Dan is het goed gozerquote:Op zondag 21 januari 2018 18:45 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat was sarcasme pik, jezus wat waren die twee slecht.
Krijgen we dit weerquote:
Niet zo serieus nemen johquote:
Vandaag schoot ie ze liever het stadion uit. Of naar de tegenstander.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:47 schreef TehRocks het volgende:
Begin een beetje klaar te geraken met Bergwijn, wat speelt die verschrikkelijk egoistisch (doet Lozano ook maar die schiet ze erin)
Ik ben klaar met Brenetquote:Op zondag 21 januari 2018 18:47 schreef TehRocks het volgende:
Begin een beetje klaar te geraken met Bergwijn, wat speelt die verschrikkelijk egoistisch (doet Lozano ook maar die schiet ze erin)
quote:Op zondag 21 januari 2018 18:25 schreef PSVCL het volgende:
Hadden ze de jong maar verkocht ipv locadia
quote:
Wow lekker recalcitrant mannetje alert!quote:
Nu pas?quote:Op zondag 21 januari 2018 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben klaar met Brenetwat is dat een matige voetballer zeg.
Ik vond hem wel volwassen spelen dit keer.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:47 schreef TehRocks het volgende:
Hij zal ook nooit eens die bal afspelen, het is godverdomme niet jong PSV waar ze alleen op jou letten.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vandaag schoot ie ze liever het stadion uit. Of naar de tegenstander.
quote:Op zondag 21 januari 2018 18:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wow lekker recalcitrant mannetje alert!
quote:
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 21 januari 2018 18:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vond hem wel volwassen spelen dit keer.
Nahh, hij heeft geniale acties afgeleerd en is volkomen kut geworden. Hij heeft wel eens het hele team op sleeptouw genomen, maar haalt nu alles en iedereen onderuitquote:
Ik vind het nu wel leuk om te zien hoe die consistent door elke speler gewoon vermeden wordt, als het ff kan wordt Joshua overgeslagen.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nahh, hij heeft geniale acties afgeleerd en is volkomen kut geworden. Hij heeft wel eens het hele team op sleeptouw genomen, maar haalt nu alles en iedereen onderuit
Best klote dat we nog een hele seizoenshelft met 10 man moeten spelen.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel leuk om te zien hoe die consistent door elke speler gewoon vermeden wordt, als het ff kan wordt Joshua overgeslagen.
Speelde hij überhaupt?quote:Op zondag 21 januari 2018 18:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vond hem wel volwassen spelen dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |