abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 januari 2018 @ 12:31:47 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176671552
Erg jammer dat de sympathieke Canadees Jeff Smith geen toerkaart heeft gewonnen tijdens de UK Qschool. Ik had echt gehoopt en verwacht dat Jeff Smith een toerkaart zou winnen maar hij had helaas 4 offdays #rtl7darts

4 offdays _O_

Ik baal er van dat de uiterst sympathieke Cody Harris geen toerkaart heeft gewonnen tijdens de UK Qschool. Harris is helemaal vanuit Nieuw Zeeland naar Engeland verhuist voor zijn dartscarriere dus ik hoop dat de PDC hem alsnog de kans geeft om de pro tour te spelen #rtl7darts

Ik hoop dat de PDC de toerkaart van Ross Smith afpakt die hij waarschijnlijk weer nauwelijks gaat gebruiken en hem aan Cody Harris geeft. De sympathieke Harris verdient het om de Pro tour te spelen maar hij had de afgelopen dagen gewoon te veel pech met zijn lotingen #rtl7darts

Allemaal pech met z’n lotingen _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176671770
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgende week eerste vier Challenge Tours, benieuwd wat dat gaat brengen. Meteen belangrijke wedstrijden
Hoe werkt die tour precies? En hoeveel mogen er daar aan meedoen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176671792
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Erg jammer dat Ratajski, Portela en Koltsov het niet hebben gered op de European QS, ook Berry van Peer is ergens wel jammer, al is het voor die jongen zelf denk ik wel goed om nog even lekker in de luwte te mogen spelen.

Vooral de UK QS is erg teleurstellend.... Joeks en Djef Smiss had ik eigenlijk wel verwacht en op O´Sjee en Jaws had ik tegen beter weten in wel gehoopt. Maar inderdaad als je kijkt naar Cross kun je het nooit zeggen..... Anderzijds.... Cross is ook vrijwel de enige die als nobody vanaf QS als een malloot de top is binnengestormd binnen no time....
Het is wel erg pijnlijk voor de BDO dit. Hun toppers worden er allemaal afgegooid door mislukte PDC spelers en aankomende talenten. Er heeft zich ook een jongen van 17 geplaatst. Dat is wel erg tof. Ook benieuwd naar die Canadees van 22. Gaan beiden wel alles af :P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176671861
Het valt me ook op dat er aardig veel dunne darters bij zitten. Ik ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176672450
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:31 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke Canadees Jeff Smith geen toerkaart heeft gewonnen tijdens de UK Qschool. Ik had echt gehoopt en verwacht dat Jeff Smith een toerkaart zou winnen maar hij had helaas 4 offdays #rtl7darts

4 offdays _O_

Ik baal er van dat de uiterst sympathieke Cody Harris geen toerkaart heeft gewonnen tijdens de UK Qschool. Harris is helemaal vanuit Nieuw Zeeland naar Engeland verhuist voor zijn dartscarriere dus ik hoop dat de PDC hem alsnog de kans geeft om de pro tour te spelen #rtl7darts

Ik hoop dat de PDC de toerkaart van Ross Smith afpakt die hij waarschijnlijk weer nauwelijks gaat gebruiken en hem aan Cody Harris geeft. De sympathieke Harris verdient het om de Pro tour te spelen maar hij had de afgelopen dagen gewoon te veel pech met zijn lotingen #rtl7darts

Allemaal pech met z’n lotingen _O_
:') _O-

yannickgod vond ook dat europa en uk evenveel plekken verdienen
  maandag 22 januari 2018 @ 22:36:18 #156
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_176684934
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:31 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke Canadees Jeff Smith geen toerkaart heeft gewonnen tijdens de UK Qschool. Ik had echt gehoopt en verwacht dat Jeff Smith een toerkaart zou winnen maar hij had helaas 4 offdays #rtl7darts

4 offdays _O_

Ik baal er van dat de uiterst sympathieke Cody Harris geen toerkaart heeft gewonnen tijdens de UK Qschool. Harris is helemaal vanuit Nieuw Zeeland naar Engeland verhuist voor zijn dartscarriere dus ik hoop dat de PDC hem alsnog de kans geeft om de pro tour te spelen #rtl7darts

Ik hoop dat de PDC de toerkaart van Ross Smith afpakt die hij waarschijnlijk weer nauwelijks gaat gebruiken en hem aan Cody Harris geeft. De sympathieke Harris verdient het om de Pro tour te spelen maar hij had de afgelopen dagen gewoon te veel pech met zijn lotingen #rtl7darts

Allemaal pech met z’n lotingen _O_
#altijdtegenmij

Heb het helaas een beetje moeten missen de afgelopen dagen. Maar Ratajski en die Braziliaan vind ik oprecht jammer. Dat die veteranen (Jaws etc) er ook niets meer van bakken was dan wel weer te verwachten.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')