Ik ben blij dat je nog wat levensvreugde haalt uit dit soort gedachtes.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoord gaat psv nog inhalen dit seizoen
Maar Feyenoord was PSV toch allang voorbij op alle fronten?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoord gaat psv nog inhalen dit seizoen
Je heb die wedstrijd toch gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Feyenoord was PSV toch allang voorbij op alle fronten?
Ik meen me een artikel te herinneren.
Maar is dat met of zonder Locadia?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb die wedstrijd toch gezien
Feyenoord is inderdaad veel beter dan psv
als er 1 ploeg mazzel heeft gehad tot nu toe dan is het psv wel
Als psv tot de winterstop europees had gespeeld had de stand er wat anders uit gezien.
gewoon een goeie deal hoor, zoveel mazzel als hij de eerste seizoenshelft had krijgt hij nooit meer, geen idee hoe goed die Romero is maar die is vast beterquote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar is dat met of zonder Locadia?
Want met Locadia zou PSV landskampioen worden in jouw optiek.
Ondanks dat hij pas op z'n vroegst ergens in maart pas weer kan voetballen.
Locadia had voor het seizoen aangekondigd dat dit zijn jaar moest worden, hij was ook wat kilootjes lichter. Maar het werd al snel duidelijk dat hij qua spel weinig ontwikkeling had doorgemaakt. Godzijdank heeft hij voor zijn blessure veel gescoord, maar ik vond hem niet echt goed voetballen. Dit, plus het feit dat hij geblesseerd is en toch aan het einde van het seizoen zou vertrekken, maakt dit gewoon een erg goede deal.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon een goeie deal hoor, zoveel mazzel als hij de eerste seizoenshelft had krijgt hij nooit meer, geen idee hoe goed die Romero is maar die is vast beter
Goeie postquote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als psv tot de winterstop europees had gespeeld had de stand er wat anders uit gezien.
Hoeveel mazzel heeft PSV gehad?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe vaak is dit eerder misgegaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft wel vaker van dit soort domme transfers gedaan in de winterstop waardoor ze de titel weg gaven
Dit is niet de eerste keer........
ik heb minimaal 4-5 wedstrijden gezien waar ze in de slotminuten op een heel lucky manier nog konden winnen...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoeveel mazzel heeft PSV gehad?
Lazovic en Afellay inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft wel vaker van dit soort domme transfers gedaan in de winterstop waardoor ze de titel weg gaven
Dit is niet de eerste keer........
Nog konden winnen? Welke wedstrijden waren dat? Ik kan ze me namelijk niet zo snel meer voor de geest halen.. dus help me evenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb minimaal 4-5 wedstrijden gezien waar ze in de slotminuten op een heel lucky manier nog konden winnen...
Dat blijft niet eindeloos doorgaan....
Dat lijkt me ook. Al wonnen ze, behalve tegen Zwolle, wel terecht.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb minimaal 4-5 wedstrijden gezien waar ze in de slotminuten op een heel lucky manier nog konden winnen...
Iedereen heeft die wedstrijden gezien ik weet niet wat er met jouw geheugen aan de hand is...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog konden winnen? Welke wedstrijden waren dat? Ik kan ze me namelijk niet zo snel meer voor de geest halen.. dus help me even
Maar jij weet alles, klaas. Niet iedereen is klaasweetalles.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedereen heeft die wedstrijden gezien ik weet niet wat er met jouw geheugen aan de hand is...
'Die' wedstrijden? Welke..?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedereen heeft die wedstrijden gezien ik weet niet wat er met jouw geheugen aan de hand is...
Feyenoord is er vorig jaar kampioen mee geworden anders, met heel het jaar in de slotminuten lucky winnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens Cocu knalt Romero de bal in elke hoek erin in de 16quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon een goeie deal hoor, zoveel mazzel als hij de eerste seizoenshelft had krijgt hij nooit meer, geen idee hoe goed die Romero is maar die is vast beter
Romero gaat ons heel veel plezier opleveren.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Cocu knalt Romero de bal in elke hoek erin in de 16
Op de trainingen?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Cocu knalt Romero de bal in elke hoek erin in de 16
Je mag gewoon gaan hopen op een stunt van Feyenoord aanstaande zondag anders kan psv het shaken dat het nog kampioen gaat worden....quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord is er vorig jaar kampioen mee geworden anders, met heel het jaar in de slotminuten lucky winnen.
Huh? Maar Feyenoord ging toch kampioen worden?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je mag gewoon gaan hopen op een stunt van Feyenoord aanstaande zondag anders kan psv het shaken dat het nog kampioen gaat worden....
we zullen zien...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Huh? Maar Feyenoord ging toch kampioen worden?
Jij bent echt niet zo heel slim hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |