Ah, de maandelijkse 'hoe gebruik jij 'm'-vraag. Bij mij ligt het aan het type spel. Zelda wilde ik zoveel mogelijk spelen, dus dat was in beide opties. Mario heeft motion controls, dus die speel ik op tv. Xenoblade is een epische rpg, die wil ik op groot scherm ervaren. Puzzelgames als Tetris en Picross zijn prima als tussendoortje in handheld.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:18 schreef FokPoster het volgende:
Vrijdag Switch aangeschaft, bevalt uitstekend! Nu voornamelijk met Zelda bezig. Hebben jullie nog tips? Gebruiken jullie de console trouwens vooral via tv of als handheld?
Dit ook ja. Supertoffe game!quote:Op maandag 22 januari 2018 10:31 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
puyo puyo tetris is tof voor korte potjes
In beide games bouw je iets op, en beide zijn ontzettende timesinks. Een van de twee gaat minder gespeeld worden en dan is het zonde. Kun je beter een game halen die bijvoorbeeld iets écht anders biedt. Een platformgame of actiegame bijvoorbeeld.quote:
Fixedquote:Op zondag 21 januari 2018 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shovel Knight
Dat zijn drie (binnenkort vier) gamemodi in één.
Nee, de modi zijn steeds hetzelfde: 2D retro platforming. Het zijn misschien vier verschillende campagnes zoals C&C en Red Alert dat ook hadden.quote:
Oké, maar ik zie in die trailer bijna alleen maar die verschrikkelijke mobiele versiequote:The unmitigated success of the RollerCoaster Tycoon franchise made the opportunity clear for Atari Game Partners: deliver the first RollerCoaster Tycoon game for the Nintendo Switch. The RollerCoaster Tycoon franchise needs to be put in the hands of even more gamers and developed for the new and innovative Nintendo Switch! RollerCoaster Tycoon on Nintendo Switch will be an all-new game made specifically for Switch with exclusive features.
Dus jaquote:It should be noted that according to the project page development on RCT Switch hasn't started yet!
Ik snap je. Ik beschouw Super Smash Bros. ook als vijftig games in één.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de modi zijn steeds hetzelfde: 2D retro platforming. Het zijn misschien vier verschillende campagnes zoals C&C en Red Alert dat ook hadden.
Ik vind de campagnes en besturing/controls echter zo verschillend dat ik het wel zie als vier games in één pakket.
Kan je beter voor 750 Dollar gaan, dan krijg je 25% korting op de game!quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef KingRadler het volgende:
250 Dollar investering voor RollerCoaster Tycoon, daar heb ik een Switch voor
quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kan je beter voor 750 Dollar gaan, dan krijg je 25% korting op de game!
Krijg je daar ook een deel van de opbrengst van alle verkochte Switches bij?quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef KingRadler het volgende:
250 Dollar investering voor RollerCoaster Tycoon, daar heb ik een Switch voor
quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een deel van de opbrengst van alle verkochte Switches bij?
Je kan ook op de link klikken natuurlijkquote:earn your pro rata share of 50% of profits until you made 120% of your original investment; after which you’ll earn your pro rata share of 25% of profits until 18 months after the worldwide launch of the game, or the earlier termination of our license to market and sell the game
Je begrijpt m'n vraag verkeerd.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Je kan ook op de link klikken natuurlijk
Nee, je houd niet veel overquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een deel van de opbrengst van alle verkochte Switches bij?
https://tweakers.net/nieu(...)honeapp-miitomo.htmlquote:Nintendo trekt na iets meer dan twee jaar de stekker uit Miitomo, de eerste smartphoneapp die het bedrijf uitbracht. Op woensdag 9 mei schakelt Nintendo de servers uit. Per direct is de verkoop van Miitomo Coins gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |