abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7469288
Ik heb hier een 8-bits Nintendo staan die overleden is, als ik hem aanzet zie ik alleen nog maar een zwart/wit knipperend scherm en een knipperende power knop.

Om die reden heb ik 2 controllers, 4 spellen, originele adapter en bekabeling te koop, de nes krijg je erbij als je wilt.

Het zijn de volgende spellen:

Super Mario Bros/Duckhunt
Super Mario Bros 2
Super Mario Bros 3
Turbo Racing

De spellen zitten in stofhoesjes en bij Mario/Duckhunt zit nog het boekje.

De minimumprijs is 25 euro voor dit alles, als je een goed bod doet verkoop ik sommige dingen misschien ook los, maar liever in een koop.

Ik woon in de omgeving van Roermond, maar verzenden is geen probleem.

Zou een mod de topictitel misschien kunnen veranderen in: nes accessoires en spellen, is misschien duidelijker.

[Dit bericht is gewijzigd door hertz op 21-12-2002 20:07]

pi_7470568
Geen belangstelling, maar GOED blazen zowel in console als game helpt niet? Had namelijk precies wat jij omschrijft en heftig puffen in dat ding speelt hij weer prima.
!
pi_7470582
Dat blazen heb ik vaak genoeg moeten doen al voordat hij er de brui aan gaf, maar nu lijkt het niet meer te helpen.
pi_7479415
Gozer, jouw NES is met minimale inspanning gewoon te repareren!

1) Maak de connectoren van de cartridges goed schoon met een wattenstaafje met alcohol (goed raggen)
2) Open de nes voorzichtig, en bouw de cartridge connector uit. Probeer deze zo goed mogelijk schoon te maken.
3) Probeer de metalen contactpunten van dezelfde connector wat naar binnen te buigen, dan wordt je NES weer net zo lekker strak als toen ie net nieuw was.

Alternatief voor 2&3, steek een Game-Genie ertussen. Dat helpt meestal al genoeg.

pi_7482127
quote:
Op zondag 22 december 2002 14:44 schreef Khadgar het volgende:
Gozer, jouw NES is met minimale inspanning gewoon te repareren!

1) Maak de connectoren van de cartridges goed schoon met een wattenstaafje met alcohol (goed raggen)
2) Open de nes voorzichtig, en bouw de cartridge connector uit. Probeer deze zo goed mogelijk schoon te maken.
3) Probeer de metalen contactpunten van dezelfde connector wat naar binnen te buigen, dan wordt je NES weer net zo lekker strak als toen ie net nieuw was.

Alternatief voor 2&3, steek een Game-Genie ertussen. Dat helpt meestal al genoeg.

Punt 2 en 3 heb ik net gedaan, maar nog geen succes. Als het aan de cardridge zou liggen lijkt het me sterk dat iedere cardridge hetzelfde resultaat geeft.
pi_7482457
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:26 schreef hertz het volgende:

[..]

Punt 2 en 3 heb ik net gedaan, maar nog geen succes. Als het aan de cardridge zou liggen lijkt het me sterk dat iedere cardridge hetzelfde resultaat geeft.

Hmm wat raar. Hoe ziet jouw NES er uit? (is de kap nog mooi (niet op gekrast/getekend/gestikkerd) misschien wil ik de set wel van je overnemen.
pi_7482609
Het ziet er allemaal perfect uit van buiten, geen stickers, geen krassen, helemaal niets.
  woensdag 25 december 2002 @ 19:54:13 #8
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_7537932
heb wel interesse in het setje maar €25 voor iets dat kapot is vind ikke een beetje veel...
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_7568918
quote:
Op woensdag 25 december 2002 19:54 schreef c0rneel het volgende:
heb wel interesse in het setje maar €25 voor iets dat kapot is vind ikke een beetje veel...
Dan zou ik het gewoon niet kopen als ik jou was.
pi_7568993
Hmm ik zit ernstig te twijfelen. Mijn NES is lelijk, en een van mijn controllers is mol, en mario3 heb ik nog niet liggen... Is er niet iets wat jij nog zoekt? Ik heb bergen met zooi liggen, misschien kan ik je ergens mee blij maken. Mail me anders op bas.oort(apenstaart)hccnet.nl
  zaterdag 28 december 2002 @ 02:08:05 #11
10710 gday
propria cures
pi_7575292
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 20:58 schreef hertz het volgende:

[..]

Dan zou ik het gewoon niet kopen als ik jou was.

[offtopic]
He hertz, heb jij die Palm V nog te koop? Ik ben nog wel geinteresseerd namelijk.. (Ik was die knaap uit Weert.)
[/offtopic]
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_7585048
De Palm die ik hier had aangeboden heb ik niet meer, die is verkocht, maar ik heb nog een Palm V die vanaf volgende week weg mag.

Deze is een jaar oud, in perfecte staat, inclusief handleiding, cd, hardcase, styles, cradle en als je wilt een boel programma's en updates.

Is wel ietsje duurder dan de vorige, deze keer stel ik de prijs niet zelf op (de Palm is deze keer namelijk van m'n vader). 80 euro.

pi_7600233
Zit er eigenlijk een Zapper bij voor duckhunt?
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_7600311
quote:
Op zondag 29 december 2002 17:29 schreef FilmFanaat het volgende:
Zit er eigenlijk een Zapper bij voor duckhunt?
Kijk naar de omschrijving en trek zelf de juiste conclusie.
pi_7600394
Yo Hertz, hoe vond je mijn lijstje met zooi die ik had liggen? Of heb je liever gewoon geld ervoor?
pi_7654857
Is verkocht. Slotje.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')