We spelen nog 16 finalesquote:Op zondag 21 januari 2018 19:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd alles eraan doen om vanaf nu alles te winnen
Bij dat eerste contact wel, bij Castro sloeg nergens opquote:
Mee eens ja.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij dat eerste contact wel, bij Castro sloeg nergens op
quote:Op zondag 21 januari 2018 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens ja.
Heb overigens genoeg gezien. Ajax kampioen.
Ik zou niet zeggen dat PSV kan volhouden wat het in de eerste seizoenshelft deedquote:Op zondag 21 januari 2018 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens ja.
Heb overigens genoeg gezien. Ajax kampioen.
Eerste is zeker waar. Desalniettemin no era penalquote:Op zondag 21 januari 2018 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Dat Arias het zo ver laat komen vind ik eigenlijk meer opmerkelijk dan dat er een penalty gegeven wordt
Een schwalbe is wellicht wat overdreven gezegd, maar hij valt niet omdat Castro hem ondersteboven beukt en ook niet vanwege die verdedigerquote:Op zondag 21 januari 2018 19:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eerste is zeker waar. Desalniettemin no era penal
Ik moest wel lachen bij Lozano net. Met z'n 'schwalbe'
Deze commentator
Hij viel (bijna) door die verdediger. Uiteindelijk door Castro. Ik beweer ook niet dat het een penal was, maar de commentator vond het een overduidelijke schwalbe. Vond ik wel geinig om even mijn mening over te gevenquote:Op zondag 21 januari 2018 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een schwalbe is wellicht wat overdreven gezegd, maar hij valt niet omdat Castro hem ondersteboven beukt en ook niet vanwege die verdediger
Dat is uiteraard niet verbodenquote:Op zondag 21 januari 2018 19:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij viel (bijna) door die verdediger. Uiteindelijk door Castro. Ik beweer ook niet dat het een penal was, maar de commentator vond het een overduidelijke schwalbe. Vond ik wel geinig om even mijn mening over te geven
quote:Op zondag 21 januari 2018 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Stegeman al even niet gezien maar die is behoorlijk ouder geworden
Eensquote:Op zondag 21 januari 2018 19:33 schreef Coco. het volgende:
Stelling : deze wedstrijd bepaalt wie de beste club van Rotterdam is.
Had eigenlijk gewoon meteen moeten vallen. Dan had die verdediger rood gehad.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is uiteraard niet verboden
Hij valt al voor het contact met de keeper wel
Was in dat opzicht slimmer geweest, had hij hem gemaakt had iedereen het weer slim gevonden dat hij doorgingquote:Op zondag 21 januari 2018 19:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had eigenlijk gewoon meteen moeten vallen. Dan had die verdediger rood gehad.
Moraal van het verhaal; eerlijkheid loont nietquote:Op zondag 21 januari 2018 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was in dat opzicht slimmer geweest, had hij hem gemaakt had iedereen het weer slim gevonden dat hij doorging
Ik was wel tevreden eigenlijk.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:36 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme kut PSVWist de uitslag nog niet, balen wel
Wij kijken nu alweer uit naar de World Cup ergens deze zomerquote:
Volgens Michel Abbink was het een unicumquote:Op zondag 28 januari 2018 19:12 schreef Tchock het volgende:
Is het wel eens eerder voorgekomen dat een speler zijn tweede geel krijgt op de bank?
Ik zag Klich er hard om lachenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:12 schreef Tchock het volgende:
Is het wel eens eerder voorgekomen dat een speler zijn tweede geel krijgt op de bank?
Nee, maar dit wel :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zolang ie nog niet heeft gescoordquote:Op zondag 28 januari 2018 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Gaan we dit nu elke keer doen als Van Persie invalt?
Zou een leuke meme zijn.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Gaan we dit nu elke keer doen als Van Persie invalt?
quote:Op zondag 28 januari 2018 19:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, maar dit wel :Epic miemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen het begin ik.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd heb ik nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje. Die ander was een goal van Willem II.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:35 schreef Ties02 het volgende:
AZ wordt gewoon even twee goals door de neus geboord
Met Wout was het 0-8 gewordenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Az spelers lijken er ook echt plezier in te hebben. Geen gesjok en zo. Geen verongelijkt gezicht, maar dat kan ook door de afwezigheid van wout komen
Huh? Kijk je wel?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:35 schreef Ties02 het volgende:
AZ wordt gewoon even twee goals door de neus geboord
Waarom niet?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel reageren hier. Waarom?
Dankje lieverdquote:Op zondag 28 januari 2018 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je post. Louter kwaliteit.
Dicke kans dat ze degraderen, wat best jammer is.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie het niet best in voor Dick bij Sparta.
Leuk woordgrapje Stijn.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dicke kans dat ze degraderen, wat best jammer is.
Wij ookquote:Op zondag 28 januari 2018 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta is nu wel echt de sjaak denk ik.
Volgende week Sparta - Willem II is belangrijk. Als Willem II wint dan slaan ze een groot gat naar de onderste vier (inclusief jullie). NAC, Twente en Roda hebben moeilijke uitwedstrijden dus die verliezen waarschijnlijk. Als Sparta wint, daarentegen, dan blijven er veel clubs vlakbij elkaar.quote:
Niet op reagerenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:48 schreef PSVCL het volgende:
PSV luizig naar de overwinning??
ze zijn nog steeds boos
In de volgende drie rondes Heracles én FC Groningen als uitwedstrijd. Daar moet genoeg te halen zijn.quote:
In februari spelen we ons veilig.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de volgende drie rondes Heracles én FC Groningen als uitwedstrijd. Daar moet genoeg te halen zijn.
Lol, ook nog een thuisduel tegen Willem II. Vitesse en Ajax zijn de enige zware dobbers al heeft Vitesse met regelmaat er nog een lollerpot tussen zitten.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In februari spelen we ons veilig.
Ajax laat ook wel eens punten liggen.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, ook nog een thuisduel tegen Willem II. Vitesse en Ajax zijn de enige zware dobbers al heeft Vitesse met regelmaat er nog een lollerpot tussen zitten.
Denk dat je dan moet hopen op een 0-0 aangezien Ten Hag Ajax positioneel een stuk beter probeert te organiseren. Twee clean sheets al, hoooo genot.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax laat ook wel eens punten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal even lachenquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Dit versta ik niet, kan jij ondertitelen Ties?
Ik wacht met genoegen op de samenvatting.twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 07-02-2018 om 22:25:00Mijn oprechte medeleven gaat uit naar de mensen die vanavond niet naar Manu Garcia hebben gekeken. reageer retweet
Het was echt genotquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht met genoegen op de samenvatting.twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 07-02-2018 om 22:25:00Mijn oprechte medeleven gaat uit naar de mensen die vanavond niet naar Manu Garcia hebben gekeken. reageer retweet
Denk je dat hij meeleest?quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:44 schreef Slobeend het volgende:
De Staaf viel me niet mee, laat maar gaan volgend jaar Van Geel.
Als je puur naar de statistieken kijkt lijkt het nog wat, snap wel dat hij weg mag. Veel te vrijblijvend allemaal en ook nog regelmatig kortsluiting in zijn hoofd.quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:44 schreef Slobeend het volgende:
De Staaf viel me niet mee, laat maar gaan volgend jaar Van Geel.
Flegmatieke voetballer.quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je puur naar de statistieken kijkt lijkt het nog wat, snap wel dat hij weg mag. Veel te vrijblijvend allemaal en ook nog regelmatig kortsluiting in zijn hoofd.
Nee hoor, ik bereid me mentaal voor op 8-0 en ga lekker genieten van Ziyechquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bereid jij je voor op zondag 12:30? Ga je eerst twee uur bidden en zingen in de kerk?
Lijkt me een prima middenveld om alle toernooien mee te missenquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van het toekomstige Oranje middenveld De Roon; Van De Beek - Wijnaldum?
twitter:Wilderspoezen twitterde op woensdag 07-02-2018 om 21:58:27Onze lieve Snoetje is heel erg ziek geworden. Onverwacht. Hartfalen. Spannende cruciale dagen nu. Duim voor haar! https://t.co/eOGbhw6eO4 reageer retweet
quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag uw aandacht voor serieuze zaken.twitter:Wilderspoezen twitterde op woensdag 07-02-2018 om 21:58:27Onze lieve Snoetje is heel erg ziek geworden. Onverwacht. Hartfalen. Spannende cruciale dagen nu. Duim voor haar! https://t.co/eOGbhw6eO4 reageer retweet
Kat in de zak.quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag uw aandacht voor serieuze zaken.twitter:Wilderspoezen twitterde op woensdag 07-02-2018 om 21:58:27Onze lieve Snoetje is heel erg ziek geworden. Onverwacht. Hartfalen. Spannende cruciale dagen nu. Duim voor haar! https://t.co/eOGbhw6eO4 reageer retweet
quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van het toekomstige Oranje middenveld De Roon; Van De Beek - Wijnaldum?
De onderbroek is nat van het douchenquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:53 schreef Ties02 het volgende:
Hey Ziyech doet verongelijkt
Gras is groen
Nounouquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat Ziyech lekker met rust en ga lekker weer pingpongen en tafeltennissen, Arno. Lul.
Avondje NACquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:54 schreef Zipportal het volgende:
NACGoden, benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Bij NAC zijn ze wel tevredenquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik had even gemist Mitchell Te Vrede terug was in Nederland.
Kan er helemaal niks van.
Ik dacht voor de wat minder intelligente users onder ons (zoals marketingstudenten)quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je deze grap even verduidelijkt, Ties. Superties, Turboties, Topvormties.
Kan ik wel beamen. Helemaal na de opstelling te lezen die het AD vooraf publiceerde.quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle Willem II-fans met een verziekt gevoel naar het stadion, winnen ze pardoes met 3-0.
Maar Bottegod en Jan Arie gaan waarschijnlijk weer spelen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gratis tip: gewoon lekker om 21:30 kijken naar Valencia - FC Barcelona. Daar worden we allemaal beter van.
Ik volg weinig Willem II, maar Croux is toch veel te goed om op de bank te zitten?quote:Op woensdag 7 februari 2018 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan ik wel beamen. Helemaal na de opstelling te lezen die het AD vooraf publiceerde.
FC Groningen is een parodie op voetbal. Dat kan ik echt niet serieus nemen. Codewoord: topsportmentaliteit.quote:Op woensdag 7 februari 2018 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Bottegod en Jan Arie gaan waarschijnlijk weer spelen.
Croux was vandaag de beste van het veld. Hij is ook extra goed met de 2 spitsen die we hebben. Helaas wil onze trainer meestal 5-3-2 spelen waardoor er geen plek is voor hem. In 5-3-2 krijgen onze genotsspitsen Ogbeche en Sol amper ballen en lopen we achteruit. Dan heb je van die idioten erin als Jop vd Linden en verlies je vrijwel alles.quote:Op woensdag 7 februari 2018 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg weinig Willem II, maar Croux is toch veel te goed om op de bank te zitten?
KNJBquote:Op zondag 11 februari 2018 19:06 schreef Ties02 het volgende:
Lol laten ze dat moment met Onana helemaal niet zien
Stond met beide benen op de grondquote:Op zondag 11 februari 2018 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
sneaky zijn been uitsteken anders kon ie zo doorlopen
mwa snap wel dat ie hem geeftquote:Op zondag 11 februari 2018 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stond met beide benen op de grond
Notabene erbuiten, Ziyech zei zelf dat ie zich liet vallen
Hopelijk mag van Persie weer 10 minuutjes spelenquote:Op zondag 11 februari 2018 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Younes spreekt zowaar Nederlands, gekkigheid.
Yesh, nu het moment waarom ik mijn tv aanzette
Zeker, veel goede tekstenquote:Op zondag 11 februari 2018 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was dat een diepteinterview met Younes?
Wissels van RvP zijn erg bijzonderquote:Op zondag 11 februari 2018 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Voetballers die moeten worden gewisseld. Het zijn van die dingen welke kunnen gebeuren in het voetbal.
Romige dijbenen*quote:Op zondag 11 februari 2018 19:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat heeft die Malacia toch een dikke reet
Homo.quote:Op zondag 11 februari 2018 19:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat heeft die Malacia toch een dikke reet
Dan mag hij geen Skyrquote:Op zondag 11 februari 2018 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Romige dijbenen*
Zou hij lactose intolerant zijn?
Verschrikkelijk gênant hoe ze massaal in medialand lopen uit te melken dat hij terug is.quote:Op zondag 11 februari 2018 19:23 schreef Mansjester het volgende:
Daar is de topfitte verlosser weer die Feyenoord moet redden
Ongekend jaquote:Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gênant hoe ze massaal in medialand lopen uit te melken dat hij terug is.
Je stelt zelf dat het niveau om te janken is en dan is het toch niet zo gek dat ze maar iets bijzonders belichten?quote:Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gênant hoe ze massaal in medialand lopen uit te melken dat hij terug is.
Clubicoon enzo . Vergeten met z'n allen maar even hoe die er is weggaanquote:Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mad.quote:Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |