Wat een tuig daar.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga ook een keer met de trein, gaan de deuren niet open in Oss ivm een verzoek om assistentie
WANT ALS JE UIT OSS KOMP
ben je voor topquote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga ook een keer met de trein, gaan de deuren niet open in Oss ivm een verzoek om assistentie
WANT ALS JE UIT OSS KOMP
kklulquote:
Ja dat was een faal van mijn kant.quote:
Nederlandse leeuw godquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er is een congres met Jordan Petersen en volgens joop staat dat gelijk aan het begin vd 3e wereldoorlog
link bruurquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DPGod, ik ga weer ff streamen.
wat denk je, ik ga mijn goeie maat uitschelden?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat was een faal van mijn kant.
Was gister vergeten, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DPGod, ik ga weer ff streamen.
Jordan Peterson en idd alle LHBTQ gekkies gaan compleet op rood als die vent ergens komt spreken. Hij heeft beveiliging nodig omdat hij wetenschappelijke vraagtekens zet bij bepaalde aspecten van de genderdiscussie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |