Je zou het haast gaan denken. Dit is toch niet normaal? Hoe groot zal de correctie straks zijn of word VEN nu op echte waarde geschat.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:07 schreef Predator38 het volgende:
is de bot die de sell walls neerzet stuk ??
dit had allang moeten gebeuren op al dat nieuws en nu krijgen we alles in 1 keer.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:09 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken. Dit is toch niet normaal? Hoe groot zal de correctie straks zijn of word VEN nu op echte waarde geschat.
Ik ben alleen nog maar zover dat ik in de wallet kijk of de afkoritng wordt ondersteund, wat bv bij ETH heel simpel is.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:13 schreef Predator38 het volgende:
MEW ondersteund het gewoon zoals zoveel wallets en ook hardware wallets ( ERC20 token )
kijk even in het beginners topic, daar word alles uitgelegdquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog maar zover dat ik in de wallet kijk of de afkoritng wordt ondersteund, wat bv bij ETH heel simpel is.
Dat werkt hier dus niet zo?
Kon ik het niet zo snel vinden, maar ik ga back to the drawing boardquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:16 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kijk even in het beginners topic, daar word alles uitgelegd
Ik voel je pijn, broederquote:
We gaan nog wel sub 7$ hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:15 schreef Predator38 het volgende:
auw auw, je zal maar dronken thuis komen:
Got home drunk last night and tried to sell "high" at $6.15 to buy low in the morning... waking up to this is infuriating
Dat zou wel groot zijn, heb CCK nog niet kunnen betrappen op onwaarheden.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:53 schreef Predator38 het volgende:
CCK:
The Pilgrims and their Beacons oppose the Others and the Cysts they call protectors
PBOC
de geruchten gaan al weken......china gaat echt niet met een eigen crypto komen maar gaan Vechain gebruiken, althans daar lijken alle signalen opquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:19 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dat zou wel groot zijn, heb CCK nog niet kunnen betrappen op onwaarheden.
niet aan denken......waarom heb ik er niet al mijn spaargeld ingestopt op $4...Tjaquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waarom is VEN maar 60% van mijn portfolio
dat zijn geen "echte" sell walls, 100 tot 150kquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:20 schreef Rossdale het volgende:
De sellwalls staan er gewoon weer hoor..
Als dat waar is, dan gaan we de 50$ zeker aantikken dit jaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:53 schreef Predator38 het volgende:
CCK:
The Pilgrims and their Beacons oppose the Others and the Cysts they call protectors
PBOC
de vraag is wanneer ze het bekend gaan maken.....zal wel een grote NDA aan vast zittenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan gaan we de 50$ zeker aantikken dit jaar.
Rebranding event natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
de vraag is wanneer ze het bekend gaan maken.....zal wel een grote NDA aan vast zitten
Link?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:23 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik snap heel die coca cola kid niet maar goed, mensen die zijn raadsels ontcijferen zeggen dat hij telkens gelijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |