rond half 9 is dat over die fiets zie ik nuquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
oke niet precies, maar ongeveer? 2 uur lang kijken in het verleden is ook niet geweldig leuk
hoe laat was die rage tegen jouquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Rond deze tijd was die fietsrage volgens mij.
En hier het grapje over huurtoeslag en daarna volgde volgens mij het schelden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:18 schreef Chai het volgende:
Weg, men voelt zich blijkbaar gemetood. Naar mijn idee was het alleen maar een grapje en niet grensoverschrijdend, maar toch mijn excuses bij deze.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:20 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
CHAI = KANJERWIJF
BradgeMusicTube 18-01-2018 20:19
nou nou nouquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Lol, kan dat k*nkerwijf geen ban krijgen? (zegt brad dus inderdaad xd )
Daar heb je helemaal gelijk in, alleen niet op de manier waarop je dat verwachttequote:Op donderdag 18 januari 2018 22:13 schreef Plompzakker het volgende:
Een vertrek kan niet lang meer uitblijven
Mwoah. Er wordt nog om pizza gevraagd in de stream, dus die moet eerst komenquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:13 schreef Plompzakker het volgende:
Een vertrek kan niet lang meer uitblijven
Het bestaansrecht van deze hele soap is dat dingen nooit zoals verwacht gaan. En toch ook weer welquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, alleen niet op de manier waarop je dat verwachtte
Op welke manier verwacht Plompzakker het dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, alleen niet op de manier waarop je dat verwachtte
Je gaat fulltime werken en hebt geen tijd meer om je leven op YouTube te zetten?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat??quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, het bestaansrecht van deze soap is gauwquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van deze hele soap is dat dingen nooit zoals verwacht gaan. En toch ook weer wel
Braad, doe dit nou niet johquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, het bestaansrecht van deze soap is gauw
Je weet ook wel dat dat tijdelijk is. Of je gaat een keer woord houdenquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, het bestaansrecht van deze soap is gauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |