Floortje was er helemaal niet geweest. Is een studio in Aalsmeer opgenomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Om het wat interessanter te maken allemaal. Dat idee heb ik wel vaker bij Floortje. Als zij eraan komt, gebeurt er nét iets bijzonders. Van die malaria bij die dokter was ook weinig meer te merken later.
Ook raar dat ze bij de bevalling van kinderen niet helemaal inzoemen op de ontploffende flamoes van de vrouw die aan het bevallen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:01 schreef Loekie1 het volgende:
Toch raar dat niet even op camera gezet kon worden hoe gewond die man was.
Floortje gaat op haar langste reis ooit, een reis waar ze al jaren over droomt. Om de Britse Sarah op South Georgia te ontmoeten, was Floortje bijna een maand onderweg. Sarah runt op het prachtige eiland het meest afgelegen museum ter wereld. En de reis ernaartoe en de ontmoeting met Sarah wel was zo bijzonder dat daar twee afleveringen over gemaakt moesten worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is er weer een nieuwe aflevering.
Goed dat de pinquins de muziek niet horen, zou een massa zelfmoord wordenquote:
Niks puur, allemaal nep. Als je iemand ontmoet die je nog nooit gezien hebt geef je hem/haar een hand en begin je niet met een omhelzing.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond het zo mooi om te zien hoe Floortje duidelijk van de kaart was dat het eerst nog maar de vraag was of ze wel die haven in konden varen. Die pure emoties van Floortje maken het programma voor mij.
Reizen Waes doet dat eerlijkgezegd veel beter, dat authentieke en menselijke.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Niks puur, allemaal nep. Als je iemand ontmoet die je nog nooit gezien hebt geef je hem/haar een hand en begin je niet met een omhelzing.
Mooi programma hoor, maar met de verkeerde presentatrice.
Mee eens, betere muziek en humor. Floortje vind zichzelf ook te leuk soms.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Reizen Waes doet dat eerlijkgezegd veel beter, dat authentieke en menselijke.
Wat een onzin.Nooit gezien hebben betekend niet dat er niet uitgebreid contact is geweest. Als het dan spannend is of de ontmoeting wel zou lukken vind ik een hug niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
Niks puur, allemaal nep. Als je iemand ontmoet die je nog nooit gezien hebt geef je hem/haar een hand en begin je niet met een omhelzing.
Prachtig, maar het zou mij toch uiteindelijke gaan vervelen. Elke dag hetzelfde uitzicht op zoveel pinguïns en robben.quote:
Ja helemaal eens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig, maar het zou mij toch uiteindelijke gaan vervelen. Elke dag hetzelfde uitzichy op zoveel pinguïns en robben.
Deze aflevering iets minder flora en fauna en iets meer persoonlijke verhalen.
Totdat bij het afscheid er weer een vreselijk slijmmuziekje overheen gexet werd.
bescherming van de natuur. Heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:20 schreef Mip1988 het volgende:
Heel matig!
Wat geneuzel over een museum, wie komt daar in vredesnaam?
ik heb ook totaal geen beeld bij wat die vrouw nou precies onder haar werkzaamheden verstond![]()
het leek vooral voor Floortje persoonlijk fantastisch, maar voor de kijker was er weinig aan
Verder ook een hoop regeltjes daar zeg, geen vis van de vissers mogen eten, niet mogen overnachten als bezoeker...je bent in the middle of nowhere! wie gaat dat checken vraag je je af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |