Arrrrnie! Kun je een beetje verbinding maken jongen uit de jungle van Nicaragua?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER
Also, ben bang dat Simone er straks uit vliegt. Twee weken lang hebben mensen het al over 'vage schimmen' bij de dagboekfragmenten van de afvaller. De aflevering heet 'VOORUITZICHT' en Simone heeft in haar dagboekfragment van net een witte schim achter haar. Plus, ze heeft zelfs dezelfde kleur aan als haar voorganger.,,
Ja, met het vliegen ging het sneller, dat hand op steken, maar nu had ze alle tijd om zich te melden. En weer wil je achteraf toch weer bij de andere groep.quote:
Met vertraging, ik kijk via BVN.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arrrrnie! Kun je een beetje verbinding maken jongen uit de jungle van Nicaragua?
Lekker man. Hand in de peniskoker.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Met vertraging, ik kijk via BVN.
Ook niet erg dat ze de zesde aanwijzing niet krijgen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:39 schreef Shenti het volgende:
Simone grijpt wel elke mogelijkheid aan tot andere kanten op te gaan. Ze gaat steeds mee in Jan en gilt over dat vrouwtje.
Mooie van Emilio jaquote:
Daarom heb ik haar ook afgestreept ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Stine![]()
Heb nu al het vermoeden dat ik fout zit qua mol, want dit is wel iets TE duidelijk.
Ja. Heel erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |