Ik zou dat wel lastig vinden. Hoe moet ik dan domme berichtjes op FOK! posten?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk het niet nee, al voel ik me wel verwend nu door te denken dat ik daar niet zonder internet zou kunnen
Ha haquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou dat wel lastig vinden. Hoe moet ik dan domme berichtjes op FOK! posten?
Lijkt mij wel, levensonderhoud is daar ook niet heel duur denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:35 schreef Mip1988 het volgende:
Waar leven deze mensen van?
Handvol toeristen per jaar die duiken
Met een gemiddeld jaarinkomen van omgerekend zo’n 1400 euro per persoon is het een van de armste landen ter wereld. Dus de kosten zijn daar waarschijnlijk ook niet hoog.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:55 schreef Felagund het volgende:
Lijkt mij wel, levensonderhoud is daar ook niet heel duur denk ik.
Misschien ook wat spaargeld?quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:35 schreef Mip1988 het volgende:
Waar leven deze mensen van?
Handvol toeristen per jaar die duiken
quote:In de ongerepte wildernis van Kenia, op een plek waar amper toeristen komen, bezoekt Floortje de Nederlandse Manon. Tijdens een van haar vele reizen door Kenia ontmoette ze Sankale, een stamhoofd van de Masai. Ze werden verliefd en inmiddels woont Manon al vele jaren met hem samen in de hechte Masai-gemeenschap van Sankale. Manon liet het jachtige westerse leven achter zich en voelt zich helemaal op haar plek in dit primitieve en vredige bestaan, midden in de natuur.
Nee. Er komt nog een aflevering.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |