Om die reden heb ik 2 controllers, 4 spellen, originele adapter en bekabeling te koop, de nes krijg je erbij als je wilt.
Het zijn de volgende spellen:
Super Mario Bros/Duckhunt
Super Mario Bros 2
Super Mario Bros 3
Turbo Racing
De spellen zitten in stofhoesjes en bij Mario/Duckhunt zit nog het boekje.
De minimumprijs is 25 euro voor dit alles, als je een goed bod doet verkoop ik sommige dingen misschien ook los, maar liever in een koop.
Ik woon in de omgeving van Roermond, maar verzenden is geen probleem.
Zou een mod de topictitel misschien kunnen veranderen in: nes accessoires en spellen, is misschien duidelijker.
[Dit bericht is gewijzigd door hertz op 21-12-2002 20:07]
1) Maak de connectoren van de cartridges goed schoon met een wattenstaafje met alcohol (goed raggen)
2) Open de nes voorzichtig, en bouw de cartridge connector uit. Probeer deze zo goed mogelijk schoon te maken.
3) Probeer de metalen contactpunten van dezelfde connector wat naar binnen te buigen, dan wordt je NES weer net zo lekker strak als toen ie net nieuw was.
Alternatief voor 2&3, steek een Game-Genie ertussen. Dat helpt meestal al genoeg.
quote:Punt 2 en 3 heb ik net gedaan, maar nog geen succes. Als het aan de cardridge zou liggen lijkt het me sterk dat iedere cardridge hetzelfde resultaat geeft.
Op zondag 22 december 2002 14:44 schreef Khadgar het volgende:
Gozer, jouw NES is met minimale inspanning gewoon te repareren!1) Maak de connectoren van de cartridges goed schoon met een wattenstaafje met alcohol (goed raggen)
2) Open de nes voorzichtig, en bouw de cartridge connector uit. Probeer deze zo goed mogelijk schoon te maken.
3) Probeer de metalen contactpunten van dezelfde connector wat naar binnen te buigen, dan wordt je NES weer net zo lekker strak als toen ie net nieuw was.Alternatief voor 2&3, steek een Game-Genie ertussen. Dat helpt meestal al genoeg.
quote:Hmm wat raar. Hoe ziet jouw NES er uit? (is de kap nog mooi (niet op gekrast/getekend/gestikkerd) misschien wil ik de set wel van je overnemen.
Op zondag 22 december 2002 17:26 schreef hertz het volgende:[..]
Punt 2 en 3 heb ik net gedaan, maar nog geen succes. Als het aan de cardridge zou liggen lijkt het me sterk dat iedere cardridge hetzelfde resultaat geeft.
quote:Dan zou ik het gewoon niet kopen als ik jou was.
Op woensdag 25 december 2002 19:54 schreef c0rneel het volgende:
heb wel interesse in het setje maar €25 voor iets dat kapot is vind ikke een beetje veel...
quote:[offtopic]
Op vrijdag 27 december 2002 20:58 schreef hertz het volgende:[..]
Dan zou ik het gewoon niet kopen als ik jou was.
Deze is een jaar oud, in perfecte staat, inclusief handleiding, cd, hardcase, styles, cradle en als je wilt een boel programma's en updates.
Is wel ietsje duurder dan de vorige, deze keer stel ik de prijs niet zelf op (de Palm is deze keer namelijk van m'n vader). 80 euro.
quote:Kijk naar de omschrijving en trek zelf de juiste conclusie.
Op zondag 29 december 2002 17:29 schreef FilmFanaat het volgende:
Zit er eigenlijk een Zapper bij voor duckhunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |