SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 20-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
mijn buurvrouw is best irritant en heeft nog een pak liggenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:56 schreef Amoeba het volgende:
zou echt een moord doen voor choco chip cookies
spuit je graffitiquote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
mijn buurvrouw is best irritant en heeft nog een pak liggen
Maar wat dan? Zoek iets dat rijmt.quote:
Vervelend he, zusjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nah ik sla deze even over.quote:
Mooi toch beter dan diequote:
Het is een erg originele jaquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mooi toch beter dan diequotes die mensen hebben
En die regel uit mijn gevoel jegens iedereen best wel aardig soms.quote:
Wel een origineel idee.quote:
Af en toe voelen we ons allemaal wel als een konijn in een hok met tijgersquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En die regel uit mijn gevoel jegens iedereen best wel aardig soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Af en toe voelen we ons allemaal wel als een konijn in een hok met tijgersOf mog erger als een homijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ik vond het gisteren zo zielig eigenlijk, homijn die de hele nacht was opgebleven en bijna smeekte om puntjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of mog erger als een homijn.
Ik gun hem vaak wat punten, mag hem wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren zo zielig eigenlijk, homijn die de hele nacht was opgebleven en bijna smeekte om puntjes.
Dürümquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:32 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb ook een beetje honger. Wat eet je, Flip?
Zelfgemaakt zelfs, vanavond maar was voor drie personen dus eet ik nu het restant op.quote:
Nog beter. Eet smakkelijk en Koes lekker met volle buik.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zelfs, vanavond maar was voor drie personen dus eet ik nu het restant op.
"Nee, het is niet erg dat je niet alles opeet. Dat eet ik straks zelf wel op"quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zelfs, vanavond maar was voor drie personen dus eet ik nu het restant op.
Dankjewel, jij ook smakelijk eten als je want neemtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:36 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nog beter. Eet smakkelijk en Koes lekker met volle buik.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
"Nee, het is niet erg dat je niet alles opeet. Dat eet ik straks zelf wel op"
Hahaha nou was vanavond alleen dus lekker veel gegeten.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
"Nee, het is niet erg dat je niet alles opeet. Dat eet ik straks zelf wel op"
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je had eten gemaakt voor drie personen en hebt dat alleen opgegeten?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha nou was vanavond alleen dus lekker veel gegeten.
Altijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:39 schreef FlippingCoin het volgende:
En kan beter kip en groente eten nu dan chips.
Ja was lui dus een pak gehaald en was voor 3 personen dacht ik. Nuniig op.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:40 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je had eten gemaakt voor drie personen en hebt dat alleen opgegeten?
Ja even in de microgolf, koud kan ook maar ruikt beter warm.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:40 schreef -sabine- het volgende:
Eens.
Opgewarmd? Mijn zoon eet echt alles koud. Chinees de volgende dag als ontbijt, koud.
Ach, die porties zijn toch vaak te klein. 3 "porties" is eigenlijk voor 2 personen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja was lui dus een pak gehaald en was voor 3 personen dacht ik. Nuniig op.
Na één keer gelooft niemand dat meer. Rare verkooptechniekquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, die porties zijn toch vaak te klein. 3 "porties" is eigenlijk voor 2 personen.
Ja precies. Gooi er meestal nog wat extra geoente en vlees in wel anders is het helemaal niks.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, die porties zijn toch vaak te klein. 3 "porties" is eigenlijk voor 2 personen.
#beterlui dan #viesdikquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar normaal maak ik gewoon zelf maar was lui.![]()
En is stiekem erg lekker deze.
Nee hoor, koken is vaak leuk, zeker na een drukke dag. Maar af en toe is kant en klaar ook wel zo makkelijkquote:
moet er echt niet aan denken na een drukke dagquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor, koken is vaak leuk, zeker na een drukke dag. Maar af en toe is kant en klaar ook wel zo makkelijk
vermoeiendquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van dat constante ademhalen, toch zeker 6 per minuut.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van dat constante ademhalen, toch zeker 6 per minuut.
En dan ook nog de bende opruimen en schoonmakenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
moet er echt niet aan denken na een drukke dagik vind koken alleen leuk als ik al een beetje ontspannen ben.
Rustgevend jaquote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor, koken is vaak leuk, zeker na een drukke dag. Maar af en toe is kant en klaar ook wel zo makkelijk
Thuis komen, pilsje of glaasje wijn en beginnen met snijden/etc en binnen 30 minuten heb je een maaltijd op tafel. Tsja, opruimen is niet het fijnste werk, maar als je tijdens het koken al een beetje opruimt dan valt het allemaal best mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
moet er echt niet aan denken na een drukke dagik vind koken alleen leuk als ik al een beetje ontspannen ben.
heerlijk! Koude soep, koude friet, koude theequote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]![]()
Ik eet liever koud. Salades, koud vlees, koude groente. Brood, koude rijst.
Iedere gek zijn gebrek.
Ik vind koken wel leuk om te doen eigk, maar het opeten niet. We hadden tot voor drie weken HelloFresh, maar kopen het nu bij de toko om de hoek. Ik kook wel, maar eet zelf ander koud, sneller eten.quote:
Patat niet idd.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:00 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heerlijk! Koude soep, koude friet, koude thee
Ik haat dat juist koud of lauw eten.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik vind koken wel leuk om te doen eigk, maar het opeten niet. We hadden tot voor drie weken HelloFresh, maar kopen het nu bij de toko om de hoek. Ik kook wel, maar eet zelf ander koud, sneller eten.
Ik heb geen keus. Ik ben zelf best koppig maar ik weet ondertussen dat het een stuk makkelijker is om dat spul even af te wassen dan er een discussie over te hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 03:58 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En dan ook nog de bende opruimen en schoonmaken
Hier is de deal, wie niet kookt, wast af en ruimt op.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. Ik ben zelf best koppig maar ik weet ondertussen dat het een stuk makkelijker is om dat spul even af te wassen dan er een discussie over te hebben.
Trusten. En droom maar lekker over warme shoarma en spare ribs en koud bierquote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ik ga slapen truste allemaal
Het helpt wel om een vaatwasser te hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hier is de deal, wie niet kookt, wast af en ruimt op.
In juni heb ik weer een vaatwasser. Hij is al 10 jaar kaput
Heyquote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter 3 punten opgeteld bij je score, dan 20 punten gepakt door mickey
koffie alleen als het koud isquote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:51 schreef eNGine10 het volgende:
Is het al tijd voor koffie of is het nog steeds tijd voor bier?
koffie niet bier welquote:
Kijk dan. Alleen al van hieruit ben ik een lust voor het oog.quote:
Maar je noemt hexx als in heks?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:01 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Kijk dan. Alleen al van hieruit ben ik een lust voor het oog.
Dex en hexx hebben sexquote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:07 schreef Hexx. het volgende:
Ooowww... Daar krijg ik rode wangen van!
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:00 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja. Op bed met verstopte neus nog steeds. Hoezo?
klopt, straal komt overal terecht behalve in de potquote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Pissen met een ochtenderectie 😐
Altijd lastig.
Ik moet er zelfs versterking bijroepen anders gaat ie echt niet de juiste richting op.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt, straal komt overal terecht behalve in de pot
je moet er ook niet te zwaar aan tillen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik moet er zelfs versterking bijroepen anders gaat ie echt niet de juiste richting op.
#buitenvrouwenhebbenaltijdeenfunctie
Dat klinkt als of je een wake bedoeld?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan niet van huis ivm waakdienst
Misschien bedoelt hij ook een soort storingsdienst maar dat is dan niet handig verwoord.quote:
ah op die manier.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, waakdienst. Systemen moeten ook buiten kantoortijden overeind blijven natuurlijk.
het was wat vaagjes maar nu wel duidelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij ook een soort storingsdienst maar dat is dan niet handig verwoord.
In het geval van een wake, heel veel sterkte bondage !
Zie bovenstaande reactiequote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij ook een soort storingsdienst maar dat is dan niet handig verwoord.
In het geval van een wake, heel veel sterkte bondage !
Fijn !! Kun je gezellig hier buurten!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie bovenstaande reactieIs storingsdienst maar wij noemen dat waakdienst.
Dankje, hopelijk gedragen de systemen zich. Gaat tot dusver nog prima gelukkig.
Had liever ingewikkelde dingen gedaan maar dat kan nu nietquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Fijn !! Kun je gezellig hier buurten!
Wij noemen het Piketquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie bovenstaande reactieIs storingsdienst maar wij noemen dat waakdienst.
Dankje, hopelijk gedragen de systemen zich. Gaat tot dusver nog prima gelukkig.
Ah, maar wij draaien geen waakdienst in groepen, ik ben de enigequote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:50 schreef murp het volgende:
Piket kan verwijzen naar:
een paaltje of buisje voor opmetingen in de landmeetkunde of om een tent vast te slaan, zie piket (paaltje)
een groep mensen die wachtdienst draait
iemand die deel uitmaakt van zo'n groep
een kaartspel.
In de zin van die mop over die mummiequote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Had liever ingewikkelde dingen gedaan maar dat kan nu niet
ahhhhquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, maar wij draaien geen waakdienst in groepen, ik ben de enige![]()
Ja bekende term inderdaad, waakdienst heb je als je wake over iemand houdt.quote:
De meeste zullen het wel snappen, het is immers geen geheim dat ik graag mensen mummificeerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
In de zin van die mop over die mummie
Ik heb 1x per 6 week, valt nog mee gelukkig.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:55 schreef murp het volgende:
Ik had het 1x in de 4 weken, gelukkig nu niet meer
Kon zijn dat je buiten mensen te boeien ook erg geboeid bent door je werkquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De meeste zullen het wel snappen, het is immers geen geheim dat ik graag mensen mummificeer
[..]
Ik heb 1x per 6 week, valt nog mee gelukkig.
Op dit moment moment ben ik zeker geboeid door het werk... Kan immers niet doen wat ik graag zou willen. Naja, volgende week mag iemand anders zich er weer om bekommeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Kon zijn dat je buiten mensen te boeien ook erg geboeid bent door je werk
Heeft zich verstopt achter een grijs wolkendek, waar vannacht overigens ook sneeuw uit is gevallen. Maar ik had gezien dat de temperaturen komende weken wat aangenamer worden.quote:
klopt ja, woensdag zelfs 13 gradenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft zich verstopt achter een grijs wolkendek, waar vannacht overigens ook sneeuw uit is gevallen. Maar ik had gezien dat de temperaturen komende weken wat aangenamer worden.
Word je ook graag gebondaged?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Op dit moment moment ben ik zeker geboeid door het werk... Kan immers niet doen wat ik graag zou willen. Naja, volgende week mag iemand anders zich er weer om bekommeren.
Goed te doen, als maar droog blijft.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt ja, woensdag zelfs 13 graden
volgens mij welquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed te doen, als maar droog blijft.
zeg dat, zelfs 2 stormen al in 3 weken tijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Hopelijk komt het uit, afgelopen weken wel weer genoeg regen en wind gehad.
Dat hoeft nu ook nietquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook niet
Maar ik heb nog nooit een foto gezien waar jij bent gemummificeerd of getouwd. Dus ik dacht dat je dat liever niet hebt.
Nee, dat ga ik hier niet neerzetten inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alsof hij dat hier neer gaat zetten.
Hahahaha!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Precies al zou hij willen daar is dit niet het juiste topic voor
Beetje hypocriet, jaquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik hier niet neerzetten inderdaad
Ow, zo zie ik het niet. Verschilt imo heel erg per persoon, je kunt BDSM namelijk prima combineren met seks maar het kan ook heel goed zonder. Hangt ook van de setting en gemaakte afspraken af.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Al hoewel bondage niks met sex schijnt te maken te hebben zoals vele bdsm'ers beweren
Klopt maar al zou je er geen sexuele handelingen bij doe.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, zo zie ik het niet. Verschilt imo heel erg per persoon, je kunt BDSM namelijk prima combineren met seks maar het kan ook heel goed zonder. Hangt ook van de setting en gemaakte afspraken af.
Juistem, voor sommige is dat ook genoeg. Ik heb bijvoorbeeld ook een vriendin die ik inpak en vervolgens gewoon een paar uur laat liggenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klopt maar al zou je er geen sexuele handelingen bij doe.
Je doet het toch voor de opwinding/sexueel geprikkeld worden?
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Juistem, voor sommige is dat ook genoeg. Ik heb bijvoorbeeld ook een vriendin die ik inpak en vervolgens gewoon een paar uur laat liggenIs voor haar een relaxmomentje, die heeft verder geen prikkels nodig.
Ik blijf er wel bij natuurlijk, dat is mijn taak naast het inwikkelen. Ook een soort waakdienstquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wtf haha
Nou meid tot over een paar uur
Ik vind bondage doen eng :xquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, zo zie ik het niet. Verschilt imo heel erg per persoon, je kunt BDSM namelijk prima combineren met seks maar het kan ook heel goed zonder. Hangt ook van de setting en gemaakte afspraken af.
is dat niet saai, alleen kijken en niks doen?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik blijf er wel bij natuurlijk, dat is mijn taak naast het inwikkelen. Ook een soort waakdienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |