Maar geen warme douche?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gehard en heb ik zojuist heerlijk gepoept. Ik ben tevreden.
konijnen douchen nietquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geen warme douche?
Beurs afgelast?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:16 schreef Tarado het volgende:
vandaag toch snel klaar, zijn er nog leuke wedstrijden vanmiddag?
Dat is inderdaad naar al leverde het wel een potje Rummikub op met mijn moeder.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geen warme douche?
Rummikubquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad naar al leverde het wel een potje Rummikub op met mijn moeder.
Welke beurs sta je?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
begint morgen, vandaag was alleen decoreren en inhangen, dat ging vrij snel
uhquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hooguit 4 uur werken op een dag en geen tijd hebben om maar de supermarkt te gaan?
Wat is dat toch met jullie dat het supermarktbezoek zo veredeld wordt?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hooguit 4 uur werken op een dag en geen tijd hebben om maar de supermarkt te gaan?
net als full-time werken en je lichaam verzieken gedurende dat procesquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie dat het supermarktbezoek zo veredeld wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |