SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 20-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.MikeySta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Dodetopic zonder music is doodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 12:40:19 ]![]()
Plaats 55 hiervoorquote:Op maandag 22 januari 2018 12:28 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Waar stond je?
Ik ben wel een plaatsje omhoog gegaan.![]()
Ik wil ook wel 800 bitcoins maar 1 is ook goedquote:Op maandag 22 januari 2018 12:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn punten eerst omruilen voor bitcoins en die naar je overmaken?
Sweet but not that sweet !![]()
Waarom staat tong80 er eigenlijk in?quote:Op maandag 22 januari 2018 12:33 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb je UI ook in de OP verwerkt, als je het niet erg vindt.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2018 12:33 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb je UI ook in de OP verwerkt, als je het niet erg vindt.lief dank je
Die poste hier veelquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Prima, hoor!quote:Op maandag 22 januari 2018 12:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn punten eerst omruilen voor bitcoins en die naar je overmaken?Dat is van de eerste OP's.quote:![]()
quote:Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Nee, die is niet meer zo ready lijkt het.![]()
![]()
![]()
quote:
Haha!quote:Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Nee, die is niet meer zo ready lijkt het.![]()
Heeft weer een ban, jammer wel.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:37 schreef Hexx. het volgende:
Bone Thuggs is ook lang niet gezien hier.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Oh..quote:Op maandag 22 januari 2018 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft weer een ban, jammer wel.![]()
![]()
Ooow, vandaar!quote:Op maandag 22 januari 2018 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft weer een ban, jammer wel.![]()
Als zou nu ook wel een tentenbakker geweest zijnI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Niemand
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik luister louter naar onze Jantje
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Mwa fan niet echt maar kan er wel naar luisteren.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Geweldig muziek maken ze! Was naar hun concert paar jaar terug in de Ziggodome.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ze maken aardige muziek, maar een fan ben ik lang nietquote:Op maandag 22 januari 2018 12:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik luister louter naar onze JantjeLekker, he.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa fan niet echt maar kan er wel naar luisteren.![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 22 januari 2018 12:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.... Zo het lijkt wel of ik een kater heb![]()
Energiedrank.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, gewoon slecht geslapen, maar ik voel me beetje duf![]()
Beter, ja.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mwoah, dan drink ik liever nog een kop koffie.![]()
Ja ik ook... raar he het hele weekend laat op bed niks aan het handje... gister vroeg naar bed en nooit lekker in slaap kunnen komen en dan 7 uur eraf pfffquote:Op maandag 22 januari 2018 12:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, gewoon slecht geslapen, maar ik voel me beetje dufSweet but not that sweet !![]()
ghehe, ja echt maandagmorgenstrugglesquote:Op maandag 22 januari 2018 13:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ook... raar he het hele weekend laat op bed niks aan het handje... gister vroeg naar bed en nooit lekker in slaap kunnen komen en dan 7 uur eraf pfff![]()
Ja, he!quote:Op maandag 22 januari 2018 13:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker de oudere albums!
Origin of Symmetry![]()
Ze hadden een kerstalbum beloofd, paar jaar terug. Is nog niet van gekomen![]()
Haha, ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 22 januari 2018 13:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, he!
Ze hadden een kerstalbum beloofd, paar jaar terug. Is nog niet van gekomen![]()
![]()
![]()
Normaal nooit last van ik sta altijd 7 uur AAN (adhdquote:Op maandag 22 januari 2018 13:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
ghehe, ja echt maandagmorgenstruggles)
quote:Op maandag 22 januari 2018 13:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet![]()
Dan maar even hierop losgaan!![]()
Ik heb ook een in de OP staan.![]()
Hoe moet ik dat aanstaan voor me zien?quote:Op maandag 22 januari 2018 13:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Normaal nooit last van ik sta altijd 7 uur AAN (adhd)
![]()
hahaha nou ja ogen open en dekens aan de kant spring uit bed ...douchen ....tandenpoetsen ..haartjes kammen.... kleertjes aan. en dat in 10 min.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat aanstaan voor me zien?
Ik doe over het douchen al twintig minuten
Zo zo, snelle jellequote:Op maandag 22 januari 2018 13:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
hahaha nou ja ogen open en dekens aan de kant spring uit bed ...douchen ....tandenpoetsen ..haartjes kammen.... kleertjes aan. en dat in 10 min.![]()
Ja ik dus niet ...als ik dat doe dan kak ik in hahaquote:Op maandag 22 januari 2018 13:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik doe over het douchen al twintig minutenSweet but not that sweet !![]()
Ik over het opstaan vaakquote:Op maandag 22 januari 2018 13:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik doe over het douchen al twintig minuten![]()
Maar hoe snel was jij je haar en lichaam wel niet dan en dan nog andere producten en scheren en tanden poetsen en alles...quote:Op maandag 22 januari 2018 13:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik dus niet ...als ik dat doe dan kak ik in hahaI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik soms als het kan.quote:
Ik denk niet dat Lexy haar snor hoeft te scherenquote:Op maandag 22 januari 2018 13:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar hoe snel was jij je haar en lichaam wel niet dan en dan nog andere producten en scheren en tanden poetsen en alles...![]()
Ik ook niet maar dr benedensnor en zo.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lexy haar snor hoeft te scheren
Ja bad heerlijk maar heb ik niet... maar dat zou ik dan ook niet sochtends doen ) mn zoon moe ook naar school!quote:Op maandag 22 januari 2018 13:19 schreef DKUp het volgende:
Soms douche ik 5 minuten en soms 20 minuten.
Of bad
Dan ga ik liever savonds in bad en dan echt relaxen boekje mee..kaarsjes aan liefst met zn twee![]()
dan skip ik het boekje hoor
Nou ik sta onder de douche maak mn haar nat doe de shampoo erin dan pak ik wat badschuim en was ik me even snel afspoelen en klaar.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar hoe snel was jij je haar en lichaam wel niet dan en dan nog andere producten en scheren en tanden poetsen en alles...
alle andere extra's doe ik als ik s'avonds ga douchenSweet but not that sweet !![]()
Ah op die fiets ik dacht alquote:Op maandag 22 januari 2018 13:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik sta onder de douche maak mn haar nat doe de shampoo erin dan pak ik wat badschuim en was ik me even snel afspoelen en klaar.
alle andere extra's doe ik als ik s'avonds ga douchenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ach ja, net waar je zin in hebtquote:Op maandag 22 januari 2018 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dr benedensnor en zo.![]()
Nee, hoewel kort is ook prima. Maar ik denk niet dat er veel vrouwen of mannen zijn die om 7 uur dagelijks dat staan te trimmenquote:Op maandag 22 januari 2018 13:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nou alsjeblieft je bent geen oerwoud-liefhebber toch![]()
![]()
nee oke daar heb jij weer gelijk in !quote:Op maandag 22 januari 2018 13:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, hoewel kort is ook prima. Maar ik denk niet dat er veel vrouwen of mannen zijn die om 7 uur dagelijks dat staan te trimmen
haha ...
Ik zal even om boodschappen
Bad is iets voor 's avonds of als je de hele dag niks gaat doenquote:Op maandag 22 januari 2018 13:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja bad heerlijk maar heb ik niet... maar dat zou ik dan ook niet sochtends doen ) mn zoon moe ook naar school!
Dan ga ik liever savonds in bad en dan echt relaxen boekje mee..kaarsjes aan liefst met zn twee![]()
dan skip ik het boekje hoor
SOONY![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik wil graag vanavond zuurkoolquote:Op maandag 22 januari 2018 13:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nee oke daar heb jij weer gelijk in !
haha ...
Ik zal even om boodschappen![]()
Ik ook!quote:Op maandag 22 januari 2018 13:59 schreef DKUp het volgende:
Ik wil vanavond in ieder geval geen zuurkool![]()
kan wel we eten om half6 ik zal je mn adres even dm'en heel toevallig had ik al besloten om zuurkool te eten vanavondquote:Sweet but not that sweet !![]()
Gezellig, ik neem de worst meequote:Op maandag 22 januari 2018 14:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
kan wel we eten om half6 ik zal je mn adres even dm'en heel toevallig had ik al besloten om zuurkool te eten vanavond![]()
Ik bedank vriendelijk, zuurkool bwuh, lekker pasta vanavond.
R.I.P DTS.![]()
Zimmerman van wieainkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik niet.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
NiksI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zolang je niks ziet zie je ook geen problemen ja tochI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Minder denken denk ikI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Bedenkelijk bedenkbaar denk ikI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ja nou ja ik zeg maar altijd zoI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
PsiesI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Pilsie dan maarI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Melk
Beetje laat voor bierI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dan ben je wel dronken voor 9 uur 's morgensquote:Op maandag 22 januari 2018 15:26 schreef noodgang het volgende:
Shotje bij elke post van haags_kwartiertje!![]()
voor 7 uur lukt dan ookquote:Op maandag 22 januari 2018 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben je wel dronken voor 9 uur 's morgens
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien moet Haags zelf een shotje doen elke keer als hij hier post, kijken of hij volgend seizoen nog nummer 1 staat
Uw ADH vitamine Worst
Of dood isquote:Op maandag 22 januari 2018 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien moet Haags zelf een shotje doen elke keer als hij hier post, kijken of hij volgend seizoen nog nummer 1 staatI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Nu ook al nietquote:Op maandag 22 januari 2018 15:43 schreef DKUp het volgende:
Normaal functioneer je in ieder geval niet meer.....
Wat is er loos?quote:Op maandag 22 januari 2018 15:55 schreef Hexx. het volgende:
Ik moet stoom afblazen. Geef mij die bier. Een hele krat graag!Uw ADH vitamine Worst
Zou citroenjenever net zo lekker weg te slurpen zijn als Bacardi lemon?Uw ADH vitamine Worst
Ja hoor!quote:Op maandag 22 januari 2018 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zou citroenjenever net zo lekker weg te slurpen zijn als Bacardi lemon?![]()
![]()
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
Het is Bassie en AdriaanUw ADH vitamine Worst
Ik ken ze geen van 2, maar de bacardi is rum en de jenever is jenever (duh). Dus ik zou zeggen ja!quote:Op maandag 22 januari 2018 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zou citroenjenever net zo lekker weg te slurpen zijn als Bacardi lemon?![]()
Bij citroendranken gooi ik er meestal cola of 7up/sprite bij
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar we houden van jequote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Gewoon puur drinken blijft t bestequote:Op maandag 22 januari 2018 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Bij citroendranken gooi ik er meestal cola of 7up/sprite bij![]()
![]()
Waarom niet puur?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Bij citroendranken gooi ik er meestal cola of 7up/sprite bij![]()
quote:Op maandag 22 januari 2018 16:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon puur drinken blijft t beste![]()
![]()
Misschien kun je het mengen met witbierquote:Op maandag 22 januari 2018 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in geval ik het niet lekker vind bedoel ik he![]()
![]()
misschien klinkt het raar maar Bacardi lemon bij 7up is wel echt lekkerquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja, ik dacht even dat je bedoelde sprite bij 7up te pleuren ofzo....quote:Op maandag 22 januari 2018 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien klinkt het raar maar Bacardi lemon bij 7up is wel echt lekker
SOONY![]()
Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, ik dacht even dat je bedoelde sprite bij 7up te pleuren ofzo....
Klinkt als een prima ideequote:Op maandag 22 januari 2018 16:32 schreef devzero het volgende:
Wat nou als je bacardi lemon en citroenjenever mengt? Misschien smaakt dat wel![]()
Maar ik was al verder dan het citroendrank met citroendrank mixen.
Of niet
Trein vertrekt over 6 minuten
SOONY![]()
Trein gemist of halte?quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik dacht dat bacardi lemon een mix was van een aantal citrus vruchten.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Behalve dat het citroen en citroen is![]()
Dus als je niet oppast, dan liggen je tanden er ook nog eens uitquote:De basis voor Bacardi Limón is Bacardi Rum waaraan natuurlijke citrusaroma's zijn toegevoegd. De smaak is een explosie van zuiver en sprankelend citrusfruit die niet te vergelijken is met welke spirit dan ook.![]()
![]()
Vgm is die shit wel echt hoor. Hij studeert sowieso wiskunde, niemand verzint een scriptie in topologie![]()
Master in de wiskunde smijt je niet zomaar wegquote:Op maandag 22 januari 2018 17:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
8 jaar geleden, heeft dus nog 2 studies in de tussentijd kunnen doen![]()
niet zolang ik er ben.quote:Op maandag 22 januari 2018 17:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Zijn er al punten te halen?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 22 januari 2018 17:50 schreef Amoeba het volgende:
Speklappen, krieltjes en choc chip cookies
Zonder wrijving geen glans![]()
Misschien kan haags hier een goatse plaatsen, want ik begrijp het niet helemaalquote:Op maandag 22 januari 2018 17:26 schreef Amoeba het volgende:
Alhoewel shit zoals topologie doen
Heb ook 2 vakken in Utrecht gevolgd over topologische structuren![]()
quote:Op maandag 22 januari 2018 18:09 schreef devzero het volgende:
Maar hoe kom er je op om een topic uit 2010 te gaan lezenik kwam toevallig tegen nav een topic in SES
En zodra ik die shit over een master topologie in Utrecht was mijn interesse gewerkt uiteraard. Wiskunde![]()
![]()
Nou een topologie is een abstract idee van wat open en gesloten is in een ruimte. Bijvoorbeeld de gebruikelijke Euclidische topologie inquote:maakt gebruik van de open unit bal, dus alle punten binnen de bol met radius strikt kleiner dan 1. Zeg maar iedere rij punten die naar de rand gaat (dus radius 1) is een convergente rij met limiet in de afsluiting van die open bal.
Je zou bijvoorbeeld op diezelfde verzameling een andere topologische structuur kunnen definiëren. Het is dan ineens niet meer duidelijk of dat wel een metrische ruimte is (maw, of er een afstandsmaat bestaat). en of bepaalde rijen wel convergent zijn, zoals de rij die ik hierboven omschreef
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 18:24:05 ]![]()
Hm, ik houd het toch maar bij scheikundequote:Op maandag 22 januari 2018 18:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou een topologie is een abstract idee van wat open en gesloten is in een ruimte. Bijvoorbeeld de gebruikelijke Euclidische topologie inmaakt gebruik van de open unit bal, dus alle punten binnen de bol met radius strikt kleiner dan 1. Zeg maar iedere rij punten die naar de rand gaat (dus radius 1) is een convergente rij met limiet in de afsluiting van die open bal.
Je zou bijvoorbeeld op diezelfde verzameling een andere topologische structuur kunnen definiëren. Het is dan ineens niet meer duidelijk of dat wel een metrische ruimte is (maw, of er een afstandsmaat bestaat). en of bepaalde rijen wel convergent zijn, zoals de rij die ik hierboven omschreef![]()
Vond ik vroeger ook boeiend om uit mn kop te lerenquote:Op maandag 22 januari 2018 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Niet je scriptie over topografie houden!!!
![]()
![]()
Heb in Nijmegen en Eindhoven gekeken voor procestechnologie en scheikunde maar uiteindelijk maar wiskunde gaan studerenquote:Op maandag 22 januari 2018 18:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hm, ik houd het toch maar bij scheikunde![]()
![]()
Als je geografie studeert krijg je natuurlijk wel topografiequote:Op maandag 22 januari 2018 18:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook boeiend om uit mn kop te lerenUw ADH vitamine Worst
Ik heb een tweelingbroer die iets in de richting van geologie doetquote:Op maandag 22 januari 2018 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je geografie studeert krijg je natuurlijk wel topografie![]()
Niet iets doen met kompjoeters
![]()
R.I.P DTS.![]()
Moet wel veel processen simuleren (dus programmeren) maar verder wel blij dat ik die grafische shit allemaal niet hoef te doenquote:![]()
ha wat een loserquote:Op maandag 22 januari 2018 18:28 schreef Amoeba het volgende:
En mijn andere broer heeft scheikunde gestudeerd trouwenswel hbo'ertje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |