Portugal is wel oke, spreken nog een beetje Engelsquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit in Portugal geweest. Bulgarije schijnt wel de shit te zijn, ga ik volgende keer eens naartoe.
Aidslandquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit in Portugal geweest. Bulgarije schijnt wel de shit te zijn, ga ik volgende keer eens naartoe.
Sunny Beach? Komen alleen maar tokkiesquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hou wel van de Spaanse keuken. Lekker simpel, mooie verse basisingrediënten, goede wijn voor weinig en veel kust om het op een terrasje in de zon op te kunnen eten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb veelal niks met de keuken
Niks met de steden
Geef mij maar Italië en Portugal
Ja genieten van het leven weten ze wel, die zitten op een normale werkdag in de middag al aan het bierquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou wel van de Spaanse keuken. Lekker simpel, mooie verse basisingrediënten, goede wijn voor weinig en veel kust om het op een terrasje in de zon op te kunnen eten.
Vandaag nog zakelijke lunch met een Brit die aan de Costa woont. Die hield ogenschijnlijk ook van etenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou wel van de Spaanse keuken. Lekker simpel, mooie verse basisingrediënten, goede wijn voor weinig en veel kust om het op een terrasje in de zon op te kunnen eten.
Wel mooi, sluiten de toko ook gewoon tussen 12 en half 4 ofzo he. En dan pas 's avonds om 11 uur gaan eten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja genieten van het leven weten ze wel, die zitten op een normale werkdag in de middag al aan het bier
Ik koop liever huisje op Canarische eilanden boef.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vandaag nog zakelijke lunch met een Brit die aan de Costa woont. Die hield ogenschijnlijk ook van eten
nooit geweestquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik koop liever huisje op Canarische eilanden boef.
Welk eiland heeft je voorkeur?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
en om 12 uur in de kroeg met je kids/familiequote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel mooi, sluiten de toko ook gewoon tussen 12 en half 4 ofzo he. En dan pas 's avonds om 11 uur gaan eten.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |