als laatste. Dan zap ik weg.
Seks met monsters vooral, freakyquote:
Gelukkig hebben ze deze keer alleen de rechten voor het schaatsen.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:47 schreef Szura het volgende:
#werkenbijdenos
Meer voorbeschouwen dan sport laten zien
Kutschaatsen, blaaskaak Kramer, debiel Bergsma, dopingvriend Verweij, ‘technische sport’ Dione met dr gegiebelquote:Op maandag 22 januari 2018 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze deze keer alleen de rechten voor het schaatsen.
Ik ga werken.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Kutschaatsen, blaaskaak Kramer, debiel Bergsma, dopingvriend Verweij, ‘technische sport’ Dione met dr gegiebel.
Lekker op de Duitser enzo kijken naar biatlonschansspringen
skiën
en nog ergens shorttrack streamen.
DomineerGenotquote:
Gas terug!!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:55 schreef Mani89 het volgende:
De VVD heeft na wekenlang vergaderen een standpunt ingenomen over de beeldenstorm die Klaas straks zorgvuldig mag komen uitdragen.
Gas en VVD.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vorige verkiezingen op Dijkhoff gestemd
Dag mag.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vorige verkiezingen op Dijkhoff gestemd
#Trotsquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dag mag.
Zipportal en ik op Hiddema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |